Gå til innhold

Slim Cessna's Auto Club


Acrid

Anbefalte innlegg

slim-and-munly.jpg

 

Hva i helvete ER det med Denver? Byen spyr ut dritfet køntri tilsynelatende uten stopp. Slim Cessna's Auto Club består av medlemmer fra 16 Horsepower, Woven Hand og Delta 72, med herlig vokal av Slim Cessna og Munly Munly.

 

"... they're gradually staking their a claim as one of the era's greatest bands. Their recognition of country's roots, their spectacular musicianship, their willingness to experiment and their unmatched ability to craft unique, convincing narratives about characters who exist at the edges of our national consciousness come together to make music that is truly stunning, and that you won't find anywhere else."

 

Mp3s:

 

The Bloudy Tenent Truth Peace:

This Is How We Do Things In The Country

Cranston

Sour Patch Kids

 

s/t:

Kristin & Billy

Limon

My Goodness Me

Champagne Like a Lady

 

Always Say Please & Thank You:

Jesus Christ

Goddamn Blues Yodel #7

Last Song About Satan

Pine Box

Water Into Wine

Mother's Daughter

 

Og på bandets Myspace får man høre noen låter fra den forrykende liveskiva deres: http://www.myspace.com/slimcessnasautoclub

 

http://www.slimcessnasautoclub.com/news/index.asp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlicht, når 16 Horsepower og Woven Hand blir nevnt i samme setning må jo det nesten være gull....

 

Fantastisk faktisk, må få kjøpt meg noe av disse også ja... Glint: Send meg penger siden det er din skyld at jeg må kjøpe opptil flere nye album akkurat nå når jeg ikke har en krone, gjerne en kasse med pils til helgen også.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...