Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
C14 datering er unøyaktig, så det funker ikke.

 

Da vet du veldig lite om vitenskap...

 

edit: Og fosiler kan du se med dine egne øyne hvis du vil, går du litt skole eller noe slik at du får tilgang på et lab kan du faktisk ta prøver av et selv også...

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar
Elefanten.

 

Så du mener at videoen fra England beviser at vi blir besøkt av utenomjordiske? Det kan vel like godt være et bevis for at Jesus snart kommer tilbake?

 

Jeg sier at viss du kombinerer alt vi har fått frem i denne tråden.

 

1. Alle videoer (NASA, Private, Militæret)

2. Alle personer som står frem og sier dette er et HOAX (Astronauter, astronomer, DP, militære)

3. En teori som sier at UFOer faktisk KAN reise fortere enn lyset

4. Kornsirkler som er så symmetriske og perfekt laget (i 3D) at det er umulig å lage på en natt.

5. En hel DRØSS med UFO sightings (folk er faktisk såpass oppegående at de ikke tar feil mellom en comercial jet og en totalt ukjent ting).

 

Så vil du se det at ja, det er faktisk ikke så utrolig usansynlig at vi blir besøkt av aliens som du skal ha det til.

 

I den filmen fra England som du sa du trodde var ekte så kom det ganske klart frem at det var en "tallerken" formet flyvende objekt. Da er det en ting du skal vite. En tallerkenformet ting er noe av det dårligste du KAN lage dersom du vil kunne fly, styre og frakte noe med det. Det vil si at dersom du tror det var militært så bør du ha en god forklaring på hvorfor i steike grønnsaken de vil ha en så uflyvedyktig gjenstand. De har blitt laget, de har blitt prøvd, men de flyver like bra som en kamel gjør om hans piser sand.

 

Ta 3KJ, 3FY og 3MX, så skjønner du at dateringsmetoder ikke er upålitelige.

 

Har 3KJ.

 

Og jo, Dateringsmetoder er upålitelige. (I den forstand at de kan vise store aldersforskjeller på ett og samme objekt)

 

C14 blir vel ikke brukt til å datere fossiler som er eldre enn 10'000 år uansett, eller tar jeg feil? (ja, jeg vet det er flere måter å datere på)

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar

Det er forskjell på at noe er bevist og at det ikke er utrolig usannsynlig.

 

Joda, filmen fra England er ganske sikkert ekte, men må tallerkenen komme fra Pleiadene? Lol.

 

"En tallerkenformet ting er noe av det dårligste du KAN lage dersom du vil kunne fly, styre og frakte noe med det."

 

Så hvorfor flyr grønne menn rundt i dem?

 

"Dateringsmetoder er upålitelige."

 

Bullshit.

Lenke til kommentar
Det er forskjell på at noe er bevist og at det ikke er utrolig usannsynlig.

 

Joda, filmen fra England er ganske sikkert ekte, men må tallerkenen komme fra Pleiadene? Lol.

 

"En tallerkenformet ting er noe av det dårligste du KAN lage dersom du vil kunne fly, styre og frakte noe med det."

 

Så hvorfor flyr grønne menn rundt i dem?

 

"Dateringsmetoder er upålitelige."

 

Bullshit.

 

 

Har du korttidsminne eller?

Vi har da forklart deg rimelig godt at de ikke er avhengig av jetmotorer, propeller eller annen form for drifkraft som vi kjenner til i dag.

 

Du benekter at dateringsmetoder ikke viser store alderssprang?

 

C14 blir vel ikke brukt til å datere fossiler som er eldre enn 10'000 år uansett, eller tar jeg feil? (ja, jeg vet det er flere måter å datere på)

 

C14 kan brukes på opptil 50-60000 år gamle fossiler, gamlere enn det brukes andre metoder

 

Det har du nok helt rett i ja.

 

Som sagt. Jeg er antireligiøs, eller en naturalist om det er mer passelig. Jeg tror på evolusjon og jeg vet at vi stammer fra organismer som eksisterte for lenge lenge siden. Jeg vil som sagt bare vise dere at ikke alt her i verden kan bevises, og at mangel på konkrete beviser ikke betyr at noe er feil eller usant.

Lenke til kommentar
Om kilden er god eller ikke vet jeg ikke.

 

About Dawkinswatch:

 

We are taking a look at the newly repackaged hate group called New Atheists i.e. communists and their high priest Richard Dawkins.

 

Are they a hate group? Yes they are worse than Lenin, Stalin, Chairman Mao and Pol Pot. Those nice friendly atheist dictators, Dawkins said he was a cultural Christian . Well that does not exist.

 

http://dawkinswatch.wordpress.com/about/

 

Gjett tre ganger.

Lenke til kommentar
Evolusjon er fakta, sier jeg.

Så bevis det!

Hvis du virkelig vil vite alt om evolusjon er vel dette forumet ikke akkurat veien å gå. Bare fordi folk ikke klarer å overbevise deg her, betyr det ikke at evolusjon er feil. Hvis du virkelig vil sette deg ned i det gå til en professor/lærer/vitenskapsmann ved et universitet eller institutt eller les universitetsbøker om emnet istedenfor å taste inn 'evolution is wrong' i google eller youtube og poste linker og filmer om hva en superprofessor (naturligvis alltid én person) mener og har vært med på, fra de samme type nettsidene.

 

Jeg vil som sagt bare vise dere at ikke alt her i verden kan bevises, og at mangel på konkrete beviser ikke betyr at noe er feil eller usant
Saken med kreasjonister og andre hokus pokus folk er at de vil bare skape forvirring slik at mannen på gata blir interessert i dette. Ord som 'ikke bevist', 'upålitelig' og 'sannheten/løgn' blir veldig mye brukt for å fremheve ting.
Lenke til kommentar
Det er nå jeg bare venter på at 10 buttheads skal hive seg inn i debatten om evolusjon uten å lese foregående diskusjon så de ser sammenhengen :roll:

 

hehehehe :p Tenkte akkurat det samme :p

 

Slutt å diskuter Evolusjon. Vi (Jeg i alle fall) brukte bare det som et eksempel, beklager om dere tok dere nær av det ;)

 

Noen som vil snakke om de 3 filmene Captain linka til? :)

Lenke til kommentar
captain, jeg driter i om du tror på evolusjon eller ikke.

Er du tett? Jeg tror på evolusjon, det er ikke det som er poenget. Du klarer ikke å bevise det i henhold til dine egne standarder for ufo - og jeg kan spille samme gamet og holde meg for ørene og riste på hodet mens jeg krever og krever, og si at det garantert kan være allverdens eksotiske abnormaliteter unntatt evolusjon.

 

Ingen med utdanning innen biologi tviler på den fordi den har blitt testet gang på gang og bestått. de har blitt fortalt at sånn er det og at andre har bevist det , du gidder ikke høre på ufo-bevisene. Du må mates med teskje og flere ganger nå har du mistet munn og mæle, før du tar deg en pause fra tastaturer og kommer tilbake og plukker opp fela som om ingenting skulle ha skjedd og klynker likefullt om beviser.

 

Det har ikke UFO-ene dine.

Jo. Offisielle dokumenter, kredible vitner, flere tusen analyserte fysiske trace-cases i forbindelse med vitneobservasjoner, video fra det meksikanske forsvaret, teori om hvordan reise fortere enn lys-fart. Det bare baller på seg. Det går ikke an å "bevise" slik jeg tror du mener det med mindre de som holder det hemmelig vil at det skal bevises, det er jo implisitt, siden det alltid går an å lyve og forfalske (ja, tenk, også i motsatt tilfelle, vi har jo 6mann på månen som forteller oss om det).

 

 

Du er som kreasjonistene; når noen legger tildels svært sterke indisier foran deg, bortforklarer du det med at noe annet kan ha skjedd, og avviser det hele og kaller motparten "troende på X, akkurat som jeg er på kreasjonismen".

Lenke til kommentar
Noen som kan kvantefysikk? Hvis ikke er det meningsløst å diskutere. Filmen sier uansett bare at det er mulig i teorien å reise raskere enn lyset, ikke at UFOer reiser hit i virkeligheten.

 

Han vist oss jo strengt tatt den UFOen som ble filmet av NASA da, og hva han oppdaget når han tok bilder av det "frame by frame". Men du har vel ikke sett alle delene..

Lenke til kommentar
Er du tett?

 

Nei. Er du?

 

du gidder ikke høre på ufo-bevisene.

 

Jo, jeg har jo sagt at filmen var bra. Den beviser UFOer, men ikke hva det er. UFOer er jo uidentifiserte! Hvis det hadde fantes beviser, ville ikke majoriteten av vitenskapsmennene ledd av fenomenet. Såpass skjønner jeg.

 

Du er som kreasjonistene; når noen legger tildels svært sterke indisier foran deg, bortforklarer du det med at noe annet kan ha skjedd, og avviser det hele og kaller motparten "troende på X, akkurat som jeg er på kreasjonismen".

 

Jammen det er jo du som opptrer som kreasjonisten! Vi ser et fenomen på himmelen vi ikke forstår. Hva gjør de fornuftige? Jo, de prøver å finne ut hva det er. Hva gjør de troende? Jo, de er bombesikre på at de vet hva det er til tross for at få om noen vitenskapsfolk støtter dem. Gud, Gud! Gud gjorde det! Aliens, aliens...

 

 

Forresten er du flink til å skrive. Er du journalist?

 

Biologer tror ikke på evolusjon fordi de har blitt fortalt at det er sant.

 

Tror du på at amerikanerne styrer tankene våre?

Tror du på konspirasjonsteoriene om at vi ikke landet på månen i 69?

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar
Noen som kan kvantefysikk? Hvis ikke er det meningsløst å diskutere. Filmen sier uansett bare at det er mulig i teorien å reise raskere enn lyset, ikke at UFOer reiser hit i virkeligheten.

 

Han vist oss jo strengt tatt den UFOen som ble filmet av NASA da, og hva han oppdaget når han tok bilder av det "frame by frame". Men du har vel ikke sett alle delene..

 

UFOer er ikke bevis på utenomjordiske besøkende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...