fbassbassbass Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Halloen Bandet mitt, Pestifere, har laget en demo. Den heter Duties, og er en black/experimental metall-låt. Tatt opp med én mikrofon, 6-ports mikser og en laptop. Vi er da veldig fornøyde med resultatet, dog det er tinger vi ikke kan forklare noen steder, som for eksempel rundt 2:48, pga at vi ikke vet hvordan det kom til verden. Når det kommer til vokalen synes vi selv det høres ut som en pint sjel, noe som vi virkelig digger. Nok en gang en link til vår myspace Hvis vår myspace ikke fungerer kan du prøve vår urørt-side. Nå, kom med slaktet Edit: Her kan du lese teksten. Konseptet i teksten er at uansett hvor lykkelig du er, så er det noe som plager deg, uansett. Endret 1. juni 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hadde vært nice med litt kritikk på tromminga og. Tok ikke så mange forsøk, så kunne jo så klart vært bedre, men hadde vært fett med noen tips Og ja, jeg er trommis i bandet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dette virket faktisk veldig kult. Litt flat trommelyd til tider, men ellers fungerte det flott. Høres ut som at du er litt på etterskudd til tider tommene, i forhold til det andre. Men introen og alt var ufattelig bra. Keep up the good work og si ifra om dere skal gi ut en demo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Lyden på trommene blir jo ikke bra uansett hva vi gjør. Har bare en middelmådig kondensatormic, men skal søke etter støtte til trommermicer. Er ikke noe black trommis så var litt vanskelig å holde følge til tider på en sånn rytme. Kommer sikkert til å prøve på nytt med nye micer Fett at noen likte det da Ingen andre som har noe å si? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er ikke noen stor blakcmetal fyr, men jeg kan si så mye som at dette hørtes bra ut Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Sangen var veldig bra gjennomført, men introen var en smule kjedelig og litt for lang. Hvis introen skal være så lang, så prøv å lage noe piano i introen der. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Sangen var veldig bra gjennomført, men introen var en smule kjedelig og litt for lang. Hvis introen skal være så lang, så prøv å lage noe piano i introen der. 8687579[/snapback] Introen er som den er fordi vi ville ha den sånn, men noe piano-greier der hadde ikke vært dumt takker for pene ord Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Er ikke veldig stor fan av Black Metall (bare litt), men uansett syntes det var tøfft. Bra at det også var rolige partier, som gir en form for balangse i musikken. Fortsett ! btw: Noe sted det går ann å lese tekstene deres? Endret 31. mai 2007 av uberkvaal Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dette hørtes aldeles ikke ille ut, men så er jeg av den typen som ikke er imot at det høres litt "shabby" ut. Blir liksom litt mer ekte da. Lurer på om Ulver kan ha inspirert dere litt? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Er ikke veldig stor fan av Black Metall (bare litt), men uansett syntes det var tøfft. Bra at det også var rolige partier, som gir en form for balangse i musikken. Fortsett ! btw: Noe sted det går ann å lese tekstene deres? 8751272[/snapback] Her kan du lese teksten. Kan vel si at konseptet i teksten er at uansett hvor lykkelig du er, så er det noe som plager deg, uansett. Dette hørtes aldeles ikke ille ut, men så er jeg av den typen som ikke er imot at det høres litt "shabby" ut. Blir liksom litt mer ekte da. Lurer på om Ulver kan ha inspirert dere litt? 8751335[/snapback] Vel, personlig er jeg veldig inspirert av Emperor og Code Takker for pene ord Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dette var da slettes ikke ille. Vil gjerne høre mer, så keep it up. Emperor og Code ja. Dere liker Ved Buens Ende og da eller? Hehe Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Har desverre ikke fått hørt noe av Ved Buens ende, men det blir vel Vil forresten si at vi ikke kommer til å lage flere låter hvor blackmetall er "main"-greia, hvis dere forstår. Det blir nok litt mere eksperimentelt, men det blir nok noen deler av sanger som går i blackmetall-duren. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har desverre ikke fått hørt noe av Ved Buens ende, men det blir vel Hehe, ja. Anbefales på det sterkeste for ett band med ambisjoner innen litt eksperimentel BM. Og Vicotnik/Viper fra VBE spilte jo bass på Code skiva. Og generelt var det en veldig tilstedeværende VBE stemning på den. Men nå skal ikke jeg stjæle tråden! Håper som sagt på å høre mer en gang, og håper dere går deres egne veier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vil forresten si at vi ikke kommer til å lage flere låter hvor blackmetall er "main"-greia, hvis dere forstår. Det blir nok litt mere eksperimentelt, men det blir nok noen deler av sanger som går i blackmetall-duren. 8775441[/snapback] Blir vel også, om det er opp til meg, en del mer trash. Men nå er det jo ikke jeg som komponerer låtene, men det jeg bestemmer skal være så trash som mulig Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Vil forresten si at vi ikke kommer til å lage flere låter hvor blackmetall er "main"-greia, hvis dere forstår. Det blir nok litt mere eksperimentelt, men det blir nok noen deler av sanger som går i blackmetall-duren. 8775441[/snapback] Blir vel også, om det er opp til meg, en del mer trash. 8783625[/snapback] Hehe, selvsagt Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vil tro dere snakker om thrash? Om dere ikke skal ha mer søppel i musikken, hehe? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) tja, blir nok en smule mer eksperimentelt Endret 12. juni 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Halloen Bandet mitt, Pestifere, har laget en demo. Den heter Duties, og er en black/experimental metall-låt. Tatt opp med én mikrofon, 6-ports mikser og en laptop. Vi er da veldig fornøyde med resultatet, dog det er tinger vi ikke kan forklare noen steder, som for eksempel rundt 2:48, pga at vi ikke vet hvordan det kom til verden. Når det kommer til vokalen synes vi selv det høres ut som en pint sjel, noe som vi virkelig digger. Nok en gang en link til vår myspace Hvis vår myspace ikke fungerer kan du prøve vår urørt-side. Nå, kom med slaktet Edit: Her kan du lese teksten. Konseptet i teksten er at uansett hvor lykkelig du er, så er det noe som plager deg, uansett. Hadde jeg vært sologitaristen i bandet, hadde jeg lært meg en skala. Eller hvertfall skifta ut et par av tonene i soloen. Høres jævlig surt ut til tider... Men ellers bra. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Trommene er lydmessig litt for høyt, og da spesielt skarpen på den akustiske delen. Eller stilig intro hvertfall. Piano der hadde vært litt for tøysete. Hadde gjort seg med litt bedre innspilte trommer (lydmessig). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nydelig musikk, har dere noen album på gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå