Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Jaha - vitenskapelige bevis? Da forventer jeg at du godtar Lucasarts sin analyse av England videoen som bevis. Eller radarutskriftene m/vitnesbyrd fra kredible vitner hos DP. Tipper den siden er forfalsket jeg!

 

Jeg godtar da også at den engelske videoen er ekte, har jo sagt at mange UFO videoer er ekte. Men det betyr ikke at det er snakk om aliens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skyldes da de intelligente bevegelsene i ekstreme hastigheter? Som vises på radar? Vi snakker type radar, luft-observasjon og bakke-observasjon av kredibelt millitært personell uten motiver for å lyve. Slike DP har dokumentasjon på. Teorier?

 

Bare å gi opp :p De er ikke åpen for annen tolkning enn deres egne og overser blankt det de ikke kan argumentere mot.

 

"Lysene kunne ikke sees med vanlig kamera i millionklassen som kan zoome veldig nært selv om sikten av 96%" - det tør de ikke svare på engang, og sier fortsatt det er oljebrønner.

 

"Objektene ble fanget på radar og fulgte etter flyet i 11 minutter" - Det tør de ikke svare på, og sier fortsatt det er oljebrønner.

 

Latterlig hvordan dere plukker ut deler av teksten tatt ut av sammenheng og argumenterer mot det.

 

På samme måte kan en kreasjonist ta ut "Gud finnes" fra setningen "Jeg tror ikke Gud finnes", fra en evolusjonist. Come on..

Lenke til kommentar
Hva skyldes da de intelligente bevegelsene i ekstreme hastigheter? Som vises på radar? Vi snakker type radar, luft-observasjon og bakke-observasjon av kredibelt millitært personell uten motiver for å lyve. Slike DP har dokumentasjon på. Teorier?

 

Vel har enda til gode å se noen bevis på disse radar observasjonene det tydligvis florerer av...

 

Bare å gi opp :p De er ikke åpen for annen tolkning enn deres egne og overser blankt det de ikke kan argumentere mot.

Ditto

 

"Lysene kunne ikke sees med vanlig kamera i millionklassen som kan zoome veldig nært selv om sikten av 96%" - det tør de ikke svare på engang, og sier fortsatt det er oljebrønner.

Å hvor har du det fra at de hadde kameraer i millionklassen om bor i flyet fra?

 

"Objektene ble fanget på radar og fulgte etter flyet i 11 minutter" - Det tør de ikke svare på, og sier fortsatt det er oljebrønner.

Vel siden det ikke finnes bevis for noe av dette er da også meget vanskelig å motbevise det.

 

På samme måte kan en kreasjonist ta ut "Gud finnes" fra setningen "Jeg tror ikke Gud finnes", fra en evolusjonist. Come on..

Ja det er jo akkurat det samme......

Lenke til kommentar

"If it walks like a duck and quacks like a duck, shows up on the radard like only a duck can .. I would call it a ... DUCK!!!"

 

Jeg ba faktisk om konkrete eksempler, ikke mer debunkinggospel, Audere. Mitt utgangspunkt er at intelligensen som styrer må være utenomjordisk intelligens - fordi jeg ser disse observasjonene i lys av flere hundre kredible vitnesbyrd fra DP og en god porsjon fornuft (ja, faktisk). Du kommer antageligvis til å si at det er et eller annet absurd naturfenomen vi ikke kjenner til ennå (bibelstrofe fra debunkerhåndboka) som du ikke engang kan si noe som helst om. For du er så religiøst overbevist om at det IKKE er aliens. Vennligst kom med eksempler og argumenter hvorfor det er mer sannsynlig at dine er korrekte.

 

EDIT 2:

Disclosure Project: Testimony of John Callahan, Former FAA Division Chief (Federal Aviation Administration), DP vitne

Du ser i starten av intervju 2 her at han viser radarutskriftene.

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar
"If it walks like a duck and quacks like a duck, shows up on the radard like only a duck can .. I would call it a ... DUCK!!!"

 

Forskjellen er at vi vet utmerket godt hva en and er, og ikke har noen som helst problemer med å kjenne den igjen. UFOer er uidentifiserte.

 

Mitt utgangspunkt er at intelligensen som styrer må være utenomjordisk intelligens - fordi jeg ser disse observasjonene i lys av flere hundre kredible vitnesbyrd fra DP og en god porsjon fornuft (ja, faktisk). Du kommer antageligvis til å si at det er et eller annet absurd naturfenomen vi ikke kjenner til ennå (bibelstrofe fra debunkerhåndboka) som du ikke engang kan si noe som helst om. For du er så religiøst overbevist om at det IKKE er aliens. Vennligst kom med eksempler og argumenter hvorfor det er mer sannsynlig at dine er korrekte.

 

Er det ikke litt dumt å starte med konklusjonen? Eventuelt er det en verdiløs hypotese inntil den kan testes.

 

Du kommer antageligvis til å si at det er et eller annet absurd naturfenomen vi ikke kjenner til ennå (bibelstrofe fra debunkerhåndboka) som du ikke engang kan si noe som helst om. For du er så religiøst overbevist om at det IKKE er aliens.

 

Hva er debunkerhåndboka? Jeg er ikke religiøst overbevist om noenting; det er helt logisk å ikke anta at det ikke er aliens. Jeg VET ikke hva det er, og det KAN kanskje være aliens, men sjansene er slik jeg ser det minimale. Jeg må ikke komme med alternative vitenskapelige forklaringer for å motbevise at det er aliens.

 

Du kaller de som ikke tror på UFOer religiøse. Er det ikke egentlig du som er litt religiøs her, da? Det er jo du som sier "bevegelsene er for fantastiske til å være en tilfeldighet. En intelligens må ha skapt dem". Ved første øyekast vil jeg si det samme om både snøkrystaller også, men vitenskapen har omsider gitt oss en naturlig forklaring.

Lenke til kommentar
"If it walks like a duck and quacks like a duck, shows up on the radard like only a duck can .. I would call it a ... DUCK!!!"

 

Forskjellen er at vi vet utmerket godt hva en and er, og ikke har noen som helst problemer med å kjenne den igjen. UFOer er uidentifiserte.

 

Mitt utgangspunkt er at intelligensen som styrer må være utenomjordisk intelligens - fordi jeg ser disse observasjonene i lys av flere hundre kredible vitnesbyrd fra DP og en god porsjon fornuft (ja, faktisk). Du kommer antageligvis til å si at det er et eller annet absurd naturfenomen vi ikke kjenner til ennå (bibelstrofe fra debunkerhåndboka) som du ikke engang kan si noe som helst om. For du er så religiøst overbevist om at det IKKE er aliens. Vennligst kom med eksempler og argumenter hvorfor det er mer sannsynlig at dine er korrekte.

 

Er det ikke litt dumt å starte med konklusjonen? Eventuelt er det en verdiløs hypotese inntil den kan testes.

 

Du kommer antageligvis til å si at det er et eller annet absurd naturfenomen vi ikke kjenner til ennå (bibelstrofe fra debunkerhåndboka) som du ikke engang kan si noe som helst om. For du er så religiøst overbevist om at det IKKE er aliens.

 

Hva er debunkerhåndboka? Jeg er ikke religiøst overbevist om noenting; det er helt logisk å ikke anta at det ikke er aliens. Jeg VET ikke hva det er, og det KAN kanskje være aliens, men sjansene er slik jeg ser det minimale. Jeg må ikke komme med alternative vitenskapelige forklaringer for å motbevise at det er aliens.

 

Du kaller de som ikke tror på UFOer religiøse. Er det ikke egentlig du som er litt religiøs her, da? Det er jo du som sier "bevegelsene er for fantastiske til å være en tilfeldighet. En intelligens må ha skapt dem". Ved første øyekast vil jeg si det samme om både snøkrystaller også, men vitenskapen har omsider gitt oss en naturlig forklaring.

 

Igjen overser du alle vitner. Du tror tydeligvis det er VI som beviser dette, men faktisk så er det ikke oss. Det er vitner fra militæret, politiet, NASA, Regjeringen og andre vitner som uten tvil har mer å tape enn de har å vinne. Du skjønner det rett og slett ikke, og tolker alt som løgn fordi du ikke har fått en ETV kjørt opp i røvi. Eg kan skjønne deg dersom du ikke tar alle mennesker på ordet, for det er ikke så lurt i dagens samfunn. Men når det finnes en organisasjon kalt DP som har 400 vitner; deriblant Astronauter, Radaroperatører, Piloter, Britiske høytstående regjeringspersonell og andre veldig kredible vitner som ALLE står frem og sier det finnes aliens, og at vi mennesker har vert i kontakt med dem ganske lenge, da er det kanskje på tide å begynne å tenke "ja, kanskje det faktisk ligger noe i det". Dersom alt faktisk var løgn, hvorfor er det ingen av de 400 som faktisk raser korthuset? (som cpt.obvi. sa). Hvorfor er det ikke en ENESTE av de 400 som rett og slett kommer frem om sier alt er bullshit? Hvorfor skulle de i det hele tatt holde på slik? Kaste bort siste delen av livet sitt på å lyve for hele verden? Jeg fatter ikke at du ikke ser logikken i det..

Lenke til kommentar

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...h&plindex=3

En film fra Tyrkia (?) - Ganske merkelig, men det ser ut som mange ballonger i en slags netting.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=6448045670716671513

X-Governor av Arizon "påviser" UFOer. (Veldig Spennede)

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-8234971229972074108

X-Forsvarsminister i Canada "påviser" UFOer (veldig spennende)

 

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-2...337720977082526

Film om Area 51 - The Alien Interview. (Veldig spennende)

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar
Igjen overser du alle vitner. Du tror tydeligvis det er VI som beviser dette, men faktisk så er det ikke oss. Det er vitner fra militæret, politiet, NASA, Regjeringen og andre vitner som uten tvil har mer å tape enn de har å vinne. Du skjønner det rett og slett ikke, og tolker alt som løgn fordi du ikke har fått en ETV kjørt opp i røvi. Eg kan skjønne deg dersom du ikke tar alle mennesker på ordet, for det er ikke så lurt i dagens samfunn. Men når det finnes en organisasjon kalt DP som har 400 vitner; deriblant Astronauter, Radaroperatører, Piloter, Britiske høytstående regjeringspersonell og andre veldig kredible vitner som ALLE står frem og sier det finnes aliens, og at vi mennesker har vert i kontakt med dem ganske lenge, da er det kanskje på tide å begynne å tenke "ja, kanskje det faktisk ligger noe i det". Dersom alt faktisk var løgn, hvorfor er det ingen av de 400 som faktisk raser korthuset? (som cpt.obvi. sa). Hvorfor er det ikke en ENESTE av de 400 som rett og slett kommer frem om sier alt er bullshit? Hvorfor skulle de i det hele tatt holde på slik? Kaste bort siste delen av livet sitt på å lyve for hele verden? Jeg fatter ikke at du ikke ser logikken i det..

 

Hele 400 person ja, 0.000006 % av verdensbefolking, men da må det jo være sant. Det finnes maaaannnge flere som kan vitne på at de har hatt en gudommelig opplevelse, sett engler, hørt gud etc. Så betyr det at du tror på Gud? Du må jo det siden det er masse flere vitner til dette.

 

400 kan høres mye ut når du sier det, men det er ingenting

Lenke til kommentar

Ærlig talt, Viper, nå er du flåsete. Du er ikke dummere enn at du forstår hvor idiotisk det argumentet der blir. Holder det argumentet der i en rettssal dersom man dreper noen på åpen gate? "jammen, det var jo bare 0.00000001 % av verdens befolkning som så det.

 

Den dagen de får gud på radar, vitnesbyrd fra kredible personer uten motiver for å lyve (her bommer nok religion fælt), hundrevis av deklassifiserte dokumenter som mer enn indikerer at det holdes ting hemmelig om Gud. Ja, så skal jeg ihvertfall presse på for en Kongresshøring. Og får de ikke det, vet jeg ihvertfall at det er ugler i mosen et sted og vet å holde kjeft inntil jeg har satt meg GODT inn i hva de sier.

 

Forøvrig kommer jeg tilbake med et lengre svar til div. debunkergospel senere.

Lenke til kommentar
Hele 400 person ja, 0.000006 % av verdensbefolking, men da må det jo være sant. Det finnes maaaannnge flere som kan vitne på at de har hatt en gudommelig opplevelse, sett engler, hørt gud etc. Så betyr det at du tror på Gud? Du må jo det siden det er masse flere vitner til dette.

 

400 kan høres mye ut når du sier det, men det er ingenting

for en tåpelig parallel; du kan ikke sammenligne UFO konspirasjonen med noe religiøst pisspreik.

ET teorien har langt mer data å støtte seg på enn de andre relaterte teoriene.

 

det er flere ganger i UFO debatten blitt referert til offisielle dokumenter som grundig beviser at det eksisterer en cover-up rundt UFO fenomenet.

 

men siden dere fortsetter å argumentere som noen bastante drittunger uten sidesyn regner jeg med at dere har gitt blanke i å undersøke saken på egenhånd.

Lenke til kommentar
Igjen overser du alle vitner. Du tror tydeligvis det er VI som beviser dette, men faktisk så er det ikke oss. Det er vitner fra militæret, politiet, NASA, Regjeringen og andre vitner som uten tvil har mer å tape enn de har å vinne. Du skjønner det rett og slett ikke, og tolker alt som løgn fordi du ikke har fått en ETV kjørt opp i røvi.

 

Som sagt er det millioner av amerikanere i høye posisjoner som hevder å ha et personlig forhold til Jesus.

 

Du har allerede bestemt deg for at de har mer å tape enn å vinne, men all PR er god PR vet du.

 

Hva er en EVT?

 

Hvorfor er det ikke en ENESTE av de 400 som rett og slett kommer frem om sier alt er bullshit? Hvorfor skulle de i det hele tatt holde på slik? Kaste bort siste delen av livet sitt på å lyve for hele verden? Jeg fatter ikke at du ikke ser logikken i det..

 

Jeg ser ikke logikken, men det betyr ikke at jeg automatisk må hoppe til den ufattelig ulogiske konklusjonen at vi blir besøkt av aliens. Hvis 400 fornuftige mennesker har opplevd dette, hvorfor greier ikke én eneste av dem å legge bevisene på bordet? Og da snakker jeg ikke om konspirasjonsaktige dokumenter eller skurrete bilder og objekter på NASA-bilder, men filmer av aliens og UFOer på nært hold.

 

Ærlig talt, Viper, nå er du flåsete.

 

Nei, det er han ikke. Det er langt flere mennesker som hevder å ha sett engler og alt det andre han nevner.

 

Det er selvfølgelig en forskjell i at man her har objekter på radar, men det er INGENTING som tilsier at disse må være styrt av utenomjorsiske.

Endret av Audere
Lenke til kommentar
http://video.google.com/videoplay?docid=-2...337720977082526

Film om Area 51 - The Alien Interview. (Veldig spennende)

 

Lol.

 

Klart du syns det er lol, men faktum er at der har du beviset du er ute etter om Aliens på nært hold på kamera. Men uansett hva vi viser så sier dere "lol" "fake" "dukke" "naturfenomen" "et ukjent dyr vi ikke har sett enda" "oljebrønner" osv. Faktum er også at her har vi en alien på video, og inntil du motbeviser det så er det en Alien på video.

 

Og igjen trekker du ut den delen av posten min du kan argumentere mot (viss "lol" kan kategoriseres som et argument). Latterlig.

Lenke til kommentar
Vel hadde det vært ekte, og regjeringen dekker over det så hadde nok ikke filmen ligget på google video :p

 

Det er jo dere som sier at usa styrer all media...

 

Hva er poenget i å fjerne den når den først er komt på frem i lyset?

 

Du ser jo selv hvilke reaksjoner det vekker - ingen :)

Lenke til kommentar

Ja da er det bare å fore det med teskje igjen. Merkelig dette hvordan dere må konfronteres med alt tre ganger, før det forsvinner bort i det blå og man sniker seg over i nye baner med nye bibelstrofer fra debunkerhåndboka:

 

On January 31, 1971, Navy Captain Dr. Edgar Mitchell embarked on a journey into outer space that resulted in becoming the sixth man to walk on the moon. The Apollo 14 mission was NASA's third manned lunar landing.

Se filmen hos Youtube

 

Hva nå, var månelandingen hans forfalsket? haha, ja nå begynner det vel virkelig å bli hardt å ikke tråkke i egen sølepytt her.

Lenke til kommentar
Hva skyldes da de intelligente bevegelsene i ekstreme hastigheter? Som vises på radar? Vi snakker type radar, luft-observasjon og bakke-observasjon av kredibelt millitært personell uten motiver for å lyve. Slike DP har dokumentasjon på. Teorier?

 

Vel har enda til gode å se noen bevis på disse radar observasjonene det tydligvis florerer av...

Se videoen med John Callahan jeg postet over. Der viser han radarutskriftene m/ synkroniserte radioopptak.

 

Bare å gi opp :p De er ikke åpen for annen tolkning enn deres egne og overser blankt det de ikke kan argumentere mot.

Ditto

Jeg sier ikke at alt i UFO feltet ikke stemmer og at alt er aliens, du/dere sier at ingenting er det - her er det en vesensforskjell. Jeg svarer forøvrig på ALLE innsigelser debunkermenigheten har, uansett hvor idiotiske de måtte være. Dere i Debunkermenigheten griper rabiat etter halmstrå til å bruke som stråmenn - overser 95% av det jeg konfronterer dere med bare for å komme med ETT spørsmål eller en innsigelse som selvsagt ugyldiggjør alt jeg har presentert. Det er det som er problemet med sportsdebunking på aldersbestemt nivå; man blir så opptatt av å vinne - å få siste ordet i debatten. Dette henger sammen med ideen om at uavgjort er godkjent, siden debunkere automatisk har høyere krediblitet pga. vi har bevisbyrden osv.

 

"Lysene kunne ikke sees med vanlig kamera i millionklassen som kan zoome veldig nært selv om sikten av 96%" - det tør de ikke svare på engang, og sier fortsatt det er oljebrønner.

Å hvor har du det fra at de hadde kameraer i millionklassen om bor i flyet fra?

Jeg kunne sagt bruk fornuft - et termisk, infrarødt kamera til millitært bruk, men jeg hørte det i Jamie Haussan's foredrag der han trekker frem mexico videoen. Det var han som fikk denne videoen overlevert og publisert, og han hadde snakket med dem - de hadde igjen snakket med produsenten som hadde sjekket det for kamerafeil etter hendelsen. Det dreier seg om et såkalt FLEER-system camera fra USA som kun deles med et par allierte. Av sikkerhetsgrunner er det ikke mange instutisjoner som har dette systemet. Kameraet er forseglet og det er kun FLEER som kan åpne disse. De koster 500,000$ pr. stk. Mexico har fått denne som et hjelpemiddel i forbindelse med "War on drugs" - for som sagt så flyr man denne ruten HVER dag på jakt etter narkosmuglere. (tydeligivis uten å se oljerigger). Forøvrig er det jo merkelig at 3 av objektene (som visstnok er oljerigger langt til helvete vekke) ble fanget på radar.

 

Jeg sier ikke mer; sjekk Jamiie Haussan's kommentering av videoen i starten av;

UFO Conference 2005 - Jamie Maussan

 

Anbefaler selvsagt å se hele foredraget (enda menigheten neppe vil) - selv om noen deler av det er ganske spekulativt (noe Jamie også nevnter), er det veldig spennende. Vi snakker om bilder av utrolige UFO formasjoner og aliens tatt med de nye infrarøde funksjonene på hjemmekamera. but then again.. hvis man allerede kjenner Sannheten ™...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...