froZZo Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) tenkte jeg skulle lage en tråd om landstreffet bu. her kan vi diskutere om bu og landstreffet. Landstreffet skal i år vere på vestfossen buskerud treffet skal vere om 58 dager. linker til de som ikke hvet hva bu er. Norges Bygdeungdomslag landsstevne som du ser er det mange lokallag. Geografisk lokallagsoversikt Endret 20. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 jeg skal selvfølgelig dit og det blir frakt, bu er et samlingspunkt for bygdeungdom. det er altid masse liv på bu fester. Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Dette blir mitt 5 landtstevne.. veldig artig.. Hvilket lokallag er du fra? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Dette blir mitt 5 landtstevne.. veldig artig..Hvilket lokallag er du fra? 8655448[/snapback] jeg er fra brøttum. og du? 5 landtstevne ja blir det andre mitt, var med på Jønsberg jeg. landtstevne på jønsberg var en gjørmete opplevelse. satt for det meste inni hælmhengern som var ved inngangen jeg. Endret 20. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Askim, østfold... vært på noen før eller? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Askim, østfold... vært på noen før eller? 8655480[/snapback] blir det andre mitt, var med på Jønsberg jeg. landtstevne på jønsberg var en gjørmete opplevelse. satt for det meste inni hælmhengern som var ved inngangen jeg. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 tenkte jeg skulle lage en tråd om landstreffet bu.her kan vi diskutere om bu og landstreffet. Landstreffet skal i år vere på vestfossen buskerud treffet skal vere om 58 dager. linker til de som ikke hvet hva bu er. Norges Bygdeungdomslag landsstevne som du ser er det mange lokallag. Geografisk lokallagsoversikt 8655407[/snapback] Vil du fortelle litt mer om hva som skjer på disse treffene? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vil du fortelle litt mer om hva som skjer på disse treffene? 8656254[/snapback] Hvis det er som den ene BU festen jeg er på, så er det en del fjortiser, masse damer, enkelt å få damer, veldig enkelt å få bråk, slik at du må snike deg unna, med halve bygda etter deg. Er festen på bygda, og du ikke er derfra, aldri dra Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Vil du fortelle litt mer om hva som skjer på disse treffene? 8656254[/snapback] Hvis det er som den ene BU festen jeg er på, så er det en del fjortiser, masse damer, enkelt å få damer, veldig enkelt å få bråk, slik at du må snike deg unna, med halve bygda etter deg. Er festen på bygda, og du ikke er derfra, aldri dra 8656280[/snapback] er ikke så mange fjortisser på de festene jeg er på. når det gjelder bråk så er det bare å oppføre seg ordentlig det sp blir det ikke bråk. veit om mange "byfolk" som er med på de festene jeg. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Vil du fortelle litt mer om hva som skjer på disse treffene? Hva er landsstevnet? Landsstevnet er det største arrangementet i regi av Norges Bygdeungdomslag med rundt 1000 deltakere hvert år. Årets landsstevne blir arrangert av Buskerud og Vestfold BU og tar plass i Vestfossen i Eikerbygdene. og så er det masse tevlinger. Onsdag - NBU-Quiz Torsdag - Kombinert skogbruk - T-R-T individuelt - Borddekking - Spekemat - Musikk - Swing – innledende runder Fredag - Blomsterdekorering - HTR - Trafikk - Moped - Stihl-cup - Eksteriør ku og hest - Swing – innledende runder Lørdag - Motorsag – lag - T-R-T – lag - Verneløp - Swing - finale og det er fyll og morro hver dag. og så er det mange band som skal spille. Lazy Daze Olav Aas Band Vassendgutane Killieburne Brae + flere. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 og det er fyll og morro hver dag. 8656575[/snapback] Powpow. Plutselig fattet 10000 mennesker i OTbaren interesse. Nå snakker vi. Er vel ikke stort annet å trakte etter enn alkohol hvis man tar traktoren av gårde på treff, vel? Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kan alle som vil komme (bilettmessig?)? Selv de som ikke bor på bygda, og som ikke er medlem av noe bygdemiljø? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kan alle som vil komme (bilettmessig?)? Selv de som ikke bor på bygda, og som ikke er medlem av noe bygdemiljø? 8659916[/snapback] Lurer på det samma Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror man får kjøpt medlemskap/kontigent i "døra" til festivalområdet + at man naturligvis må betale inngang til arrangementet... Jeg regner med at jeg i alle fall må ned og kikke litt på dette spetakkelet, og håpet å få med meg Vassendgutane konserten i alle fall Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Tror man får kjøpt medlemskap/kontigent i "døra" til festivalområdet + at man naturligvis må betale inngang til arrangementet... Jeg regner med at jeg i alle fall må ned og kikke litt på dette spetakkelet, og håpet å få med meg Vassendgutane konserten i alle fall 8660560[/snapback] ja fy faen Vassendgutane blir molfrakt. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 litt mere faq Er Norges Bygdeungdomslag en organisasjon for bønder? Nei, absolut ikke. Her er alle velkomne inn i varmen. Hva er tevlinger? Det er ulike typer konkurranser. Vi konkurrerer i mye forskjellig i BU, foreksempel Swing, Blomsteroppsatser, Moped, Rundballpulling og Eksteriørbedømming av forskjellige dyr. Hva står NBU for Det står for Norges bygdeungdomslag Hvordan melder jeg med inn? Da tar du kontakt med en av oss i styret, så fikser vi det Hvor mye koster det å være medlem? Det koster latterlige: 230 kr! For deg som er født i 1992 eller senere koster det 70 kr! Tenk så mye moro for så lite penger! Hva er LS? Det er det beste stevnet du kan tenke deg! uke 29 hvert år. Du treffer BU-ere fra hele landet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg er fra Bærum, bør jeg bli medlem?? ?? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er opp til deg om du har lyst til å bli medlem eller ikke, JoachimR. Det er kanskje ikke den kulturen du er vant med fra Bærum, men er det ikke artig å prøve noe nytt en gang i blandt? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg er fra Bærum, bør jeg bli medlem?? ?? 8687402[/snapback] Ja, jøss! Vassendgutane, mann, Vassendgutane! OMG! Det blir jo driiitfett Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg er fra Bærum, bør jeg bli medlem?? ?? 8687402[/snapback] Go for it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå