Heatsink Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Har laget meg denne handlevognen, blir 6888Kr hvis jeg kjøper alt fra Amentio. HDD var bare noe billig jeg fant og jeg tok det billigste GTS-kortet de hadde. Tenkte at med e6320 får jeg 4mb cache og jeg tenkte jeg skulle klokke den opp et stykke. Det jeg kanskje er mest usikker på er da kanskje hovedkortet, som var anbefalt i en annen tråd, og PSU-en. Det står på AC sine hjemmesider at den skal klare "AMD Athlon FX-62 2 GB Ram og 2x ATI X1950 XTX (Cross Fire)" så jeg regner med at den er ok? Også til klokking? Virker nesten litt tvilsomt når den er såpas billig... Noen invendinger? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er litt i tvil om kvaliteten på den innebygde strømforsyninga.Hvis du bytter den så kan du også kjøpe fra et annet sted enn amentio, som ikke har den beste services akkurat Og så er det ikke mye mer det koster for en 250gb hdd Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Synes det så bra ut, jeg har likt kabinett som det du har tenkt til å kjøpe, PSU'n funker helt fin, og er stille ;D Folk flest er veldig skeptiske til medfølgende PSU'er, så klart hvis det kommer fra Q-tec, men dette er av helt grei kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå