Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Lurer egentlig på hvilke kvalifikasjoner du har innenfor fysikk, over den hellige gral; 3FY da selvfølgelig.

 

Ingen egentlig, har et fysikk fag på universit men det handler ikke om kvantefysikk å slikt. Ellers synes jeg bare fysikk er interesangt å lese om. Selve regne delen av fysikk skal jeg ikke si jeg er noe god til, men kan en del teori. Og er det noe jeg ikke kan er det jo bare å slå det opp :)

 

Det slår meg bare som merkelig at du etter en kjapp kikk på filmene er i stand til å påpeke de mest elementære feil som antageligvis har forbigått både David Sereda og Boyd Bushman for eksempel.

 

En kjapp kikk er det nå ikke akkurat. Har nok sett filemen om teorien til Sereda i alle fall 10 ganger i sin helhet. Og brukte en del tid på å sette meg inn i hva han egentlig sa.

Og til feilene som har forbigått dem har jeg bare en ting å si:

"You can't tell a lie if you only speak the truth"

 

Er du virkelig sikker på disse kritikkene du retter eller er det bare om å skyte noe løskrutt

 

100% sikker er jeg så klart ikke, men jeg mener det skal være rett. Finner du noe feil/tvilsomt med det så bare si i fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal ikke myndigheter skjule ting for folket? Samfunnet vil ha hemmeligheter. Det nærmest lever pga hemmelighetene.

Folk vil ikke godta en "kjedelig" forklaring, enten fordi de vet hva de så . Men nå er det slik at menneskehjernen er relativt lett å lure, bare ta en titt på disse synsbedragene osv. Var det virkelig sorte sirkeler imellom de sorte firkantene, eller vet du ikke helt hva du så?

Og om myndighetene kommer med en forklaring på diverse fenomener (ikke naturlige fenomener, men myter i samfunnet) så ville ikke samfunnet godtatt den med det første. Det ville gått rykter om at forklaringa var falsk for å skjule den ekte forklaringa, eventuelt være full av mangler. Dette har man sett i det kjedsommelige med enkeltpersoner som er overbevist at ditt og datt hadde skjedd og at de var unike, men i senere tid viste seg å være naturlig, eventuelt løgn. De tviholder på sin egen lille sannhet. Boblen må ikke sprekke!

 

Blabla, jeg ville bare få denne i mine innlegg med det første og kommer tilbake med ting senere.

Lenke til kommentar

Du kan begynne med å lese tråden! Er ikke sprø folk fra gata som forteller sine historier her. Og den England videoen er også et synsbedrag? Ikke faen om vi nå skal ta hele denne diskusjonen om igjen fordi en ignorant knott som ikke gidder å lese noe bare skal spy ut bibelstrofene fra debunkerhåndboka om igjen. Traadstarter; du som nå har innrømmet litt av hvert - skjønner du nå hvorfor disse trådene går i sirkel? Man må konvertere vegetarianere med 10 sider om gangen fordi de i sin intellektuelle arroganse og religiøse overbevisning ala;

Se filmen hos Youtube

 

kommer inn her og tror de vet alt bare fordi de har sett et par latterliggjørings-jobber som dette her:

Se filmen hos Youtube

og vips, så tror man et par sprø folk er alt som er av vitner og beviser, og føler seg litt "ovenpå" intellektuelt og kan le av disse. Det de ikke vet er at den siste latteren egentlig faller på dem selv.

Lenke til kommentar

Hehe, Penn & Teller er genialt! Skal si det var mange raringer på den UFO-konferansen. Ingen av personene som ble intervjuet om bortføringer er hva jeg vil kalle normale folk. Det er akkurat som å høre fundamentale religiøse snakke. "Jeg har vært i et romskip utenfor Melkeveien", lol! Det er jo uten tvil en slags religiøs sekt. Folk bygger livet og virkelighetsoppfatningen sin rundt UFO-ene, hevder det er utenomjordiske blant oss, at de har blitt bortført osv osv. De fleste er sikkert bare svake mennesker som trenger noe spennende å tro på. Resten er svindlere som skriver bøker om abductions og konspirasjoner for å tjene penger. Man trenger ikke være psykolog for å se at afro-damene der ljuger så det renner av seg.

 

Det samme gjelder "Barbara". Hun manipulerer lettlurte mennesker til å tro de har opplevd ting de slett ikke har opplevd. Hvor dum går det an å bli? Selvfølgelig vil aliens som er i stand til å reise millioner av lysår ikke være mer klønete enn at de ikke klarer å operere en pasient uten å skape arr på kroppen. Hun skal bare tjene penger! Og George Bush er en reptil? Captain Obvious, skjønner du ikke at det bare er bullshit?

 

Jeg bryr meg lite om hvor mange amerikanere som hevder de har blitt kidnappet eller om et hundretalls høyt ansette menn går ut og hevder det flyr aliens rundt i tallerkener på jorda. Så å si alle amerikanere i posisjon tror jo samtidig at de kan snakke med Gud og at evolusjon er bullshit.

 

Så litt gjennom videoene i tråden, og må si opptaket fra England var fascinerende. Ikke lett å si hva det kan være.

 

At denne Maussan ser på Mexico-videoene som beviser for at aliens besøker oss, sier bare hvor fastlåst hjernen hans er. Eventuelt hvor keen han er på å tjene penger på UFO-sekten sin. Jeg vil tro det dreier seg om oljebrønner. http://www.alcione.org/FAM/REFERENCE_DATA.html

Endret av Audere
Lenke til kommentar
At denne Maussan ser på Mexico-videoene som beviser for at aliens besøker oss, sier bare hvor fastlåst hjernen hans er. Eventuelt hvor keen han er på å tjene penger på UFO-sekten sin. Jeg vil tro det dreier seg om oljebrønner. http://www.alcione.org/FAM/REFERENCE_DATA.html

Det med "Mexico videoen; hvordan forklarer du at de bare var synlige igjennom kameraet?

Maussan har ikke noe "sekt" eller noe i den duren. Han er journalist.

Lenke til kommentar
Hehe, Penn & Teller er genialt! Skal si det var mange raringer på den UFO-konferansen. Ingen av personene som ble intervjuet om bortføringer er hva jeg vil kalle normale folk. Det er akkurat som å høre fundamentale religiøse snakke. "Jeg har vært i et romskip utenfor Melkeveien", lol! Det er jo uten tvil en slags religiøs sekt. Folk bygger livet og virkelighetsoppfatningen sin rundt UFO-ene, hevder det er utenomjordiske blant oss, at de har blitt bortført osv osv. De fleste er sikkert bare svake mennesker som trenger noe spennende å tro på. Resten er svindlere som skriver bøker om abductions og konspirasjoner for å tjene penger. Man trenger ikke være psykolog for å se at afro-damene der ljuger så det renner av seg.

 

Det samme gjelder "Barbara". Hun manipulerer lettlurte mennesker til å tro de har opplevd ting de slett ikke har opplevd. Hvor dum går det an å bli? Selvfølgelig vil aliens som er i stand til å reise millioner av lysår ikke være mer klønete enn at de ikke klarer å operere en pasient uten å skape arr på kroppen. Hun skal bare tjene penger! Og George Bush er en reptil? Captain Obvious, skjønner du ikke at det bare er bullshit?

 

Jeg bryr meg lite om hvor mange amerikanere som hevder de har blitt kidnappet eller om et hundretalls høyt ansette menn går ut og hevder det flyr aliens rundt i tallerkener på jorda. Så å si alle amerikanere i posisjon tror jo samtidig at de kan snakke med Gud og at evolusjon er bullshit.

 

Så litt gjennom videoene i tråden, og må si opptaket fra England var fascinerende. Ikke lett å si hva det kan være.

 

At denne Maussan ser på Mexico-videoene som beviser for at aliens besøker oss, sier bare hvor fastlåst hjernen hans er. Eventuelt hvor keen han er på å tjene penger på UFO-sekten sin. Jeg vil tro det dreier seg om oljebrønner. http://www.alcione.org/FAM/REFERENCE_DATA.html

 

 

...Så du nekter blankt for at det KAN være en sannhet?

Tsk tsk.

Lenke til kommentar
Det med "Mexico videoen; hvordan forklarer du at de bare var synlige igjennom kameraet?

Maussan har ikke noe "sekt" eller noe i den duren. Han er journalist.

 

Hvis du faktisk gidder å lese det får du nok svar...

Huh? Sikkert noe jeg ikke har fått med meg, men hva skal jeg lese sa du?

Lenke til kommentar
Huh? Sikkert noe jeg ikke har fått med meg, men hva skal jeg lese sa du?

 

Beklager, ser nå at jeg formulerte meg utroolig dårlig, mente lese litt tidligere i tråden, vi diskuterte det. Men det er nok fordi de er for langt unna til å se flammene i dagslys.

Lenke til kommentar
Huh? Sikkert noe jeg ikke har fått med meg, men hva skal jeg lese sa du?

 

Beklager, ser nå at jeg formulerte meg utroolig dårlig, mente lese litt tidligere i tråden, vi diskuterte det. Men det er nok fordi de er for langt unna til å se flammene i dagslys.

 

Sikten den dagen var på 96%, altså veldig bra. Så klarer de ikke se hverken oljeriggene (som er gigantiske) eller flammene med et vanlig kamera som har zoom? (Militært kamera av good tecc.)

Lenke til kommentar
Argument of ingorance. Bare fordi at du ikke forstår hva det kan være, betyr ikke at det automatisk må være flygende tallerkener fra andre planeter. De ser overhodet ikke ut som tallerkener. Når begynte UFOer å ta kuleform?

 

Så ikke kom å si det er oljebrønner da.

 

Jeg får tro det er det jeg tror det er, mens du kan synse om dine egne oppfatinger. Hvorfor de tar kuleform kommer frem i en av linkene jeg har postet til, så du får lete selv.

Lenke til kommentar
Du vet det, altså! Imponerende.

Det meksikanske millitæret, som hvis jeg får gjenta - flyr den ruten HVER jævla dag med kameraet i millionklassen - vet det. Dette er USA's forklaring - de samme som

når det komme til debunking, sa det var værballonger i Roswell før de skiftet forklaring til uttesting av crash-test-dummies (som man etter litt etterforskning kom frem til at ikke var i bruk før flere år senere) osv osv... vi ser etter mønster her, og finner et. Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar
Så ikke kom å si det er oljebrønner da.

 

Nå er det jo faktisk vitenskapelige faktorer som tyder på at det kan være oljebrønner da, finnes det noe som helt som sier at det er aliens? annet en at du ikke ser hva det er...

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar
Så ikke kom å si det er oljebrønner da.

 

Nå er det jo faktisk vitenskapelige faktorer som tyder på at det kan være oljebrønner da, finnes det noe som helt som sier at det er aliens? annet en at du ikke ser hva det er...

Jaha - vitenskapelige bevis? Da forventer jeg at du godtar Lucasarts sin analyse av England videoen som bevis. Eller radarutskriftene m/vitnesbyrd fra kredible vitner hos DP. Tipper den siden er forfalsket jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...