Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

spennende..... men hvorfor er alle filmene utrolig dårlig kvalitet?

ser jo egentlig ikke hva man ser på...

og i disse tider burde det ikke være vansklig å få tak i bra kamera men høy oppløsning.

Lenke til kommentar

Denne videoen her er no litt interesann siden den kommer fra offisielt hold

 

http://www.youtube.com/watch?v=uDOOZ_IPb6Y

 

Ellers er der en del bra videoer med Jaime Maussan. Spesielt den med det "vesenet" som dukker frem bak en stolpe. Og en kan ( ifølge Jaime Maussan) måle ekstrem høg radioaktiv stråling der enda. Det som er rart, er at den ligger i luften, kun på et spesielt punkt.

 

Han oppfordret alle forskerene til å ta de samme målingene på Nationalt tv. Og mange universitet kom frem til akkurat de samme målingene. Noen som har funnet ut om det bare er tøys?

 

Trur ikke på alt eg hører og ser, men gøy er det:)

Lenke til kommentar
spennende..... men hvorfor er alle filmene utrolig dårlig kvalitet?

ser jo egentlig ikke hva man ser på...

og i disse tider burde det ikke være vansklig å få tak i bra kamera men høy oppløsning.

Må ikke glemme at videoene du ser her er i "YouTube" kvalitet, pga at de er på YouTube.

Tror ikke de hadde vert så ræva om du hadde hat originalene. Og når man tenker på de som rister noe jævlig for de kameramannen må zoome helt inn, så er det nettop derfor, objektene er så langt vekke at man må zoome inn veldig, digitalt til og med, for å se det på filmen.

HD kameraer er nok litt for dyre for mange.

 

Hele greia er amerikansk. Trenger vel ikke si mer?

Um... ja.

Du kan jo begynne med å forklare alle observasjonene som blir gjort hvert år rund om i hele verden.

 

Sannsynlig vis kan store deler av dem forklares naturlig, men det er alltid noen som ikke kan forklares.

 

Denne videoen her er no litt interesann siden den kommer fra offisielt hold

 

http://www.youtube.com/watch?v=uDOOZ_IPb6Y

 

Ellers er der en del bra videoer med Jaime Maussan. Spesielt den med det "vesenet" som dukker frem bak en stolpe. Og en kan ( ifølge Jaime Maussan) måle ekstrem høg radioaktiv stråling der enda. Det som er rart, er at den ligger i luften, kun på et spesielt punkt.

 

Han oppfordret alle forskerene til å ta de samme målingene på Nationalt tv. Og mange universitet kom frem til akkurat de samme målingene. Noen som har funnet ut om det bare er tøys?

 

Trur ikke på alt eg hører og ser, men gøy er det:)

At en hel haug med uavhengige universiteter risikerer (noe av) ryktet sitt for en spøk som de fleste "normale" folk allerede vet er en spøk, kan jeg ikke forstå.

Lenke til kommentar
Du kan jo begynne med å forklare alle observasjonene som blir gjort hvert år rund om i hele verden.

 

Sannsynlig vis kan store deler av dem forklares naturlig, men det er alltid noen som ikke kan forklares.

Og da er den sannsynligste forklaringen på disse resttilfellene at de må skyldes utenjordinger i sine farkoster? Det må da finnes mange andre mulige forklaringer som er mye mer sannsynlige?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Må ikke glemme at videoene du ser her er i "YouTube" kvalitet, pga at de er på YouTube.

Tror ikke de hadde vert så ræva om du hadde hat originalene. Og når man tenker på de som rister noe jævlig for de kameramannen må zoome helt inn, så er det nettop derfor, objektene er så langt vekke at man må zoome inn veldig, digitalt til og med, for å se det på filmen.

HD kameraer er nok litt for dyre for mange.

 

skjønner det, men vi har såpass raskt internett idag, og man trenger ikke HD kamera for å få bedre bildet enn det er på ALLE, ja alle sånne filmer, det er litt merkelig.

har enda ikke sett en "UFO" film som har orginal oppløsning....

kanskje fordi det er lettere å fake, når det er så dårlig kvalitet?

(jeg bare spekulerer, jeg vill like mye som deg tro at dette er sant, men er en skeptiker

og tror det ikke før jeg får se det..)

Lenke til kommentar
Så det var bare en spøk?

Forstod ikke helt hvor du ville med det svaret der.

