m0zzdart Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne. flytt den til rett kategori hvis denne er feill. men uansett det jeg skulle fram til er: hvor får jeg kjøpt så billige som mulig dvd plater som er good kvalitet på og ikke noe brennefeil med. det må være 16x plater. 4.7 gb. jeg må få kjøpt det fra en billig som mulig plass med så billig som mulig porto. takker for svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg er veldig fornøyd med disse DVD'ene, om det er de billigste vet jeg ikke. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg er veldig fornøyd med disse DVD'ene, om det er de billigste vet jeg ikke. 8655295[/snapback] verbatim er jo de beste platene man får men de er så jævla dyr ;/ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det kan godt hende, men jeg betaler heller litt ekstra for den kvaliteten, så langt har jeg brukt over 200dvd'er fra Verbatim og det er kun 1 som har vært ødalagt Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Det kan godt hende, men jeg betaler heller litt ekstra for den kvaliteten, så langt har jeg brukt over 200dvd'er fra Verbatim og det er kun 1 som har vært ødalagt 8655322[/snapback] vet det dær. men så er det sånn at jeg trenger MINST 100 plater. for under 300 kr med porto. og det du har linket til blir over 300 ;/ når det blir en del plater blir de jo ganske tung og da Endret 20. mai 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Du kan jo gå til dvdink.no da jeg handler derfra, har brukt både no name platene deres og ingen feilbrenninger på dem. De har både Taiyo Yuden som er regnet som de beste platene i markedet (brukes av proff industrien) Verbatim til 239 kroner har de oxo så de er nok de billigste jeg har funnet i Norge pr idag Har handlet der mange ganger og er en seriøs og de har en meget god service der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå