lluda Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg har kommet så langt som til båtten hvor du skal drepe colombianerne men han 8 ball mannen går in i båtten og han blir drept og da er mision failed......hvordan skal jeg bli ferdig med det brettet please..... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 du skal drepe alle columbianerne før de dreper 8ball, jeg tok snipern og gikk oppå noen store gass-tanker eller noe slikt, gå opp trappene ved siden av varehuset og hopp deg bort til tankene, der får du god utsikt over alle fiendene med snipern. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du må skyte alle slemmingene som er på båten! Gå opp stigen som er til høyre og klatre opp på taket. Derfra har du oversikt over alle som er på båten. Da er det bare å begynne å "snipe"! Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du kan oxo ta en av disse "slow motion" pillene, Det gjør i hverfall snipinga litt lettere. Der er en under en trapp som fører deg til toppen av noen containere hvis jeg ikke husker helt feil :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå