Gå til innhold

Action/thrillerserier søkes! Erstatning for 24 :)

Anbefalte innlegg

Nå nærmer 24 S06 seg slutten og Prison Break har jo vært ferdig ei stund allerede. Ønsker å finne noen serier som kan erstatte disse i en periode. Jeg har sett begge sesongene av sleeper cell. Følger også med Lost selv om det blir en litt annen sjanger.

Jeg hater Sci-Fi men liker "udødelige" helter som Jack Bauer! Og selvsagt badguys som får juling så det holder til slutt! Altså litt god gammeldags action, men bør også være thriller. Walker Texas Ranger kan bli litt for forutsigbart i lengden, selv om det også en en bra serie :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå nærmer 24 S06 seg slutten og Prison Break har jo vært ferdig ei stund allerede. Ønsker å finne noen serier som kan erstatte disse i en periode. Jeg har sett begge sesongene av sleeper cell. Følger også med Lost selv om det blir en litt annen sjanger.

Jeg hater Sci-Fi men liker "udødelige" helter som Jack Bauer! Og selvsagt badguys som får juling så det holder til slutt! Altså litt god gammeldags action, men bør også være thriller. Walker Texas Ranger kan bli litt for forutsigbart i lengden, selv om det også en en bra serie :)

8655017[/snapback]

Etter å ha sett piloten til Traveler ser den serien ut til å ha potensiale!

Lenke til kommentar

8655017[/snapback]

E-RING ble bare 22 episoder men alle episoden er bra.

Ellers har du The UNIT første sesong var bra andre var dårligere

Lenke til kommentar

8655017[/snapback]

E-RING ble bare 22 episoder men alle episoden er bra.

Ellers har du The UNIT første sesong var bra andre var dårligere

8655229[/snapback]

støtter Traveler , likte første episoden veldig bra ! og episode 2 kommer 6 juni tror jeg det var... så forsetter det å sende i sommeren ;)

Lenke til kommentar

Har nå sett et par episoder av "day break". Skjønner jo at nettopp dette er en del av poenget, men føler at handlingen i slutten av episoden 2 er akkurat der den var i starten/midten av episode 1. Så vil det føles slik gjennom hele serien, eller kommer det et gjennombrudd og kontinuerlig handling framover? Istedet for at handlingen hele tiden gjentar seg (med visse forandringer selvsagt som jeg allerede har sett...) Jeg blir fort rastløs, er tross alt vant med 24...

Og helst ikke spoil for mye :)

Lenke til kommentar

Anbefaler Sleeper Cell hvis du ikke har sett denne. Ganske lik 24 i miljø og handling, og meget spennende. To "sesonger" med rundt 10 episoder i hver er ute (en miniserie mao.). Har dog ikke sett ferdig sesong 2, men likte sesong 1 meget godt.

Lenke til kommentar
Anbefaler Sleeper Cell hvis du ikke har sett denne. Ganske lik 24 i miljø og handling, og meget spennende. To "sesonger" med rundt 10 episoder i hver er ute (en miniserie mao.). Har dog ikke sett ferdig sesong 2, men likte sesong 1 meget godt.

8678790[/snapback]

Har nok sett den som nevnt innledningsvis ;) Helt klart en bra serie som anbefales!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...