Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Du burde vite at macroevolusjon og microevolusjon er to helt forskjellige ting og kan ikke sammenlignes.

 

Hahaha! Yeah right! Ikke hør på alt presten din sier.

 

Macroevolusjon er en teori som forklarer at vi gikk fra "non-life" til "life" over lang tid.

 

Bullshit.

 

(Ja, jeg tror på evolusjon).

 

Best for deg, det er nemlig fakta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes antagelig tusenvis av UFO-videoer på Youtube og andre steder, de fleste er antagelig bare bullshit. Men for å "debunke" absolutt alt må man antagelig bruke all tid i flere år bare på å se alle videoene, omtrent slik captain_obvious påstår han har gjort. Bare åpningvideoen i denne tråden tok jo to timer! Sånt gidder jeg ikke lengre, jeg har flust av andre interesser i livet. Dere vet godt hva jeg mener om UFO-er, avsløringsprosjektet, kornsirkler, Area 51, planet X og lignende fenomer og jeg overlater derfor denne tråden til de troende. Så dere får heller feire "seieren". Lykke til! :!:

 

Tror jeg sier meg enig. Andre får ta seg av debunkingen fra nå av. Kommer de så kommer de (UFO-ene). Det er vel uavhengig av hva jeg tror.

Lenke til kommentar

Så hvor kom organismene fra da? Når planeten ble dannet var den så varm at alt var flytende, så stivnet det og ble til skorpe, eller stein om du vil kalle det det. Såååå.. Hvor kom organismene fra? Kunne de svømme i lava? Hvorfor finnes det ingen slike organismer i dag?

 

EDIT: Jeg brukte feil kilder ang. macroevolusjon, beklager det.

 

Men uansett så har aldri macroevolusjon blitt observert, så hvorfor kan ikke vi kalle det en religion også da? Vi kan ikke bevise det nå heller, så skal vi ikke tro på det heller da?

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar
Sånt gidder jeg ikke lengre, jeg har flust av andre interesser i livet. Dere vet godt hva jeg mener om UFO-er, avsløringsprosjektet, kornsirkler, Area 51, planet X og lignende fenomer og jeg overlater derfor denne tråden til de troende. Så dere får heller feire "seieren". Lykke til! :!:

Jada vi vet hvor vi har deg, Pater SeaLion - det som er hele greia vet du :) Tid til litt( egentlig ikke, det bare rimer bedre enn MYE) god gammeldags debunking på tom mage har du funnet tid til i ualminnelige tider nå i flere tråder tilogmed, men når løkka begynner å strammes litt for det syltynne gospelet ditt og det kreves så mye som en nedlagt kalori i ekte vitenskapelig argumentasjon som du hevder å være livslang student av flykter rottene fra skipet fortere enn Traadstarter får sagt "debunker" :!:

 

Men da fant vi jo ut noe nytt her og da idag. Evolusjon - i don't think so. Finnes iiingenting (som ikke er forfalsket) som peker mot noe sånt, heller tvert imot. Hvorfor er kreasjonistene så tett at de ikke påkalte seg retten til å lene seg tilbake å tilbakevise alle C14-papirene som forfalskninger, fossiler GÅR jo AN å forfalske de og. EVOLUSJONISTENE HAR BEVISBYRDEN! Tror menighetene deres kan knytte "konstruktive" bånd i lang tid fremover, Traadstarter.

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar
Ingen vet hvordan livet startet...

 

edit: Macro og micro evolusjon er ikke to forskjellige ting, dette er det kreasjonistene alltid ypper meg, men macro er egentlig bare microevolusjon over veldig lang tid...

Mange små endringer = store endring

 

Da er det tro da :)

 

Det jeg vil frem til er at det ikke blir et "lvissyn" eller "religion" bare fordi man ikke kan bevise noe konkret.

Lenke til kommentar
Men uansett så har aldri macroevolusjon blitt observert, så hvorfor kan ikke vi kalle det en religion også da?

 

Hvorfor tror du på noe du vil kalle en religion?

 

Evolusjon er fakta, sier jeg.

 

Samma for meg om det er religion eller ikke, jeg tror på det fordi jeg tror det.

 

Bevis det!

Lenke til kommentar
The honest scientist, like the philosopher, will tell you that nothing whatever can be or has been proved with fully 100% certainty, not even that you or I exist, nor anyone except himself, since he might be dreaming the whole thing. Thus there is no sharp line between speculation, hypothesis, theory, principle, and fact, but only a difference along a sliding scale, in the degree of probability of the idea. When we say a thing is a fact, then, we only mean that its probability is an extremely high one: so high that we are not bothered by doubt about it and are ready to act accordingly. Now in this use of the term fact, the only proper one, evolution is a fact. For the evidence in favor of it is as voluminous, diverse, and convincing as in the case of any other well established fact of science concerning the existence of things that cannot be directly seen, such as atoms, neutrons, or solar gravitation ....

 

Holder ikke det der, Nils. Religion! Siden er forfalsk... et naturfenomen. Jeg krever video, som du fikk med England videoen.

 

Evolusjon er fakta fordi det er fakta.

Du har gått i din egen felle nå, vi kan spekulere i det uendelige og det er ingenting du kan gjøre for å "bevise" det, bummer.

Lenke til kommentar
Da er det tro da :)

 

Det jeg vil frem til er at det ikke blir et "lvissyn" eller "religion" bare fordi man ikke kan bevise noe konkret.

 

Ehh, tror du har missforstått litt, evolusjon sier ingenting om hvordan livet begynte, evolusjon er en modell som går på utviklingen ETTER at livet har oppstått

Lenke til kommentar

Livet som vi kjenner det, ja, tror han skjønner det. Det er ikke nødvendig å koke supper på en spiker her nå. Bruk tiden din på debunkinga av E=hf du nå. Foreslår dere slår to hoder sammen til ett i 3FY leiren der borte (SeaLion tror jeg ikke du ser igjen, ihvertfall ikke før han kommer tilbake med de samme gamle slitte bibelstrofene fra debunkerhåndboka i en annen ufo-tråd, eller når denne infoen har blitt begravd i et par sider til)

Lenke til kommentar

Finnes ingen beviser for evolusjon.

 

Dokumenter kan forfalskes, så de tror jeg ikke noe på.

 

Jeg vil se en video av et dyr som evolverer til et annet dyr. (mulig videoen er falsk også såklart)

 

Bilder funger såklart ikke, siden alle bilder er falske.

 

Fossiler kan forfalskes, alt er konspirasjon.

 

C14 datering er unøyaktig, så det funker ikke.

Lenke til kommentar
Hahaha, ja, som om bevismengden bak evolusjon og UFOer kan sammenlignes.

 

Det er du som er naiv og nekter å se beviser for beviser lille venn :)

 

VI har komt med linker, bilder, videoer og gitt kurante forklaringer på det du spør om. Og hva sier du? Joda, alt er falskt og har en naturlig forklaring, SELV om eksperter mener det motsatte.

 

EDIT: Gi meg ETT bevis for at evolusjon har skjedd.

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...