Nei jeg mente at siden "alle" de universitetene har kommet med samme målinger så tror jeg det er noe der, og at det ville være rart for dem å risikere ryktet sitt for noe de ikke er sikre på.

 

 

Du kan jo begynne med å forklare alle observasjonene som blir gjort hvert år rund om i hele verden.

 

Sannsynlig vis kan store deler av dem forklares naturlig, men det er alltid noen som ikke kan forklares.

Og da er den sannsynligste forklaringen på disse resttilfellene at de må skyldes utenjordinger i sine farkoster? Det må da finnes mange andre mulige forklaringer som er mye mer sannsynlige?

Jammen da hadde de vel ikke vert "uforklarlige" da? Da hadde de bare føyd seg inn i rekken av observasjoner som kan forklares.

 

Må ikke glemme at videoene du ser her er i "YouTube" kvalitet, pga at de er på YouTube.

Tror ikke de hadde vert så ræva om du hadde hat originalene. Og når man tenker på de som rister noe jævlig for de kameramannen må zoome helt inn, så er det nettop derfor, objektene er så langt vekke at man må zoome inn veldig, digitalt til og med, for å se det på filmen.

HD kameraer er nok litt for dyre for mange.

 

skjønner det, men vi har såpass raskt internett idag, og man trenger ikke HD kamera for å få bedre bildet enn det er på ALLE, ja alle sånne filmer, det er litt merkelig.

har enda ikke sett en "UFO" film som har orginal oppløsning....

kanskje fordi det er lettere å fake, når det er så dårlig kvalitet?

(jeg bare spekulerer, jeg vill like mye som deg tro at dette er sant, men er en skeptiker

og tror det ikke før jeg får se det..)

Vist de ser de videoene fra nasa så synes jeg kvaliteten er mer en god nok. Man kan helt klart se formen på "hva nå enn det er".

Har også sett noen fra bakken med god kvalitet. (kan se om jeg finner link, kanskje =P)

Men som sagt er det nok avstanden som gjør det som regel.

Lenke til kommentar
Du kan jo begynne med å forklare alle observasjonene som blir gjort hvert år rund om i hele verden.

 

Sannsynlig vis kan store deler av dem forklares naturlig, men det er alltid noen som ikke kan forklares.

Og da er den sannsynligste forklaringen på disse resttilfellene at de må skyldes utenjordinger i sine farkoster? Det må da finnes mange andre mulige forklaringer som er mye mer sannsynlige?

Jammen da hadde de vel ikke vert "uforklarlige" da? Da hadde de bare føyd seg inn i rekken av observasjoner som kan forklares.

Eeeh? Jeg har ikke prøvd å forklare de "uforklarlige", jeg bare spør om det automatisk må være sånn at de "uforklarlige" mest sannsynlig har utenomjordisk-intelligent opphav?

Lenke til kommentar
Du kan jo begynne med å forklare alle observasjonene som blir gjort hvert år rund om i hele verden.

 

Sannsynlig vis kan store deler av dem forklares naturlig, men det er alltid noen som ikke kan forklares.

Og da er den sannsynligste forklaringen på disse resttilfellene at de må skyldes utenjordinger i sine farkoster? Det må da finnes mange andre mulige forklaringer som er mye mer sannsynlige?

Jammen da hadde de vel ikke vert "uforklarlige" da? Da hadde de bare føyd seg inn i rekken av observasjoner som kan forklares.

Eeeh? Jeg har ikke prøvd å forklare de "uforklarlige", jeg bare spør om det automatisk må være sånn at de "uforklarlige" mest sannsynlig har utenomjordisk-intelligent opphav?

Ok missforsto litt.

Nei det trenger ikke være det. Å du må gjerne komme med forslag til noe annet det kan være.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"Legg til i favoritter" er vekke, eller så har lenken bare gjemt seg for meg. Ergo skrev jeg et innlegg for å få tråden i mine innlegg^^

 

 

Denne videoen her er no litt interesann siden den kommer fra offisielt hold

 

http://www.youtube.com/watch?v=uDOOZ_IPb6Y

 

Interessant.

Det hjelper liksom når filmer er fra offisielt hold.

 

Synes denne er interessant. Legg merke til at litt etter den eksploderer flimrer det på bildet. (Litt som når "de" filmer utbrudd på solen...)

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...