Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Description:  CBS Special Assignment interviews one of the 20 Top Secret Military witnesses that went to Washington DC to testify before congress at the National Press Club. Dan Willis received communications regarding a US Navy ship reporting a UFO emerging out of the ocean and going out into space."

 

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoID=2021185951 ( 3 min )

9582989[/snapback]

Sett den før. Tviler på de har fått noe særlig mer media dekning enn det, av en eller annen grunn :hmm::p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Advanced Energy Research Organization (AERO), LLC is a new research and development group formed to develop and strategically protect new energy and propulsion technologies.
AERO Announces award program offering $200,000 up-front and $5 million minimum two year royalty for working, replicable device.

http://www.aero2012.com/en/index.html

 

Relatert til hva Disclosure Project jobber for.

For dem som bryr seg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tror du på DP?

Huh?

 

Edit:

Jeg har aldri sagt at jeg tror på noe av dette. (Men er åpen for muligheten)

Jeg tar dette som de fleste tar "vanlige" konspirasjon teorier, jeg kan ikke gjøre noe fra eller til og det påvirker ikke meg noe, så dette er egentlig bare for gøy. Konspirasjon teorier er gøy, syes jeg.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
jeg kan ikke gjøre noe fra eller til og det påvirker ikke meg noe, så dette er egentlig bare for gøy.

 

Sant nok. Den viseste er den som vet at han ingenting vet, og så videre.

Denne er falsk, men den er vakker. ( På slutten. Med musikken. )

 

http://www.youtube.com/watch?v=3tFvp_p9pwo ( 3 min )

Det var jo mange bilder der da, var alle fra samme plass/folk?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://youtube.com/watch?v=App2uRxZ4Iw

 

En LANG tale, drit i selve videoen. Lytt.

Den avslører en rekke... merkelige ting. Om det er sant eller ikke er ikke opp til meg å bedømme, men interessant uansett.

 

Etter hva han sier på videoen, kan NSA (National Security Agency) drepe 100 mennesker på åpen gate uten at det får noen konsekvenser - De er fritatt fra loven så lenge det ikke står spesifikt at loven også gjelder NSA.

Endret av Zaran
Lenke til kommentar
Mhm. Jeg antar at det offentlige er VELDIG nøye med å ikke legge ut noe bevis :p

 

Men jeg syns uansett det var en veldig interessant tale.

Ja vist tilstanden er slik han beskriver, så blir det vel heller vanskelig å finne bevis. Noen vil sikkert si at det er en god grunn for å ikke tro på ham, siden han "kan si hva han vil" uten å trenge å bevise noe, siden dete r "umulig". (var det logisk"?)

 

Den var interessant ja.

Lenke til kommentar

ooog hvis man har såkalte "beviser", vil det offentlige så klart avblåse det. og igjen, hvem vil vel tro på en snåling med hinsidige konspirasjonsteorier? :huh:

 

 

Jeg håper da virkelig ikke at fyren har rett. Jeg mener, det er jo veldig bra om han faktisk forteller sannheten, men det betyr jo at Bilderberg-gruppen faktisk finnes..

 

Men det han sier om at FN er den største internasjonale vitsen som fins, er jeg faktisk enig i, uavhengig av ham. FN styrer ingen ting.

Lenke til kommentar
ooog hvis man har såkalte "beviser", vil det offentlige så klart avblåse det. og igjen, hvem vil vel tro på en snåling med hinsidige konspirasjonsteorier? :huh:

 

 

Jeg håper da virkelig ikke at fyren har rett. Jeg mener, det er jo veldig bra om han faktisk forteller sannheten, men det betyr jo at Bilderberg-gruppen faktisk finnes..

 

Men det han sier om at FN er den største internasjonale vitsen som fins, er jeg faktisk enig i, uavhengig av ham. FN styrer ingen ting.

Vist de hadde hatt en ting som kan gi energi til et hus uten å bruke energi i lange (eller evig) perioder, blir det kanskje vanskelig å si at det bare er tull. Men de trenger jo ikke å bety at regjeringen vet om noe ufoer, eller at det i det hele tatt kom fra en ufo. (Ser overbevisende ut...)

 

Ja vist han forteller sannheten er det nok sider ved den som er veldig ubehagelige. Men vist det er noen der ute som kan "redde" oss i form av nye ikke forurensende energi kilder så ville jo det være bra. Det er jo det Disclosure Project mener.

 

Det om FN vet jeg ikke noe om, jeg er ikke noe særlig opptatt av politikk og har ikke fulgt noe særlig med på den delen av historien, om det er riktig å si.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...