Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg hadde klart å overbevise dem om at jeg har blitt bortført. Jeg klarer å fremstille meg selv som noenlunde oppegående, jeg er utdannet med gode karakterer, sinnsykdom går ikke i familien.. Det hadde vært interessant å se hvor lite bevis de krever, bare det er noen som støtter saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om jeg hadde klart å overbevise dem om at jeg har blitt bortført. Jeg klarer å fremstille meg selv som noenlunde oppegående, jeg er utdannet med gode karakterer, sinnsykdom går ikke i familien.. Det hadde vært interessant å se hvor lite bevis de krever, bare det er noen som støtter saken.

8818018[/snapback]

De tror ikke på at rommvesner bortfører folk, det er ikke noe grunn til det.

Men for de som styrer olje og gass kraften i verden ville det være mer hensiktsmessig.

Gjøre folk så redde som mulig for rommvesner slik at når/om de gjør seg til kjenne så vil folk flest være redde dem og avsky dem. (Best å ikke få inn noe teknologi som kan ende milliard industrien deres)

Lenke til kommentar
Så denne for noen år siden. Ganske spennende konferanse, helt til de driter på draget å pakker inn den gamle dama som må ha røkt noe særdeles kraftig. For meg mistet konferansen mye av troverdigheten pga av denne dama.

8817228[/snapback]

HÆ?

Hva snakker du om?

8817723[/snapback]

 

 

Hun dama som babler om at hun fikk beskjed av en eller annen rakettforsker om at hun skulle stoppe utbyggingen av våpen i verdensrommet, engang på 1970 tallet. Grått hår som står alle veier. Siste vitnet. De kunne like greit spart seg for å ta med henne.

Lenke til kommentar
Så denne for noen år siden. Ganske spennende konferanse, helt til de driter på draget å pakker inn den gamle dama som må ha røkt noe særdeles kraftig. For meg mistet konferansen mye av troverdigheten pga av denne dama.

8817228[/snapback]

HÆ?

Hva snakker du om?

8817723[/snapback]

 

 

Hun dama som babler om at hun fikk beskjed av en eller annen rakettforsker om at hun skulle stoppe utbyggingen av våpen i verdensrommet, engang på 1970 tallet. Grått hår som står alle veier. Siste vitnet. De kunne like greit spart seg for å ta med henne.

8818254[/snapback]

Hvorfor mister konferansen troverdighet på grunn av henne?

Du kan jo ikke si at hun er et "dårligere" vitne enn de andre bare for de hun har en frisyre som ikke er fin etter din standard.

Å du kan jo ikke tro at personen som sa det til henne mente at hun skulle gjøre det som en slags "super dame" helt alene. Det er jo logisk at man må organisere en slags bevegelse for å gjøre noe slik.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Jeg sier at konferansen mister troverdighet for MEG. For meg virker denne dama som ei skikkelig gloryhunter og kun er ute etter oppmerksomhet. Hun fabler om at en eller annen rakettforsker fortalte henne at hun en dag skulle stoppe innføring av våpen i verdensrommet, for så å fortelle en del historiske fakta som har funnet sted de siste 30år og påstå at forskeren fortalte henne alt dette engang på 70 tallet. Dette skulle jeg og ha prestert og lire ut av meg. Dette får meg til å tro at dette prosjektet har kildekritikk på linje med Se & Hør og mister da all troverdighet for meg. Var ikke håret til dama som gjorde henne til et dårligere vitne, var bare for å forklare hvem jeg snakket om.

Lenke til kommentar
Jeg sier at konferansen mister troverdighet for MEG. For meg virker denne dama som ei skikkelig gloryhunter og kun er ute etter oppmerksomhet. Hun fabler om at en eller annen rakettforsker fortalte henne at hun en dag skulle stoppe innføring av våpen i verdensrommet, for så å fortelle en del historiske fakta som har funnet sted de siste 30år og påstå at forskeren fortalte henne alt dette engang på 70 tallet. Dette skulle jeg og ha prestert og lire ut av meg. Dette får meg til å tro at dette prosjektet har kildekritikk på linje med Se & Hør og mister da all troverdighet for meg. Var ikke håret til dama som gjorde henne til et dårligere vitne, var bare for å forklare hvem jeg snakket om.

8818602[/snapback]

Jaja det er jo bare å mene i vei. Jeg syntes bare det hørtes rart ut.

Men er det noe bedre med han som sier han har sett bilder av baser på baksiden av månen?

Lenke til kommentar
Hehehe nei han hadde jeg glemt. Han er jo og en som virkelig gjør sin innsats for å minske troverdigheten. Mange av historiene synes jeg er interessante, men det er noen som kun får meg til å trekke på smilebåndet.  :!:

8818748[/snapback]

Det er vel litt av "problemet", at noen ting er så "out there" at vi "vanlige ikke kan begynne å tenke på tanken på å tro på det uten å ha noen form for bevis.

 

Vet ikke om du har sett videoen jeg la til i første post under "UFO relaterte videoer"?

Den er enda mer utrolig.

Den er fra UFO konferansen i mexico 05, hvor en kjent ufo forsker presenterer videoer og bilder.

Videoene er greie nok, noen av dem viser noe som ser ut som lange hvite rør eller noe i luften som bøyer seg og forandrer form, og det er alltid en kule formet gjenstand rett ved dem. Ja de kan sikkert være falske men det å få noe til å bevege seg og gå inn og ut av fokus sammen med omgivelser som trær og kraft ledinger er veldig vanskelig.

 

Bildene er enda vanskeligere å tro på. De viser bilder av folk som feks har hørt lyder rundt huset sitt (om natten) og gått ut med natt kamera for å se (av den typen som bruker infra rødt lys). Og der kan du tydelig se noe som vist nok skal være romnvesner i bakgrunnen. Det han foredrags holderen legger vekt på med disse er at bildet i seg selv ikke er falskt, det er ikke gjort noe "photoshop triksing" med det.

Men man kan jo lage dukker som man setter ut for at det skal se ekte ut. Men han sier at en slik dukke ville vert veldig dyr å lage, spesielt på det ene bildet hvor "vesenet" holder en ting i hånden. Noe som ville vert enda vanskeligere å få til.

Lenke til kommentar
Et av de beste UFO programmene jeg har sett er faktisk det "norske" kornsirkel programmet. Mye av det som ble sagt og fortalt i det programmet var meget spennende, selv om det også der var en del ting som virket litt vel "far fetched".

8819007[/snapback]

Har ikke sett det. Har du link til google video eller noe?

Lenke til kommentar
Arthur C. Clarke om ufoer: "They tell us absolutely nothing about intelligence elsewhere in the universe, but they do prove how rare it is on Earth."

8819138[/snapback]

Vel det er vel en måte å se det på.

Men hadde det kommet bevis, noe alle vil ha, hadde det vert noe annet.

Lenke til kommentar
Har ikke sett det. Har du link til google video eller noe?

8819126[/snapback]

 

Har dessverre ikke link. Har bare sett dokumentaren et par ganger på TVnorge. Men tror du kan bestille den på UFO Norge hvis du er virkelig gira :p

 

Edit: Tror foresten ikke den er norsk. Var sikkert bare norsk forteller.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Har ikke sett det. Har du link til google video eller noe?

8819126[/snapback]

 

Har dessverre ikke link. Har bare sett dokumentaren et par ganger på TVnorge. Men tror du kan bestille den på UFO Norge hvis du er virkelig gira :p

 

Edit: Tror foresten ikke den er norsk. Var sikkert bare norsk forteller.

8819614[/snapback]

Gidder ikke kjøpe den, det er ikke så viktig. =P

Lenke til kommentar

Jeg har lidd meg gjennom den omtalte konferansevideoen på to timer, og de eneste "bevisene" som ble framlagt var at noen viftet med en bunke papir i hånden, eller en videokasett (som kan ha vært tom). Hvor kan man se innholdet i disse "bevisene"? Nettstedet til disclosure-prosjektet var ikke til å bli klok på, jeg fant ingen konkrete bevis der heller. Konklusjon: Man må være svært lettlurt for å tro på dette.

Lenke til kommentar
Jeg har lidd meg gjennom den omtalte konferansevideoen på to timer, og de eneste "bevisene" som ble framlagt var at noen viftet med en bunke papir i hånden, eller en videokasett (som kan ha vært tom). Hvor kan man se innholdet i disse "bevisene"? Nettstedet til disclosure-prosjektet var ikke til å bli klok på, jeg fant ingen konkrete bevis der heller. Konklusjon: Man må være svært lettlurt for å tro på dette.

8819878[/snapback]

De skal ikke presentere beviser i videoen men vitnene.

Jeg sier heller ikke at jeg personlig tror på dem. Men jeg er i det minste åpen nok til å ikke automatisk avfeie det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

78MkvGy2fMQ

 

Hun fabler om at en eller annen rakettforsker

8818602[/snapback]

Navnet på denne "hvemsomhelst" som damen var talsperson for var Wernher Von Braun

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Wernher_von_Braun

 

...was one of the leading figures in the development of rocket technology in Nazi Germany and the United States. The German scientist, who led Germany's rocket development program (V-2) before and during World War II, entered the United States at the end of the war through the then-secret Operation Paperclip. He became a naturalized U.S. citizen and worked on the American ICBM program before joining NASA, where he served as director of NASA's Marshall Space Flight Center and the chief architect of the Saturn V launch vehicle, the superbooster that propelled the United States to the Moon[1]. He is generally regarded as the father of the United States space program. Wernher von Braun received the National Medal of Science in 1975.

 

Du ser han til venstre i bildet her:

432px-Kennedy_vonbraun_19may63_02.jpg

 

-----------------------------------------------------------

 

Disclosure Project vitnet du omtaler var Dr. Carol Rosin:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Carol_Rosin

 

..is an award-winning educator, author, leading aerospace executive and space and missile defense consultant. She is a former spokesperson for Wernher von Braun and has consulted to a number of companies, organizations, government departments and the intelligence community. She is the current President of the Institute for Cooperation in Space (ICIS) which she co-founded with Alfred Webre. Dr. Rosin has received the support of various prominent individuals such as U.S. Congressman Dennis Kucinich [1][2], and Hon. Paul Hellyer, a former Canadian Minister of National Defence. She is also a witness for The Disclosure Project.

 

 

 

-------------------------------------------

Vet ikke hva som var teorien din egentlig? At hun ikke var talspersonen hans eller at hun fant på hele historien? Eller at det var 2 PR-kåte renholdsansatte hos NASA som kokte sammen denne historien kun for å få 15min i rampelyset og valgte noe så utakknemlig som UFO fenomenet som neste karrieresteg.

Endret av eternal
Lenke til kommentar
Jeg har lidd meg gjennom den omtalte konferansevideoen på to timer, og de eneste "bevisene" som ble framlagt var at noen viftet med en bunke papir i hånden, eller en videokasett (som kan ha vært tom). Hvor kan man se innholdet i disse "bevisene"? Nettstedet til disclosure-prosjektet var ikke til å bli klok på, jeg fant ingen konkrete bevis der heller. Konklusjon: Man må være svært lettlurt for å tro på dette.

De skal ikke presentere beviser i videoen men vitnene.

Men hvorfor finner man ingen beviser på nettstedet heller? Bare side opp og side ned med tomt snakk? For meg virker dette mest som et selvfinansiert hvilehjem for pr-kåte pensjonerte forskere eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...