Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Hei Capain_obvious.

 

Du har sikkert fått med deg min link før i posten. Du har mange gode argument, men du går for mykje på person.......ikkje la dei hisse deg opp:)

 

Og til resten: Eg er imponert....Dere har en fremtid i vg, dagbladet,,,,,,,jaggu mykje god journalstikk i alle deres innlegg!!

 

Leser posten med iver hver dag:)

Endret av Sheriff_buford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du skal ta en tur inn på religionsforumet selv jeg, Traadstarter, og ikke gjøre motstand når mennene i de hvite frakkene kommer.

 

Resten av 3FY gjengen; mens Traadstarter leker seg gjennom makroevolusjonen for oss for å vise hvor lett noe kan "bevises", kan ikke dere kjøre en matematisk debunking på denne her? Går vel på tre minutter i mathcad for dere med 3FY?

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Det er debunkerne som går til personangrep i hele tråden her som et ledd i latterliggjøringen og den intellektuelle hesten de høytlytt arrogant stiger opp på og kaller de som tror på DP for religiøse, tullinger og whatnot. Det skulle jeg tro du hadde fått med deg, TheOats, og de skal faen meg få passet sitt påskrevet og. Dersom mod begynner å sensurere meg begynner de sannelig i feil ende, og altfor sent.

Lenke til kommentar

Hei, captain, nå begynner det å ligne noe. Jeg er ikke god i kvantefysikk, og vet ikke hva graden til denne Serada er, men nå har vi i hvert fall noe litt mer håndfast. Venter på svar (eventuelt debunking) av SeaLion og andre som kan kvantefysikk her på forumet. Minner også om at selv om det skulle være mulig i teorien, er ikke dette regnestykket et bevis for at vi blir besøkt.

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar
Så bevis det!

 

Bevis at makroevolusjonen stemmer

 

Hva blir mikroevolusjon over milliarder av år?

 

Avhenger av miljøet

Selvfølgelig! Men poenget mitt er at små forandringer blir store forandringer over tid.

 

Du burde vite at macroevolusjon og microevolusjon er to helt forskjellige ting og kan ikke sammenlignes. Microevolusjon går ut på at vi forandrer oss og evolverer ut fra levende organismer (som allerede eksisterer) og danner flere og flere grener.

 

Macroevolusjon er en teori som forklarer at vi gikk fra "non-life" til "life" over lang tid. Ingen håndfaste beviser, eller beviser i det heletatt. Har ikke blitt observert i virkeligheten og det forklares med at "det bare er sånn". Så hvorfor er ikke det religion?

 

(Ja, jeg tror på evolusjon).

Lenke til kommentar
Det er debunkerne som går til personangrep i hele tråden her som et ledd i latterliggjøringen og den intellektuelle hesten de høytlytt arrogant stiger opp på og kaller de som tror på DP for religiøse, tullinger og whatnot. Det skulle jeg tro du hadde fått med deg, TheOats, og de skal faen meg få passet sitt påskrevet og. Dersom mod begynner å sensurere meg begynner de sannelig i feil ende, og altfor sent.

Det var ikke bare rettet mot deg.

At dette ikke har noe med religion å gjøre er jeg enig i, å det å bruke latterliggjøring for å "forsterke" argumentene sine støtter jeg heller ikke. Men det betyr ikke at vi andre ikke kan holde seg for gode til det, eller prøve å styre diskusjonen mot skinnene igjen. (Noe dette ikke gjør =P)

Lenke til kommentar
Venter på svar (eventuelt debunking) av SeaLion

Det finnes antagelig tusenvis av UFO-videoer på Youtube og andre steder, de fleste er antagelig bare bullshit. Men for å "debunke" absolutt alt må man antagelig bruke all tid i flere år bare på å se alle videoene, omtrent slik captain_obvious påstår han har gjort. Bare åpningvideoen i denne tråden tok jo to timer! Sånt gidder jeg ikke lengre, jeg har flust av andre interesser i livet. Dere vet godt hva jeg mener om UFO-er, avsløringsprosjektet, kornsirkler, Area 51, planet X og lignende fenomer og jeg overlater derfor denne tråden til de troende. Så dere får heller feire "seieren". Lykke til! :!:

Lenke til kommentar
Macroevolusjon er en teori som forklarer at vi gikk fra "non-life" til "life" over lang tid. Ingen håndfaste beviser, eller beviser i det heletatt. Har ikke blitt observert i virkeligheten og det forklares med at "det bare er sånn". Så hvorfor er ikke det religion?

 

(Ja, jeg tror på evolusjon).

 

Macroevolusjon er at en art oppstår fra en annen art, mens microevolusjon er forandringer innen en art(uten at det oppstår en ny art).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...