Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hahaha, de prøvde å drepe han 13 ganger? USA må virkelig investere litt mer i å trene snikmordere.

 

Kanskje han har litt beskyttelse selv :) Tviler på at de sender hele hæren på'n. Nå skal det sies at 13 mordforsøk ikke betyr at han har blitt beskutt 13 ganger. Det kan bety at han har blitt forfulgt i bil, på gaten eller hva som helst. Det betyr ikke at noen har prøvd å skyte han direkte. Kanskje noen har prøvd å forgifte han, og han har fattet mistanke? Kanskje noen har plassert en bombe under bilen hans, men han sjekket den før han kjørte? Med en god porsjon forhåndsregler og litt beskyttelse kan man avverge mange attentat.

Lenke til kommentar

13 mordforsøk vil si forsøk på å ta hans liv. Å bli forfulgt er ikke et mordforsøk...

 

Å jo 13 ganger er idiotisk. Det er ikke vanskelig å ta livet av noen. Å i alle fall ikke med en stat i ryggen. Å hvorfor drepe akkurat han her og ikke alle de andre som "står frem"?

Lenke til kommentar
13 mordforsøk vil si forsøk på å ta hans liv. Å bli forfulgt er ikke et mordforsøk...

 

Å jo 13 ganger er idiotisk. Det er ikke vanskelig å ta livet av noen. Å i alle fall ikke med en stat i ryggen. Å hvorfor drepe akkurat han her og ikke alle de andre som "står frem"?

 

Hva vet vel du om hvordan hans mordforsøk var? Hva om det er noe for å booste hans troverdighet? Kaller ikke du en bombe under en bil for mordforsøk? Eller å bli forfulgt av folk i biler som du vet er av en organisasjon som er ute etter å drepe deg?

 

lol, hadde tatt seg ut om f.eks alle i DP hadde blitt drept aka "døde av naturlige årsaker". Grunnen til at enkeltindivider blir drept er fordi de ikke har en organisasjon i ryggen med litt makt og penger.

Lenke til kommentar
Har god tro på at det finnes noen andre organismer på en annen planet der ute, men hvorfor skulle de besøke jorden?

 

Tviler sterkt på at det har vært romvesener her eller UFO'er som har svevd nerme jorden.

 

Er jo litt merkelig at alle som sier de har sett en UFO er helt gærne i hodet :!:

 

Dersom mennesker er et eksperiment utplassert av en annen rase, eller f.eks. at jorden er en av flere kolonier så kan det forklare hvorfor de skulle se ut som oss.

 

Selv har jeg ikke sett filmene det er snakk om, jeg er ikke i tvil om at det finnes mer liv i universet (vi er romvesener selv) men at de har kommet seg til jorden er jeg langt fra like sikker på. Skal ikke si det er umulig, jeg tror det bare ikke før jeg ser det.

Lenke til kommentar

kanskje litt vagt å si dette uten en kilde å referere til, men jeg mener å ha lest i et vitenskapsmagasin at intelligente og intellektuelle skapninger som oss selv ikke kunne ha oppstått i annet enn i en humanoid form, altså at det er umulig å finne like avanserte skapninger på fire bein.

 

kommer tilbake når jeg har funnet kilder ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Å gi deg.. At du enda ikkje har skjønt at månelandingen er ekte er utenfor min fattevne. Det er en enorm krenkelse mot astronautene, kosmonautene og alle som arbeidet og ofret sitt liv for å oppnå det målet, og ikkje minst mot Neil Armstrong, Michael Collins og Buzz Aldrin. Dette er bare en av mange konspirasjonsteorier som ikkje holder mål overhode.

 

Og hvorfor skulle USA gjøre det uansett? Sovjet var så og si tom for penger, og månelandingen var blitt nedprioritert etter revolusjonen. N1 raketten som skulle føre kosmonauter til månen var blitt sett på amerikanske satelitter, men uten penger og testing var raketten dømt til å gå i bakken. USA var de første på månen.

 

"hvorfor har ikkje USA reist tilbake dit for å bevise det?" - et typisk argument fra fantaikerne som ikkje tør inrømme at de tar feil.

 

- Dere glemmer at USA har hatt 6 bemannede landinger på månen: Apollo 11, 12, 14, 15, 16 og 17.

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_11

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_12

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_14

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_15

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_16

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_17

 

Etter alle de ferdene har de funnet ut at månen ikkje er av spesiell interesse der, spesielt med den teknologien de hadde på den tiden. Det ville være bortkastede ressurser og unødvendig risiko å sende mennesker tilbake til månen for en mer fullstendig analyse av tilgjengelige ressurser der oppe. Derfor bruker man roboter som tar prøver av området og utførere analysen der oppe. Månen vil være det første steg ut i et mer og mer befolket solsystem, og galakse etter lengre tid.

 

Vi var på månen.

Lenke til kommentar

Grunnen til at vi ikke har vært på månen siden 1972 kan på mange måter forklares med ett enkelt ord: Nixon

 

Han ville sette sitt preg på romprogrammet i USA og vedtok derfor byggingen av romfergen, som skulle gjøre romreiser billig, rutine, og for alle. Den skulle kun brukes til å frakte satelitter til og fra lav jordbane, eller frakte moduler til romstasjoner. Makshøyden for romfergen er drøyt 800 kilometer over bakken. Med andre ord fortsatt litt igjen før vi er på 360 000 km, som er avstanden til månen. Saturn V-rakettene som hadde mulighet til å sende last til månen ble vraket, noe som i ettertid er sett på som den største blunderen i amerikansk romhistorie. Først om ca 20 år kan en rakett med lignende kapasitet være i drift, den kalles Ares V.

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Kom med et godt argument for at månelandingene er forfalsket, så skal jeg vise deg forklaringen på hvorfor ting er slik.

 

Når skal folk slutte å tro på slikt tøv? Dette sier ikke noe om Apollo-programmet, men mer om den elendige utdanningen folk får i dag på grunnskolenivå. Man trenger ikke ha gått lenger enn dagens 10. klasse for å ha lært det som trengs for å skjønne at Apollo ikke var forfalsket, men tydeligvis er ikke naturfagsundervisningen her i landet noe særlig å skryte av...

Lenke til kommentar
Bare se filmen Phannyboy, du er da en av de som tror på alien-conspiracyer. Den vil forhåpentligvis gi deg god innsikt.

 

Jeg har sett filmen før, og jeg har sett mange andre lignende filmer. Den beviser ingenting. Den er laget på den måten at den fremstiller det som et faktum, noe den ikkje er. Landingen var ekte, konspirasjonen er død.

 

Jeg tror på noe av alien-conspiracyer, men langt i fra alt. Jeg tror at vi har blitt besøkt, og at NASA (spesielt) vet om dette, men legger lokk på det av grunner som ikkje berører meg. Jeg tror derimot ikkje at vi har dannet ytterliggere kontakt med disse skapningene, annet enn visuell.

Lenke til kommentar
Kremt, da kan du virkelig ikke ha sett den. Da ville du ikke sagt det du sier.

 

Har nå sett den 2 ganger, så hva er det du mener?

 

Du har nå sett den to ganger? Impressive. Med tanke på at den varer i 41 minutter. Jeg vil anbefale deg å vektlegge det siste minuttet i dokumentaren for å virkelig forstå den. Tror det dessverre er en kuttet utgave av DVD-utgaven som er betydelig bedre.

Lenke til kommentar
Kremt, da kan du virkelig ikke ha sett den. Da ville du ikke sagt det du sier.

 

Har nå sett den 2 ganger, så hva er det du mener?

 

Du har nå sett den to ganger? Impressive. Med tanke på at den varer i 41 minutter. Jeg vil anbefale deg å vektlegge det siste minuttet i dokumentaren for å virkelig forstå den. Tror det dessverre er en kuttet utgave av DVD-utgaven som er betydelig bedre.

 

Jeg har sett den en gang for en stund tilbake, og en gang nå. Dersom du bruker en video som bevis for at USA aldri har satt mennesker på månen så burde du kanskje revurdere hva du tolker som virkelighet. Finnes forøvrig mengder av videoer som sier at 9/11 var "an inside job", men du tror vel på det også, du? Eller kanskje Holocaust aldri skjedde? Du må ikkje la deg menipulere av mennesker som er gode å prate for seg, eller er flinke til å kutte setninger og sette det sammen til en film.

 

Kom med beviser for at vi har vert på månen, det er du som sitter med bevisbyrden.

Lenke til kommentar
Kremt, da kan du virkelig ikke ha sett den. Da ville du ikke sagt det du sier.

 

Har nå sett den 2 ganger, så hva er det du mener?

 

Du har nå sett den to ganger? Impressive. Med tanke på at den varer i 41 minutter. Jeg vil anbefale deg å vektlegge det siste minuttet i dokumentaren for å virkelig forstå den. Tror det dessverre er en kuttet utgave av DVD-utgaven som er betydelig bedre.

 

Jeg har sett den en gang for en stund tilbake, og en gang nå. Dersom du bruker en video som bevis for at USA aldri har satt mennesker på månen så burde du kanskje revurdere hva du tolker som virkelighet. Finnes forøvrig mengder av videoer som sier at 9/11 var "an inside job", men du tror vel på det også, du? Eller kanskje Holocaust aldri skjedde? Du må ikkje la deg menipulere av mennesker som er gode å prate for seg, eller er flinke til å kutte setninger og sette det sammen til en film.

 

Kom med beviser for at vi har vert på månen, det er du som sitter med bevisbyrden.

 

Du har enda ikke forstått filmen og du forstår ikke bruken min av den, også i henhold til dine påstander. Jeg hadde håpet at andre hadde sett den og kommentert den uten at jeg "ødelegger", but here goes:

 

 

http://www.imdb.com/title/tt0344160/board/nest/54100585

 

Hele filmen er regissert og Buzz Aldrin, Kissinger, kona til Kubrick og samtlige er med på filmen og manuset. Innlegget på iMDb forklarer poenget bak videoen.

 

 

Det går på ditt forsvar av "alienintervjuet" og alle andre "tallerkenfilmer" som er blurry og virker veldig uforklarlig som blir godt argumentert for av diverse ufofreaks. Man kan sikkert hoste opp gode argumenter for det meste, men til syvende og sist svikter det på det logiske og empiriske grunnlaget, også de eksemplene du brukte som jeg liksom skal ha bitt på fordi du ikke tok videoen.

 

Jeg klarte vel egentlig det jeg ville fram til, hvis du kikker over din egen argumentasjon mot meg og så ditt forsvar av enkelte konspirasjoner så treffer det hjem.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...