Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

"A RED beam of light shoots to the ground from what is believed to be a UFO.

 

The Sun was yesterday handed dramatic footage of the mysterious craft hovering over Bristol.

 

Shellie Williams, 20, and her mum Betty, 53, filmed it on their mobile phones.

 

When they zoomed in, they also caught red and white vertical beams not visible to the naked eye.

 

Care worker Shellie, who watched from outside her home in nearby Hartcliffe, said: “It was bizarre and I was quite frightened.” "

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1898597.ece

 

Video :

 

http://www.youtube.com/watch?v=oBLcvw4aCQc

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du mener jo tydeligvis at det beviser aliens, gjør du ikke?

 

Nei, da hadde jeg sagt som så. Og ikke : "Veldig gjennomført og sinnrik, hvis det er forfalsket.

Og et veldig merkelig fenomen, hvis det ikke er det."

 

Jeg poster det her for å få "second opinions". Har postet flere ting som har virket veldig merkelig på meg, men som har blitt mindre merkelig etter at postere her har kommet med mulige forklaringer.

 

Kommer nok til å fortsette med å poste slike merkeligheter, og søke "second opinions" her, selv om jeg må leve med dette maset ditt innimellom. Du skal jo også ha noe å gjøre...

Endret av Kubin
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

USAs myndigheter med Obama i spissen har nå lagt ut et offisielt svar på Avsløringsprosjektets påstander:

The U.S. government has no evidence that any life exists outside our planet, or that an extraterrestrial presence has contacted or engaged any member of the human race. In addition, there is no credible information to suggest that any evidence is being hidden from the public's eye.

 

However, that doesn't mean the subject of life outside our planet isn't being discussed or explored. In fact, there are a number of projects working toward the goal of understanding if life can or does exist off Earth.

Les resten av det offisielle svaret på https://wwws.whitehouse.gov/petitions#!/response/searching-et-no-evidence-yet

Lenke til kommentar

Latterlig samling av rare opptak. Men hva er poenget? Meningsløst. Åpningssekvensen der det påstås at Obama ikke er fra Jorda men fra Krypton slår an tonen.

 

Youtube-brukeren citizendoctor tror tydeligvis at vedkommende skal få noen til å ta noe av dette alvorlig, for vedkommende har postet 135 videoer hver på 10 minutter. Totalt 22½ timer. Med norske undertekster. Hvor lang tid har vedkommende brukt på å legge til undertekster og laste opp nesten et døgn med videoer?

 

Kanskje noen burde gi vedkommende en jobb? F.eks i kassa på Rema 1000 eller noe lignende. Slik at vedkommende kan få seg et liv. :whistle:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

jeg har likt å lese om fenomenet om Paranormale hendelser. og jeg selv tror på at UFO har vært her på jorden.

 

jeg ser mye på Ancient aliens og når jeg først så på det tenkte jeg hva alle andre tenker: dette er bare tulleball. men etter hvert når jeg så videre hvar det rekke ting som skiller fra ting som nesten er umulig for menneskapt kan være. Puma Punku har steiner formet perfekt som H som ingen fra gamle dager kunne ha laget uten ordentlig redskaper som vi har idag.

 

flere steder i verden har det funnet skelletter med høy radiasjon. et av stedene er fra en by som var ødelagt av noen, i de historiske religiøse tesktene av Hinduisme sto det at det hvar en voldsom kamp akkuratt hvor den byen sto. et annet sted var det hikere oppe i russland som hadde blitt funned med det samme radiasjon giftning og det hadde vært repportert mye om merklige lys oppe i fjellene.

 

jeg ser mye på dette her, men jeg skjønner hvorfor mange også snur seg bort via temaer for dette.

rundt antagligvis 90% av alle video rundt på youtube er falske, det samme med Spøkelser, og krypotologi. jeg er skeptiker, jeg ser etter forklaringer men samtidlig vil jeg altid ha en open minn om dette.

 

jeg har sett et spøkelse før men kan jeg bevise det? nei. men du kan heller ikke motsi det. det samme kan sies om UFO.

 

Jeg kommer antagligvis å bli ertet fordi jeg skrev det men jeg bryr meg ikke. jeg vet hva jeg så. men jeg kan ta vitenskaplige forklaringer på hvorfor det jeg så. men vitenskapen kan ikke forklare alle Verdens underverker og hendelser.

Lenke til kommentar
jeg har sett et spøkelse før men kan jeg bevise det? nei. men du kan heller ikke motsi det. det samme kan sies om UFO.

Den argumentasjonen du bruker med manglende motbevis kalles negative bevis. Negative bevis er ikke vitenskaplig gyldige.

 

Et eksempel:

I følge en kjent vitenskaplig hypotese finnes det ei tekanne som befinner seg i en egen planetbane rundt sola. Der har den surret rundt i millioner av år. Hvor den kommer fra vet dog ingen.

 

Denne planetariske tekannen er dog aldri påvist vitenskaplig. MEN: Det er heller ingen som har klart å MOTBEVISE at den eksisterer. Så hvis såkalte negative bevis skal kunne godtas som bevis på et fenomens eksistens, så må de manglende motbevisene regnes som et bevis på at denne tekanna i bane rundt sola faktisk eksisterer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Russell's_teapot

 

De fleste skjønner at tekannehypotesen er helt absurd og usannsynlig, men den kan altså ikke motbevises. Eksistensen av uavhengige sjeler, liv etter døden, spøkelser og lignende fenomener kan heller ikke motbevis vitenskaplig, men disse manglende motbevisene kan altså ikke regnes som gyldige bevis på disse fenomenenes eksistens.

 

Påstanden om at enkelte UFO-fenomener kan skyldes maskiner av utenomjordisk opphav er absurd og svært usannsynlig. Det at det ikke finnes motbevis for påstanden er altså ikke et gyldig vitenskaplig bevis på at påstanden er sann.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Alle hieroglyfene rundt om i verden, som blant annet blir snakket ein god del av på Ancient Aliens, kan tolkes som om utenomjordiske har besøkt denne planeten og om det kan ha påvirket menneskeheten sin utvikling.

Disse hieroglyfene er det nærmeste me kommer "bevis" på slike påstander, og det er kanskje det nærmeste me kommer? Men det får ein til å tenke om det faktisk er eit snev av sannhet i dette...

 

Eit eksempel er dette bildet som viser ein eller annan form for skapning blant menneskene.

 

EgyptAliens.jpg

 

Lenke til kommentar

Alle hieroglyfene rundt om i verden, som blant annet blir snakket ein god del av på Ancient Aliens, kan tolkes som om utenomjordiske har besøkt denne planeten og om det kan ha påvirket menneskeheten sin utvikling.

Disse hieroglyfene er det nærmeste me kommer "bevis" på slike påstander, og det er kanskje det nærmeste me kommer? Men det får ein til å tenke om det faktisk er eit snev av sannhet i dette...

 

Eit eksempel er dette bildet som viser ein eller annan form for skapning blant menneskene.

 

EgyptAliens.jpg

 

 

Joda, kan være alien, men mtp. at det er en scene av ofring mener jeg det er mer sannsynlig at det er en del av ofringen, ser mer ut som en vase eller tilsvarende når man ser ett bedre bilde.

 

alien1.gif

 

Lurer på hvorfor folk må ty til direkte eller delvis løgn/lureri for å bevise at aliens og lignende ting finnes :hmm:

Endret av aklla waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, kan være alien, men mtp. at det er en scene av ofring mener jeg det er mer sannsynlig at det er en del av ofringen, ser mer ut som en vase eller tilsvarende når man ser ett bedre bilde.

 

alien1.gif

 

Lurer på hvorfor folk må ty til direkte eller delvis løgn/lureri for å bevise at aliens og lignende ting finnes :hmm:

Kan godt være ein vase, det ser eg sjølv, men siden resten av denne vasen har trekk som bein, ein type armer og overkropp ligner det meir på ein skapning i mine øyne. Men det er jo klart dette kun blir spekulering. Det er vanskelig å finne den bestemte tydningen til slike hieroglyfer.

 

Men her er eit nytt eksempel på hieroglyfer som kan inneholde spor av E.T. Her vises det som ser ut som moderne farkoster.

 

Link: http://crystalinks.com/ancientaircraft.html

 

Bilde:

Seti1AbydoCeiling.jpg

 

 

Dette har eg store problemer med å forklare. At så gamle hieroglyfer kan inneholde kjøretøy som me bruker i dag. Det trenger ikkje automatisk få stempelt "aliens", men vil absolutt påstå at det er ein mulighet.

Lenke til kommentar

Kan godt være ein vase, det ser eg sjølv, men siden resten av denne vasen har trekk som bein, ein type armer og overkropp ligner det meir på ein skapning i mine øyne. Men det er jo klart dette kun blir spekulering. Det er vanskelig å finne den bestemte tydningen til slike hieroglyfer.

Kan jo nevne at "øynene" og "hodet" er så godt som identisk med lotus-blomsten

alien3.gif

 

Men joda, kan minne om ben og armer ellers, bare fantasien som setter grensen for hva du ser...

 

Men her er eit nytt eksempel på hieroglyfer som kan inneholde spor av E.T. Her vises det som ser ut som moderne farkoster.

 

Link: http://crystalinks.c...ntaircraft.html

 

Bilde:

Seti1AbydoCeiling.jpg

 

 

Dette har eg store problemer med å forklare. At så gamle hieroglyfer kan inneholde kjøretøy som me bruker i dag. Det trenger ikkje automatisk få stempelt "aliens", men vil absolutt påstå at det er ein mulighet.

Har ikke tid til å finne kilder på dette, men det er en dokumentar ute om disse, der man det blir vist hvordan 2 kjente teng har blitt skrevet delvis oppå hverandre, fartøyene som du ser er altså ikke annet enn 2 tegn skrevet oppå hverandre.

Btw, til venstre ser jeg en gaselle med vinger, hvordan mener du den passer inn?

Det er strengt tatt like mye bevis for at flyvende gaseller fantes som at UFO`er og fartøyer fantes på den tiden...

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Btw, til venstre ser jeg en gaselle med vinger, hvordan mener du den passer inn?

Det veit eg ikkje. Det blir som all diskusjon rundt hieroglyfer, det blir kun spekulasjoner. Det kan godt hende det er to tegn oppå kvarandre , men det er i så fall litt av ein tilfeldighet at det skal ende opp som ei identisk teikning til eit helikopter.

 

Kan jo poste eit nytt bilde siden me er så godt i gang her.

 

300px-Ancientastronauts.jpg

 

 

Dette er kanskje den beste teikningen som er kjent og som er vanskeligst å finne ein forklaring på. Har du nokon tanker om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...