Krankemot Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Nytt spørsmål: Hvordan får man farge til å fade ut? I photoshop kan man velge opacity sammen med hvilken farge man vil bruke, men det går ikke i Illustrator. Her går det bare ann å velge opacity på hele greia, ikke bare en eller fler av punktene. Gammelt spørsmål: Når jeg prøver å sette en farge i Illustrator, og den fargen er for sterk eller noe, så gjør den seg om til en helt annen nyanse. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Endret 20. mai 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Virker som fargekartet er RGB-farger og du bruker CMYK? Tror du kan velge RGB-farger på "ny" ellerså kan du bytte fargekartet til CMYK Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Det høres sansynelig ut... Hva må jeg gjøre for å kunne velge de fargene jeg vil ha? EDIT: Jeg lagde ett nytt dokument som du sa, og valgte RGB, og bare koperte det jeg hadde laget allerede inn. Takk for hjelpen... Nytt spørsmål: Hvordan får man farge til å fade ut? I photoshop kan man velge opacity sammen med hvilken farge man vil bruke, men det går ikke i Illustrator. Her går det bare ann å velge opacity på hele greia, ikke bare en eller fler av punktene. Endret 20. mai 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå