m0zzdart Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 jeg har denne penna. kjøpte den for et halv år siden. da hadde den akkurat komment ut og da kostet den 999 kr. den har synket masse i pris. Denne koster 400 kr mer nå. og det er snakk om 16 gb. den andre er 4 ;O sykt at den på 16 gb koster 1400 nå og når jeg kjøpte den på 4 gb kostet den 999,- kr. SYYKT spørr du meg hva er forskjellen på den GT penna og den vanlige ? Link Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 tror det er antal mnd siden du kjøpte sticken din som har skylden prisene har vel sunket som alt annet som formerer seg i antall GB : ) Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 tror det er antal mnd siden du kjøpte sticken din som har skylden prisene har vel sunket som alt annet som formerer seg i antall GB : ) 8655611[/snapback] jeg vil ha 16 gb penna ;/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kva skal ein poste i denne kategorien? Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Les retningslinjene for denne kategorien her. Denne tråden høyrer heime i Lagringsmedier-kategorien og stenges. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg