Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Om det at noen av dem detter ned, eller datt ned; de skulle visstnok ha blitt forstyrret av radar'ene våre (og/eller andre ting) så de ikke klarte å holde seg i luften. Apropos, noen som har sett den videoen av den ufoen som krasjer i ørkenen?

 

Forøvrig vil jeg bare si (for the record) at jeg ikke er noe DP'er eller at jeg tror på UFO'er.

Jeg synes bare det er spennende, og har mer tid til overs enn de fleste til å "forske" på det.

(Og jeg argumenterer gjerne bare for å argumentere, uansett hvilken side det skulle være på =P)

 

Så du synes virkelig at det virker logisk at disse alienene skal styrte flyene sine over noe så lowtec som våre radarer?? Give me a break...

Neineinei, jeg synes ikke det er logisk! Jeg sa vist nok.

(bare med litt leif)

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange fly vi har krasjer ikke på vår egen jordklode? Hvor mange helikopter? Så kan du tenkte deg å sende disse til en annen planet og prøve å fly der. Sikkert ikke så lett som du skal ha det til. Nye værfenomener, kanskje gravitasjonen er mye kraftigere, som kanskje fører til problemer med AG maskinen. Osv. Ulykker skjer, tviler på at vi kan forhindre ulykker i fremtiden, for menneskelige feil vil alltid være mulige.

 

Det er ikke mange fly som kræsjer her! Del antall flyulykker på antall fly, så kan du etterpå dele antall UFO-ulykker å antall UFOer, ja, sistnevnte er langt skrøpeligere.

Lenke til kommentar
Du er ikke skeptiker, men debunker; se forskjellen;

 

En debunker er en aktiv skeptiker, som ikke bare sitter og er skeptisk men faktisk ser etter naturlige forklaringer. I dine øyne er vel en debunker en vantro hund.

 

Du har en meget usunn holdning i skallen, og det er ikke fornuft.

 

Så man er ikke riktig vel bevart om man ikke deler dine mildt sagt barnslige overbevisninger?

 

Den der intellektuelle arrogansen din bør du jobbe med å bli kvitt hvis du har tenkt å nå noe langt i noe som helst. Er det førsteåret du er på nå? Den vitenskapeligheten du utviser når man diskuteer med deg er ihvertfall under enhver kritikk. Du fremstår som et oppmerksomhetssykt lite bøllefrø.

 

Lol. De som har størst tro på eget potensial når som regel lengst. Jeg når langt i det meste jeg driver med. Jeg skal love deg at antall UFO-ister er få både i første, andre og femte. Ikke gjør dette til en persondebatt. Klage sendt.

 

bevisbyrden ligger på deg også når du sier hva det IKKE er

 

Sant, da holder jeg kjeft. Du sier det er utenomjordiske. Bevisbyrde er på deg. Come on!

 

Det er lyskuler ja, som BEVEGER SEG i formasjon.

 

Fin formasjon, ja! Rett fram og intet mønster whatsoever.

 

Det er ikke endelig bevis for at det er ETV, men det stiller vesentlig sterkere enn dine teorier.

 

Hahaha, kanskje i din forskrudde verden. Ingen har noensinne sett et vesen fra en annen planet. Har du i det hele tatt sjekket hva vitenskapsmenn mener om fenomenet? Eller har du kun sjekket hva DP-gudene dine mener? Mannen som selger meditasjonssett som skal sette deg i intergalaktisk kontakt med aliens.

 

Hva er EVT?

 

Måten du argumenterer på gjør det forreesten umulig å bevise noe som helst, er det dokumenter er de falske (ennå de er offentlige fra Freedom of information act), er det bilder er de manipulerte, og kvaliteten er ikke god nok, er det videoer kan de bli forfalsket. Hadde vi kjørt en ufo opp i ræva på deg hadde du sikkert sagt det var en lampe.

 

Ja, hvis jeg ikke kan skjelne mellom objektet du kjører opp i ræva mi og en lampe, er det faen ikke mye UFO å snakke om! Hva forventer du? At jeg skal bøye meg for din overlegne visdom? Et dokument KAN forfalskes, og vil aldri bli et bevis. Bilder kan lett manipuleres, det er jo en sam om det nå på akam.no. No stress. De fleste UFO-bilder er langt dårligere enn det der. Man ser bare at det er noe på himmelen. Videoer kan også forfalskes, men det er vanskeligere. Den fra England tror jeg er ekte, men man vet aldri. Jeg tror den er ekte, men hva det er er ikke lett å si. Du er blendet av UFO-troen din og tror det er aliens med en gang du ser et objekt som beveger seg på himmelen som ikke ser ut som fly, helikopter eller luftballong.

 

 

Du har hørt", ja, vi kjøper den (not). Dette er klassisk debunking - du tror din posisjon i spørsmålet gir deg rett til å spinne halvsannheter og løgner og samtidig anklage meg for å ikke være vitenskapelig.

 

Hvor har du det fra at alle på flyplassen så den, da? Og hvor er bildene du snakker om? Du vil tydeligvis bare skape blest rundt fenomenet, men holder tilbake videoer med vilje. Akkurat som DP. De vil aldri gi deg noe, men de suger deg til seg helt til du sitter så fast i klisteret at du av egen vilje velger å bli i sekten. For hvis du forlater livsløgnen bryter virkelighetsoppfatningen din sammen.

 

Man må se på hvem som kommer med uttalelsene. Og gi de mulighet til å snakke. Det har ikke DP vitnene fått

 

Joda, jeg har sett de på video. Hvorfor finnes det ingen nordmenn som har sett det samme? Det er jo bare amerikanere.

 

 

 

 

"Bilder fra O'Hare har du også fått"

 

Nei.

Jo, jeg gav deg en link, men de sjekker jo du aldri ut. Se bare når vi diskuterte Boyd Bushman her over, du aner ikke hva vi snakker om.

 

Nei, jeg fikk aldri video fra O'Hare.

 

Mye som tyder på det, beviser har du i form av vitnesbyrd fra kredible personer - bla. personer som var mentalt friske nok til å bli sendt til månen og omgås atomvåpen, offentlige dokumenter, radarutskrifter og nå en film som ble analysert troverdig av Lucasarts spesialeffekt-avdeling (beviser ikke, men det TYDER alldeles på det)

 

Jaja, men det er mer som tyder på at det IKKE er aliens. I hvert fall kan du slutte å snakke om fenomenet som om det er sikkert at det er aliens, så skal jeg slutte å snakke som om det ikke KAN være det.

 

Hva letet du etter og hva var det du ikke fant?

 

Videoer. Disse menneskene sier de har sett aliens til og med...Ikke bare UFOer på himmelen, men aliens i RL!

Lenke til kommentar
Må si meg enig med sealion. Har ingen problemer med å tro at det er liv på andre planeter, kan forsåvidt godta at de er inteligente nok til å ha teknologien til å reise hit også. Men det er på slike ting som sealion nå nevner at det skurrer noe fryktelig. Pluss at jeg kan ikke se hvordan noen skulle klare å holde noe slikt hemmelig, hvorfor det "bare" er usa som vet om dette, og hvis de jobber så jævlig hardt for å holde det hemmelig og at man kan få flere tiår i fengsel for å stå frem så hvorfor lar de da folk som bushman snakke fritt på youtube??

hvis folk som bushman plutselig skulle forsvinne, dø eller ende opp i fengsel så ville saken kun få mer kredibilitet.

 

USA har mest makt og penger i verden og dominerer mesteparten av media, så å holde en slik konspirasjon gående er ikke så umulig som man tror.

 

dokumentene fra freedom of information act er ekte.

http://www.majesticdocuments.com/official.documents.foia.php

 

diverse quotes:

"There are of course many phenomena in this world which are not explained and it is possible to say that the orthodox scientist is the last person to accept that something new (or old) may exist which cannot be explained in accordance with his understanding of natural laws."

-Earl Alexander of Tunis, British Minister of Defense

 

"I know that neither Russia nor this country has anything even approaching such high speeds and maneuvers. Behind the scenes high ranking officers are soberly concerned about UFOs, but through official secrecy and ridicule many citizens are led to believe that the unknown flying objects are nonsense. . .To hide the facts, the Air Force has silenced its personell."

-Admiral Roscoe Hillencoter, former director of the CIA, at a 1962 NICAP press conference in Washington D.C.

http://en.wikipedia.org/wiki/Roscoe_H._Hillenkoetter

 

"The U.S. Government hasn't maintained secrecy regarding UFOs It's been leaking out all over the place. But the way it's been handled is by denial, by denying the truth of the documents that have leaked. By attempting to show them as fraudulent, as bogus of some sort. There has been a very large disinformation and misinformation effort around this whole area. And one must wonder, how better to hide something out in the open than just to say, 'It isn't there. You're deceiving yourself if you think this is true.' And yet, there it is right in front of you. So it's a disinformation effort that's concerning here, not the fact that they have kept the secret. They haven't kept it. It's been getting out into the public for fifty years or more."

-Dr. Edgar Mitchell, from a taped interview (apollo 14 astronaut).

 

et kort intervju:

 

hvis UFOer bare et uoppklart værfenomen av en eller annen sort, hvorfor i helvette er det så hemmelig?

Lenke til kommentar

Fra Area 51-tråden:

SeaLion; Har du en teori på f.eks hvorfor DisclosureProject.org ikke får kongresshøring?

 

Jeg mener... her har vi hundrevis av kredible folk som ville blitt hørt hadde de snakket om hvasomhelst annet enn UFO'er. De diskrediterer offentlige instanser - skeptikere vil hevde de tom. tjener penger på dette (noe de seff ikke gjør, det blir helt latterlig regnestykke - men for arguments skyld) og BER på sine knær om å få hele "hoaxen" avkledd i en kongresshøring. Istedet ties det ihjel.

Nei, jeg har ikke en teori om hvorfor DP ikke får en kongresshøring. Jeg synes absolutt en sånn kongresshøring hadde vært interessant.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar
hvis folk som bushman plutselig skulle forsvinne, dø eller ende opp i fengsel så ville saken kun få mer kredibilitet.

Ahh, men da er det jo bare for alle store personer å stå frem da siden hvis de gjør det kan ikke USA ta dem...

 

USA har mest makt og penger i verden og dominerer mesteparten av media, så å holde en slik konspirasjon gående er ikke så umulig som man tror.

Bull shit, det finnes ingen bevis på at USA dominerer mesteparten av verdens media. Det er en fulstendig umulig jobb...

 

hvis UFOer bare et uoppklart værfenomen av en eller annen sort, hvorfor i helvette er det så hemmelig?

Har ikke sagt det heller, kan godt være at mange av dem er hemmelige slå å sånn.

 

Synes foresten jeg har vist at Bushman er full av crap så hvorfor er det så usansynlig at også andre "folk som bare har noe å tape" er like full av crap...

Lenke til kommentar
Einstein kunne nok all fysikken i 3FY og mere til.

 

Han var ikke flink på skolen, droppet faktisk ut viss jeg husker riktig. Fysikken han kunne var selvlært.

 

Man trenger ikke være flink på skolen for å kunne fysikk. De fleste jeg kjenner som er gode i fysikk, er ganske råtne i andre fag.

 

Ja, så hva var det du ville frem til at jeg ikke hadde kunnskap nok til å uttale meg fordi jeg ikke har 3FY?

 

Hvor mange fly vi har krasjer ikke på vår egen jordklode? Hvor mange helikopter? Så kan du tenkte deg å sende disse til en annen planet og prøve å fly der. Sikkert ikke så lett som du skal ha det til. Nye værfenomener, kanskje gravitasjonen er mye kraftigere, som kanskje fører til problemer med AG maskinen. Osv. Ulykker skjer, tviler på at vi kan forhindre ulykker i fremtiden, for menneskelige feil vil alltid være mulige.

 

Det er ikke mange fly som kræsjer her! Del antall flyulykker på antall fly, så kan du etterpå dele antall UFO-ulykker å antall UFOer, ja, sistnevnte er langt skrøpeligere.

 

Vet du hvor mange ETVs som cruiser rundt her altså? :)

Lenke til kommentar

Er forresten blitt observert UFOer over hele verden, ikke bare i USA. Men at UFOer er konsentrert over USA er da ikke så urealistisk, siden det er USA som har best tekonologi, og dersom Area 51 stemmer vil jo dette være en slags base for de. Dersom du har planer om å oppnå noe, gå rett til sjefen :)

Lenke til kommentar
Ahh, men da er det jo bare for alle store personer å stå frem da siden hvis de gjør det kan ikke USA ta dem...

det er jo selvfølgelig en grunn til at det er en cover-up, men ikke alle er nødvendigvis like enige i at det er nødvendig - derfor har de gått ut i media. du kan ikke komme bort i fra at en god del profilerte mennesker har gått ut allerede og fortalt det de mener er sannheten.

Bull shit, det finnes ingen bevis på at USA dominerer mesteparten av verdens media. Det er en fulstendig umulig jobb...

åja? sett hendelser som skjer i USA eller UK f.eks. opp mot hendelser i asia; flom, katastrofer o.l.

1,500 asiatere kan dø av flom og det blir så vidt nevnt. 400 amerikanere dør av flom i USA (eller UK for den saks skyld) og det er oppdatering på nyhetene hver jævla sending.

hvor kommer favorittseriene dine fra?

hvilke filmer vises på tv?

hvor kommer all musikken din fra?

ta en titt her: http://www.last.fm/music/+charts/artist/

last.fm top artists. 19 av 20 artister kommer fra UK og USA.

eneste unntak er franske daft punk. =)

hva leser du på nettet? mest sannsynlig engelskspråkelig stoff - hvor USA, som altså er verdens største engelsktalende land, er den største bidragsyteren.

 

om enn ikke kontrollert, kanskje en smule påvirket?

 

Synes foresten jeg har vist at Bushman er full av crap så hvorfor er det så usansynlig at også andre "folk som bare har noe å tape" er like full av crap...

at folk er fulle av dritt har jeg ingen tvil om; nutcases, løgnere og tullinger finner du overalt.

 

påstår dere at alle disse personene, ( astronauter, vitenskapsmenn, statlig ansatte, militærpersonell, flyvere ) som alle er kredible vitner i topp-posisjoner, lyver?

 

diverse astronauter ang. UFOer:

http://www.ufoevidence.org/documents/doc507.htm

in-depth, quality and scientific research on the UFO phenomenon

 

folk er ikke dumme, de vet hva de ser. og avfeie alt som naturlige fenomener, hallisser og løgner er en svært irrasjonell holdning spør du meg.

Lenke til kommentar
Men at UFOer er konsentrert over USA er da ikke så urealistisk, siden det er USA som har best tekonologi,

Har de egentlig det? Og er denne teknologioverlegenheten i tilfelle synlig fra verdensrommet? :whistle:

 

Viss de har observert oss så lenge som de angivelig har gjort så tror jeg de har dannet seg et bilde av hvem som har kontroll her i verden :p Første / Andre verdenskrig. Afghanistan, Irak, osv. Og viss de har slik overlegen teknologi (de har jo faktisk komt hit), så kan de sikkert scanne diverse kjøretøy / maskiner vi har for å definere hvor det ligger på en tekonolgisk skala. Hvem vet :p

Lenke til kommentar

Er da vitterlig ikke bare amerikanerne. Det er bla. flere russere som stiller som vitner gjennom DP, i tillegg til vitner fra Storbritannia (Admiral Lord Hill-Norton, fem-stjerners admiral og forhenværende sjef for det britiske forsvarsdepartementet, som om Colin Powell skulle stått på listen til amerikanere), meksikanere, folk fra vatikanet, . Også har vi jo COMETA report fra Frankrike, for å nevne et par;

 

http://www.ufoevidence.org/topics/Cometa.htm

 

Fotografier finnes jo flust av:

http://www.ufoevidence.org/photographs/photohome.asp

 

Men debunkerne kan selvsagt bevise at de ikke er sant fordi det KAN dreie seg om manipulasjon. Nydelig retorikk, meget vitenskapelig av dere.

 

Gir du dem f.eks en analyse av en video av god kvalitet, som denne som jeg har postet litt bak i tråden som tom. gjorde Traadstarter ordfattig helt til han la ut trumfkortet; mulig NATURFENOMEN (han klarte ikke å finne noen av disse forskerene sine som hadde giddet å se på saken, det ødelagte antageligvis debunkings-festen deres ut);

Se filmen hos Youtube

 

Disclosure Project har jo også en norsk wikiside som står litt generell informasjon om, kjapt og greit oppsummert; http://no.wikipedia.org/wiki/Disclosure_Project

 

 

ALT dette har selvfølgelig ligget lett tilgjengelig for dere, men her skal det debunkes på tom mage, i den betydning at vi skal bare hyle om mer beviser, si at ting ikke finnes fordi det ikke står i Se&Hør, halvsannheter og løyner blandet med uvitenhet og man utnevner seg selv til sannhetsvitner som taler imot amatører som; månelandere og Project Bluebook scientific consultants såvel som en rekke andre kredible vitner - fordi man har blitt fortalt på 3FY alt som går an og ikke går an (hvordan stod det til med kvantefysikken forresten?).

Man må for all del ikke la noe stå i veien for litt god gammeldags debunking!

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar

La meg legge til at bilder av både aliens og UFO'er er det flust av i denne filmen jeg postet forrige side;

 

UFO Conference 2005 - Jamie Maussan

 

Nå sier jo jeg selvfølgelig at dette er med forbehold (sies i videoen og, alt blir forklart der m historien bak bildene og videoopptakene). Og man kan alltids si det er forfalsket (uten at det beviser noe i motsatt retning heller, må dere få med dere). Men det kan være interessant å få med seg..

Lenke til kommentar

Og så er det viktig å få med seg det jeg har sagt hele tiden; Jeg hevder ikke å ha absolutte beviser på at det finnes en utenomjordisk tilstedeværelse. Men jeg hevder at indisiene peker i retning at det er større mulighet for at det er det enn ikke. Og inntil vi har fått disse vitnene til DP foran en høring i Kongressen under ed, velger jeg å tro at de har rett - fordi de kan begrunne dette langt over det jeg finner plausibelt. Så får dere andre "skeptikere" som tror det regjeringa m/

sier til dere hele tiden heller gjøre det. (Hvordan går det med JFK saken forresten? I landet der ingenting kan bli "covered up". Og er dere fornøyd med pressen når det gjelder Irakkrigen og Saddam&911?) Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar
La meg legge til at bilder av både aliens og UFO'er er det flust av i denne filmen jeg postet forrige side;

 

UFO Conference 2005 - Jamie Maussan

 

Nå sier jo jeg selvfølgelig at dette er med forbehold (sies i videoen og, alt blir forklart der m historien bak bildene og videoopptakene). Og man kan alltids si det er forfalsket (uten at det beviser noe i motsatt retning heller, må dere få med dere). Men det kan være interessant å få med seg..

 

Har sett hele konferansen. Er veldig interessant :)

Lenke til kommentar
at folk er fulle av dritt har jeg ingen tvil om; nutcases, løgnere og tullinger finner du overalt.

 

påstår dere at alle disse personene, ( astronauter, vitenskapsmenn, statlig ansatte, militærpersonell, flyvere ) som alle er kredible vitner i topp-posisjoner, lyver?

 

Vel dere snakker jo hele tiden om hvordan disse profilerte personene må være til å store på, hvordan troverdighet ser ut til å være proporsjonalt med hvor mange stjerner man har i millitæret etc.

Men som denne Bushman vi snakket om som var senior research engineer for Lockheed Martin han har jo vært så høyt oppe at det er jo umulig at han ikke snakker sant, men det tok ikke så veldig langt til å vise hvor full av bullshitt han egentlig var.

Folk lyver det er ikke værre enn det, er derfor ingenting innen vitenskap blir godtatt før man har flere uavhengige bekreftelser fra flere personer. For alt dere vet kunne disse folkene fått godt betalt for å si det de sier.

 

Selv om DP er et nonprofit research project er det ikke akkurat sånn at de ikke får inn penger:

We would like to thank all of the supporters and contributors to this historic effort and especially the witnesses who have come together to let the world know the truth about this very important matter.

 

Anyone who would like to help support this effort is invited to send a tax-deductible contribution to:

 

 

The Disclosure Project

PO Box 265

Crozet, VA 22932

USA

 

We accept checks and money orders drawn from a U.S. bank, and Visa and Mastercard credit cards.

Lenke til kommentar
at folk er fulle av dritt har jeg ingen tvil om; nutcases, løgnere og tullinger finner du overalt.

 

påstår dere at alle disse personene, ( astronauter, vitenskapsmenn, statlig ansatte, militærpersonell, flyvere ) som alle er kredible vitner i topp-posisjoner, lyver?

 

Vel dere snakker jo hele tiden om hvordan disse profilerte personene må være til å store på, hvordan troverdighet ser ut til å være proporsjonalt med hvor mange stjerner man har i millitæret etc.

Men som denne Bushman vi snakket om som var senior research engineer for Lockheed Martin han har jo vært så høyt oppe at det er jo umulig at han ikke snakker sant, men det tok ikke så veldig langt til å vise hvor full av bullshitt han egentlig var.

Du har ikke bevist noe som helst om at han er full av bullshit! Dette er jo typisk debunkerne, tror de kan slenge ut et par setninger om at "ditten og datten går jo ikke an" og en bevismengde som fremstår latterlig i forhold til hva de krever av meningsmotstandere -så vips; BEVIST!

 

Dessuten er han ikke med i DP, jeg bare linket til noen videoer fra en UFO dokumentar. Og hva med de dokumentene han hadde på en ARV (Alien Reproduction Vehicle)? De er vel bevist falske, de nå.

 

Folk lyver det er ikke værre enn det, er derfor ingenting innen vitenskap blir godtatt før man har flere uavhengige bekreftelser fra flere personer. For alt dere vet kunne disse folkene fått godt betalt for å si det de sier.

Artig konspirasjonsteori; av hvem?

 

Selv om DP er et nonprofit research project er det ikke akkurat sånn at de ikke får inn penger:
We would like to thank all of the supporters and contributors to this historic effort and especially the witnesses who have come together to let the world know the truth about this very important matter.

 

Anyone who would like to help support this effort is invited to send a tax-deductible contribution to:

 

 

The Disclosure Project

PO Box 265

Crozet, VA 22932

USA

 

We accept checks and money orders drawn from a U.S. bank, and Visa and Mastercard credit cards.

I.R.S. Non-Profit Status Letter

Men neida, den er vel garantert forfalska, det glemte jeg. Hadde vært festlig å høre på regnestykket ditt hvor mye det blir i lommen til hver av disse 400+ vitnene for bryderiet... vi snakker selvsagt om den delen de har unndratt IRS må vite. Og som sagt - det hadde sikkert lagt en fin bokavtale i å rive korthuset dersom en av disse 400+ skruppelløse opportunistene skulle finne det for godt, men neida.

 

Dessuten må det jo ligge endel penger i dette for at Dr. Steven Greer; An emergency and trauma physician,[4] Greer is a former chairman of the Department of Emergency Medicine at Caldwell Memorial Hospital in Lenoir, North Carolina, and a lifetime member of the Alpha Omega Alpha Honor Medical Society.[5]

skal forlate den karrieren for å gå rundt å snakke om UFO'er. Ikke verdens mest takknemlige yrke, om jeg tror rett.

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...