nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei, kjøpte meg to slike liquid neon lys; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBLNLP1BL&mcat= Saken er den at jeg fikk høre med en fyr at det skal se ut som dette; http://www.youtube.com/watch?v=7mvP-i-YWuk Men i mitt tilfelle lyser bare neonlyset, mens det er noen løse plastbiter inni, ser ikke ut som noen liquid neon i det hele tatt.. Er det feil med de lysene, eller er det sånn det er? Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei; det er desverre ikke noe feil med neonlysene dine. neon lys er bare noe tull spør du meg kjøp heller kald katode. de gir mye lys og det ser fint ut Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Nei; det er desverre ikke noe feil med neonlysene dine. neon lys er bare noe tull spør du meg kjøp heller kald katode. de gir mye lys og det ser fint ut 8660469[/snapback] Er det ikke? Men det er jo liquid neon? skal det bare være slik, med et rør fullt av kjipe plastdingser som liksom skal simulere vann/elektrisitet? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 For å oppnå "lava-effekten" er det brukt en spesiell type glass inne i røret. Det kan se ut som om glasset er knust, men det er det altså ikke - det skal være slik :-) Kilde: Microplex' beskrivelse av dette produktet Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 For å oppnå "lava-effekten" er det brukt en spesiell type glass inne i røret. Det kan se ut som om glasset er knust, men det er det altså ikke - det skal være slik :-) Kilde: Microplex' beskrivelse av dette produktet 8717385[/snapback] Ok... aldri mer liquid neon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå