Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er heller ikke sånn at om dere ikke har fått ufoen i ræva ennå, er alt om emnet usant.

 

Dere definerer fakta utfra det faktum at dere nekter å tro at det kan ha noen som helst rot i virkeligheten. Det sier seg selv at når et emne er mer hemmelig enn utviklingen av atombomben - som vitnene i DP sier - så er det ikke bare å legge ETVen i bagasjerommet en dag man drar hjem og legge en video ut på youtube (som dere "avslører" som fake). Sikkerhet tas svært alvorlig på det nivået i millitæret, og man kan straffes med 25år i fengsel uten rettssak dersom man bryter secrecy-avtalen. Og hva er vitsen? Latterliggjøringsapparatet er så godt oppbygget og indoktrinert i samfunnet at ingen tror deg likevel, samt jeg har allerede postet CIA dokument som forteller om etterretningsagenter som spinner slike historier før the shit hits the fan. Det er jo derfor DP vil ha Kongresshøring under ed som gir unntak fra disse for å kunne ligge frem alt de har. Men menigheten synes visst det er viktigere å debunke dette på gutterommet istedet for å få en rettssak som vil gi oss et endelig svar. Da fremstår jo de som den store intellektuelle helten...

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar
Men however så finnes det faktisk ormhull i universet, som du sikkert vet, og forskere sier selv at det vil fungere som en snarvei fra et punkt til et annet, og at det vil være en mulighet i fremtiden dersom vi vil utforske andre solsystemer innover i melkeveien.

 

 

Du vet likså godt som meg at dersom vi hadde samlet 10 person som skulle stå frem på Karl Johan og fortelle folk om at vi blir besøkt av utenomjordiske hadde vi blitt fremstilt som gal på TV, samt hadde vi mest sannsynlig mistet både venner og andre sosiale kanaler.

 

Ormehull finnes? Kilde? Og dersom de finnes vet både du og jeg at du ikke vil komme levende igjennom.

 

Einstein kunne nok all fysikken i 3FY og mere til.

 

Haha, du tror du ville mistet vennene dine av å stå fram som UFO-ist? Lol, hva slags venner har du da? Jeg gir så totalt faen i hva vennene mine tror på. Jeg har til og med kristne venner. Hvis dere vet dere har rett, hva har dere å frykte? till dere opp på gata, mann! Få litt blest rundt dette. Jeg tror jammen jeg begynner å bli litt mer positiv til et par av disse DP-vitnenen selv, selv om Greer fremdeles er en tullebukk.

Lenke til kommentar
Dere definerer fakta utfra det faktum at dere nekter å tro at det kan ha noen som helst rot i virkeligheten.

 

Jeg har nå ledd av UFU-hysteriet i fire år etter etter at jeg sluttet å tro på det. Ingenting nytt har skjedd. O 'Hare, ja. Haha. Ingen beviser. Ingen bilder. Ingenting.

 

Jeg er helt sikker på at det ikke kommer til å skje en dritt mer før jeg dauer. Masse dommedagsprofetier, 2012, verdens første kontakt med UFOer, yeah right. Lol. Som en annen sa her på forumet: Jeg kommer til å le hele veien inn Perleporten av disse UFO-folka som faktisk TROR at vi blir besøkt av grønne menn fra Mars og andre planeter. The Face on Mars. Jeg har nok hørt om det, ja. Haha, det er bare vanlige fjell. Så nylig i Se og Hør at de folk mente de hadde funnet en marsboer. Haha, hva kan vi gjøre annet enn å le? SeaLion, hva sier du? Ikke sunt for en mann på din alder med alle disse latterkrampene UFO-istene sørger for.

 

Vi nekter ikke for noe, kaptein. Vi sier bare at så lenge det ikke er noe bevis, er det teit å tro.

 

Når får DP kongresshøring tror du? Og tror du Greer vil ha en sjanse med tanke på at han selger disse meditasjonssettene sine? Har du sjekket ut mannen? Neida, du svelger alt som god fisk. Greer er en svindler. Du vet det, men velger å se bort fra det.

 

Det hadde vært kult om DP har rett, men vi må ALDRI la utenomjordiske få kontakt med oss. Historien har da faen meg lært oss hva som vil skje? Da spanjolene kom til Sør-Amerika ble de sett på som guder akkurat som du nå dyrker aliensene, men de døde fort ut pga sykdommer. For aliensene er vi dyr. De vil utnytte oss som slaver og spise oss. Ta over verden. Jeg foreslår rakettskjold i rommet. Eventuelle utenomjordiske som kommer på besøk er en mye større trussel enn terror.

Lenke til kommentar

Ser du fortsetter trenden med å legge ut på disse tiradene med usaklig svada med en gang du blir konfrontert med noe som utfordrer religionen din. Er vel sånn det må bli når man debunker på tom mage og religionen din blir utfordret på eksistensielt grunnlag.

 

Dere definerer fakta utfra det faktum at dere nekter å tro at det kan ha noen som helst rot i virkeligheten.

Jeg har nå ledd av UFU-hysteriet i fire år etter etter at jeg sluttet å tro på det.

Du visste antageligvis ikke en dritt og ble overbevist på langt tynnere grunnlag enn meg og andre som diskuterer her. Det er jeg ganske så kraftig overbevist om. Ser jo hvor lite du faktisk vet om emnet i denne diskusjonen. En kjapp psykoanalyse forteller meg at du antageligvis begynte å tro på dette på praktisk talt null grunnlag - fikk et par masete debunkere på nakken og så gikk du fullstendig i revers siden det er så jævla mye enklere og sosialt akseptert siden debunkere ikke trenger å gjøre noe annet enn å kritisere på tomt grunnlag og kreve ufoer i ræva som bevis.

 

Ingenting nytt har skjedd.

Masse har skjedd. Bla videoen fra det meksikanske forsvaret. Men der har DU funnet ut hva det IKKE var ihvertfall - uten disse bevisene du maser om hele tiden, du får ringe forsvaret der borte og fortelle om den store oppdagelsen. Husk å si du er debunker hvis de begynner å bli masete om bevisbyrde på din side igjen.

 

O 'Hare, ja. Haha. Ingen beviser. Ingen bilder. Ingenting.

Men alle på flyplassen løy? Og jeg har vist deg det nylig deklassifiserte CIA dokumentet "Media Play" samt uttalelser fra Project Bluebook atronomen som fortalte om hvordan de gjorde alt for å legge lokk på ikke-forklarte saker. Bilder fra O'Hare har du også fått, men det kan jo selvfølgelig ikke bevise noe i seg selv siden du må ha den i ræva, ikke på bilder, for de kan manipuleres. Fakta-kravene er en slags flytende biologisk greie som alltid passer på å ligge seg ett hakk foran det som er mulig å oppdrive, og man skal for guds skyld ikke insinuere noe på grunnlag av offisielle deklassifiserte dokumenter (aka BEVIS), vitner KUN har noe å tape på å stå frem og hadde blitt hørt og slått opp hadde de snakket om alt annet enn UFO'er.

 

Jeg er helt sikker på at det ikke kommer til å skje en dritt mer før jeg dauer. Masse dommedagsprofetier, 2012, verdens første kontakt med UFOer, yeah right. Lol.

Disinfoen fungerer godt ja, vi ser jo tydelig at man har lykkes med å skape en negativ konnotasjon til ETV fenomenet. Men fortell meg en ting - nekter du for at det mest sannsynligvis finnes liv andre steder i universet? Hvorfor er det da så KLIN umulig for menigheten at noen av disse skal ha vært her?

 

Som en annen sa her på forumet: Jeg kommer til å le hele veien inn Perleporten av disse UFO-folka som faktisk TROR at vi blir besøkt av grønne menn fra Mars og andre planeter.

Nå begynner du med grønne menn igjen. Hallusinerer du?

 

The Face on Mars. Jeg har nok hørt om det, ja. Haha, det er bare vanlige fjell. Så nylig i Se og Hør at de folk mente de hadde funnet en marsboer.

Aha, så det er Se og Hør som ligger til grunnlag for dine studier? Det forklarer jo mye.

 

Haha, hva kan vi gjøre annet enn å le?

Prøv å undersøke emnet før du uttaler deg om ting du åpenbart ikke har greie på.

 

 

SeaLion, hva sier du?

Ingenting om hvordan konspirasjonsteorien om DP kan forløpe seg ihvertfall. 400+ opportunister med kryssjekkede dokumenter, radarutskrifter og lange historier, der ingen "snubler" og går utenom "manus" og INGEN SOM RIVER KORTHUSET! Og det til tross for at vi snakker om en gjeng opportunister som visstnok kan si alt bare det gir dem oppmerksomhet.

 

Ikke sunt for en mann på din alder med alle disse latterkrampene UFO-istene sørger for.

høhøhø, kameratskapet i debunkermenigheten. the epic stories..

 

Vi nekter ikke for noe, kaptein. Vi sier bare at så lenge det ikke er noe bevis, er det teit å tro.

Hva kreves som bevis da?

 

Når får DP kongresshøring tror du? Og tror du Greer vil ha en sjanse med tanke på at han selger disse meditasjonssettene sine?

Det vet jeg ikke. Hvor er de meditasjonssettene forresten? Har aldri sett noen. Han forklarte på et radiointervju i fjor hva dette var, og han forsøker ikke å lure noen.

 

Har du sjekket ut mannen? Neida, du svelger alt som god fisk. Greer er en svindler. Du vet det, men velger å se bort fra det.

BEVIS, KILDE KILDE.. DU HAR BEVISBYRDEN

 

Det hadde vært kult om DP har rett, men vi må ALDRI la utenomjordiske få kontakt med oss. Historien har da faen meg lært oss hva som vil skje? Da spanjolene kom til Sør-Amerika ble de sett på som guder akkurat som du nå dyrker aliensene, men de døde fort ut pga sykdommer. For aliensene er vi dyr. De vil utnytte oss som slaver og spise oss. Ta over verden. Jeg foreslår rakettskjold i rommet. Eventuelle utenomjordiske som kommer på besøk er en mye større trussel enn terror.

Rakettskjold i rommet er det allerede, vesle venn. Mange i DP har vært involvert med dette og forteller om mildt sagt interessante erfaringer i forbindelse med forsøk på å væpne rommet. Din latterlige synsing om at disse skal spise oss og behandle oss som dyr er også helt på trynet og ubegrunnet. Tror forresten ikke det er spanjoler som kommer å besøker oss i så tilfelle.

 

 

Hvordan går det med debunkingen av England videoen som ble analysert av Lucasarts Special Effects division forresten?

 

Hva er boydman?

En kar vi har diskutert her nå et par sider mens du drev field-investigation i Se&hør.

Lenke til kommentar

Religion? Det er du som TROR! Jeg er skeptiker med sunn fornuft i skallen.

 

"det er så jævla mye enklere og sosialt akseptert siden debunkere ikke trenger å gjøre noe annet enn å kritisere på tomt grunnlag og kreve ufoer i ræva som bevis."

 

Det er jeg enig med deg i. Men det er ikke derfor jeg ble skeptiker. Det skjedde etter at jeg begynte på universitetsutdanning. Nå vet jeg hva det vil si å stille vitenskapelige krav til teorier. Jeg er ikke så opptatt av hva som er sosialt akseptert. Jeg har venner som tror på sykere ting enn UFOer.

 

"Masse har skjedd. Bla videoen fra det meksikanske forsvaret."

Ingen flygende tallerkener på den filmen, kun lyskuler.

 

"Men alle på flyplassen løy?"

 

Alle? Det var bare en håndfull flyvertinner og en pilot som så det etter det jeg har hørt av andre skeptikere.

 

"Og jeg har vist deg det nylig deklassifiserte CIA dokumentet "Media Play" samt uttalelser fra Project Bluebook atronomen som fortalte om hvordan de gjorde alt for å legge lokk på ikke-forklarte saker. "

 

Dokumenter kan forfalskes. Uttalelser beviser ingenting.

 

"Bilder fra O'Hare har du også fått"

 

Nei.

 

"nekter du for at det mest sannsynligvis finnes liv andre steder i universet?"

 

Jeg er tilnærmet 100% sikker på at det finnes liv andre steder i universet. Grunnen til at jeg ikke tror de er her er

1. Vi har ingenting som tyder på det, ingen beviser

2. Det er jævlig langt, og det blir bare lengere og lengere. Ormehull vil knuse deg i fillebiter.

 

"Prøv å undersøke emnet før du uttaler deg om ting du åpenbart ikke har greie på."

 

Jeg har undersøkt, leste mye åp DP før, men de har faktisk ingen beviser på siden sin, de bare prater i vilden sky.

 

Hvordan tror du forresten muligheten er for å møte en av disse DP-folka? Jeg skal til USA i påskeferien. Er alle styrtrike A-kjendiser, eller er det kanskje mulig å besøke en av dem og få han til å fortelle, vise bilder osv?

 

"Hva kreves som bevis da?"

 

Filmer av aliens som kidnapper mennesker for eksempel. Gode filmer som viser at det ikke bare er et objekt, men faktis en tallerken.

 

"Hvor er de meditasjonssettene forresten? Har aldri sett noen. "

 

Trodde du var DPer.

 

"Han forklarte på et radiointervju i fjor hva dette var, og han forsøker ikke å lure noen."

 

Haha, så du tror man kan meditere og få telepatisk kontakt med aliensene ogeå? Jaja, like greit å tro på alt når du faktisk tror på noe. Du kan i hvert fall ikke beskyldes for å være plukk og miks religiøs.

 

"DU HAR BEVISBYRDEN"

 

Nei, det er de som kommer med ekstraordinære påstander som har bevisbyrden, heter det.

 

"Din latterlige synsing om at disse skal spise oss og behandle oss som dyr er også helt på trynet og ubegrunnet. Tror forresten ikke det er spanjoler som kommer å besøker oss i så tilfelle."

 

Hvorfor? Lærer vi aldri av historien? Hvor mange ganger har det skjedd at ting har gått fredelig for seg når to sivilisasjoner har braket sammen?

 

"Hvordan går det med debunkingen av England videoen som ble analysert av Lucasarts Special Effects division forresten?"

 

Den var fin, den. En av de beste jeg har sett. Vet jo aldri om folk kan være ekstremt flinke til å manipulere, men jeg tror denne er virkelig. Ikke dermed sagt at det er utenomjordiske inni den. Kan være et naturlig fenomen vi ikke vet hva er. Hva tror du om filmen, SeaLion?

Lenke til kommentar
Det er heller ikke sånn at om dere ikke har fått ufoen i ræva ennå, er alt om emnet usant.

"Jeg har hørt at de fant en mikroprosessor under ruinene av Babels tårn. Hvis du ikke kan motbevise det, så er det sant."

 

Er det virkelig så enkelt? Burde ikke en som kommer med en såpass usannsynlig påstand faktisk ha bevisbyrden? Burde det ikke være samme krav til de som påstår at UFO-er har utenomjordisk opprinnelse? I stedet for å henvise til eventyrhistorier om ormehullsreiser, overlyshastighet, ukjente grunnstoffer, antigravitasjon, nullpunktenergi, overlegen teknologi og så videre.

 

Forresten, apropos overlegen teknologi: I følge mytene er disse farkostene ganske risikable og lite driftsikre, for påfallende mange av de styrter og krasjer, spesielt når de flyr over grisgrendte strøk av USA. Konstruktørene av disse farkostene er altså millioner av år foran oss i teknologi, men styrting og krasjlandinger har de ikke klart å eliminere enda? Hvem sa overlegen teknologi?

Lenke til kommentar
Forresten, apropos overlegen teknologi: I følge mytene er disse farkostene ganske risikable og lite driftsikre, for påfallende mange av de styrter og krasjer, spesielt når de flyr over grisgrendte strøk av USA. Konstruktørene av disse farkostene er altså millioner av år foran oss i teknologi, men styrting og krasjlandinger har de ikke klart å eliminere enda? Hvem sa overlegen teknologi?

 

Hvor mange fly vi har krasjer ikke på vår egen jordklode? Hvor mange helikopter? Så kan du tenkte deg å sende disse til en annen planet og prøve å fly der. Sikkert ikke så lett som du skal ha det til. Nye værfenomener, kanskje gravitasjonen er mye kraftigere, som kanskje fører til problemer med AG maskinen. Osv. Ulykker skjer, tviler på at vi kan forhindre ulykker i fremtiden, for menneskelige feil vil alltid være mulige.

Lenke til kommentar
Hvor mange fly vi har krasjer ikke på vår egen jordklode? Hvor mange helikopter? Så kan du tenkte deg å sende disse til en annen planet og prøve å fly der. Sikkert ikke så lett som du skal ha det til. Nye værfenomener, kanskje gravitasjonen er mye kraftigere, som kanskje fører til problemer med AG maskinen. Osv. Ulykker skjer, tviler på at vi kan forhindre ulykker i fremtiden, for menneskelige feil vil alltid være mulige.

 

Både biler å fly er sikkerer enn de var før, så skulle tro det var mulig for noen som er så hinsides forran oss på teknologi å unngå at skipene deres faller ned overalt...

Lenke til kommentar
Religion? Det er du som TROR! Jeg er skeptiker med sunn fornuft i skallen.

Du er ikke skeptiker, men debunker; se forskjellen;

 

Kevin Randle talks about debunkers

 

Du har en meget usunn holdning i skallen, og det er ikke fornuft. Den videoen der beskriver typen din (og SeaLion) perfekt.

 

"det er så jævla mye enklere og sosialt akseptert siden debunkere ikke trenger å gjøre noe annet enn å kritisere på tomt grunnlag og kreve ufoer i ræva som bevis."

 

Det er jeg enig med deg i. Men det er ikke derfor jeg ble skeptiker. Det skjedde etter at jeg begynte på universitetsutdanning. Nå vet jeg hva det vil si å stille vitenskapelige krav til teorier. Jeg er ikke så opptatt av hva som er sosialt akseptert. Jeg har venner som tror på sykere ting enn UFOer.

Den der intellektuelle arrogansen din bør du jobbe med å bli kvitt hvis du har tenkt å nå noe langt i noe som helst. Er det førsteåret du er på nå? Den vitenskapeligheten du utviser når man diskuteer med deg er ihvertfall under enhver kritikk. Du fremstår som et oppmerksomhetssykt lite bøllefrø.

 

"Masse har skjedd. Bla videoen fra det meksikanske forsvaret."

Ingen flygende tallerkener på den filmen, kun lyskuler.

Som sagt - bevisbyrden ligger på deg også når du sier hva det IKKE er. Lyskuler - hva er dette for et tåpelig begrep da? Det er lyskuler ja, som BEVEGER SEG i formasjon. Synlig på RADAR - det dreier seg ikke om en optisk illusjon her. Det er ikke endelig bevis for at det er ETV, men det stiller vesentlig sterkere enn dine teorier. Måten du argumenterer på gjør det forreesten umulig å bevise noe som helst, er det dokumenter er de falske (ennå de er offentlige fra Freedom of information act), er det bilder er de manipulerte, og kvaliteten er ikke god nok, er det videoer kan de bli forfalsket. Hadde vi kjørt en ufo opp i ræva på deg hadde du sikkert sagt det var en lampe.

 

"Men alle på flyplassen løy?"

 

Alle? Det var bare en håndfull flyvertinner og en pilot som så det etter det jeg har hørt av andre skeptikere.

"Du har hørt", ja, vi kjøper den (not). Dette er klassisk debunking - du tror din posisjon i spørsmålet gir deg rett til å spinne halvsannheter og løgner og samtidig anklage meg for å ikke være vitenskapelig.

 

"Og jeg har vist deg det nylig deklassifiserte CIA dokumentet "Media Play" samt uttalelser fra Project Bluebook atronomen som fortalte om hvordan de gjorde alt for å legge lokk på ikke-forklarte saker. "

 

Dokumenter kan forfalskes. Uttalelser beviser ingenting.

Man må se på hvem som kommer med uttalelsene. Og gi de mulighet til å snakke. Det har ikke DP vitnene fått

 

"Bilder fra O'Hare har du også fått"

 

Nei.

Jo, jeg gav deg en link, men de sjekker jo du aldri ut. Se bare når vi diskuterte Boyd Bushman her over, du aner ikke hva vi snakker om.

 

"nekter du for at det mest sannsynligvis finnes liv andre steder i universet?"

 

Jeg er tilnærmet 100% sikker på at det finnes liv andre steder i universet. Grunnen til at jeg ikke tror de er her er

1. Vi har ingenting som tyder på det, ingen beviser

2. Det er jævlig langt, og det blir bare lengere og lengere. Ormehull vil knuse deg i fillebiter.

Mye som tyder på det, beviser har du i form av vitnesbyrd fra kredible personer - bla. personer som var mentalt friske nok til å bli sendt til månen og omgås atomvåpen, offentlige dokumenter, radarutskrifter og nå en film som ble analysert troverdig av Lucasarts spesialeffekt-avdeling (beviser ikke, men det TYDER alldeles på det)

 

"Prøv å undersøke emnet før du uttaler deg om ting du åpenbart ikke har greie på."

 

Jeg har undersøkt, leste mye åp DP før, men de har faktisk ingen beviser på siden sin, de bare prater i vilden sky.

Hva letet du etter og hva var det du ikke fant?

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar
Hvordan tror du forresten muligheten er for å møte en av disse DP-folka? Jeg skal til USA i påskeferien. Er alle styrtrike A-kjendiser, eller er det kanskje mulig å besøke en av dem og få han til å fortelle, vise bilder osv?

Er noen av de? De har nok bedre ting å ta seg til enn å konvertere vegetarianere som deg på individuell basis. Du kan gjerne dra på et ufo-seminar de deltar på hvis de har det.

 

"Hva kreves som bevis da?"

 

Filmer av aliens som kidnapper mennesker for eksempel. Gode filmer som viser at det ikke bare er et objekt, men faktis en tallerken.

Ok, du skal få en dokumentar av meg som jeg tror du vil finne særdeles spennende. Faktiske bilder av UFO'er og aliens i mexico i hopetall. Men noen av sakene er ganske spekulative. Man kan ikke ta alt for god fisk - og mye av det er selvsagt umulig å "bevise", men det er ihvertfall interessant.

 

UFO Conference 2005 - Jamie Maussan

 

"Hvor er de meditasjonssettene forresten? Har aldri sett noen. "

 

Trodde du var DPer.

Jeg er ikke noen DPer, har ikke noe DP-identitet i den forstand. Jeg har bare undersøkt endel om UFO fenomenet og finner at DP er vanskelig for debunkere som deg og SeaLion å bortforklare, fordi man har kredible vitner og ikke bare - som du liker å gi inntrykk av - Greer med en ringperm med piratkopierte dokumenter som inneholder svampgassobservasjoner.

 

"Han forklarte på et radiointervju i fjor hva dette var, og han forsøker ikke å lure noen."

 

Haha, så du tror man kan meditere og få telepatisk kontakt med aliensene ogeå? Jaja, like greit å tro på alt når du faktisk tror på noe. Du kan i hvert fall ikke beskyldes for å være plukk og miks religiøs.

Det har jeg ingen formening om. Men jeg vet at en gruppe i DP har drevet å ekspermentert med kommunikasjon og at de i den forbindelse solgte noe meditasjonskit. Og meditasjon tror jeg er mulig. Du debunker på tom mage igjen. Du vet ikke hva dette dreier seg om, du har bare fått nyss om at det finnes et meditasjonskit til salgs og kritiserer dette fordi det høres ut som noe lureri for deg. Hva i helvete er det du tror som gjør deg til en autoritet på sannheten egentlig? Skaff nå ihvertfall litt informasjon om det du kritiserer, ikke bare spy ut eder og galle uten noe som helst backing. Du er meg en vitenskapelig

 

"DU HAR BEVISBYRDEN"

 

 

Nei, det er de som kommer med ekstraordinære påstander som har bevisbyrden, heter det.

Trodde du var lur nå, med den klipp og lim quotingen din? Jeg sa at DU har bevisbyrden når du sier at Greer er en svindler. Det er DU som kommer med ekstraordinære påstander.

 

 

"Din latterlige synsing om at disse skal spise oss og behandle oss som dyr er også helt på trynet og ubegrunnet. Tror forresten ikke det er spanjoler som kommer å besøker oss i så tilfelle."

 

Hvorfor? Lærer vi aldri av historien? Hvor mange ganger har det skjedd at ting har gått fredelig for seg når to sivilisasjoner har braket sammen?

Og hva sier historien? At spanjoler kommer fra andre planeter? Hva er det du vil frem til? Gud så patetisk, nå sitter du faktisk og utnevner deg selv til profet for hva som kommer til å skje dersom vi skulle blitt besøkt og? Hva gjør deg kvalifisert til det? 3FY?

 

"Hvordan går det med debunkingen av England videoen som ble analysert av Lucasarts Special Effects division forresten?"

 

Den var fin, den. En av de beste jeg har sett. Vet jo aldri om folk kan være ekstremt flinke til å manipulere, men jeg tror denne er virkelig. Ikke dermed sagt at det er utenomjordiske inni den. Kan være et naturlig fenomen vi ikke vet hva er. Hva tror du om filmen, SeaLion?

Ja, hva sier du, SeaLion? Tror du kan se langt etter spesifikke kommentarer der i gården, det går på å spy generelt skeptikersvada og si at alt går an, men ingenting kan bevises.

Et naturlig fenomen, du. Jaaaaa

Igjen - problemet med sportsdebunking på aldersbestemte nivå er at du kan sitte på ræva å avvise alt som ikke direkte tiltaler deg og tar tak i deg (eks. opp i ræva di) og bare hevde din rett basert på at du selv ikke er overbevist (som du allerede har bestemt deg for å ikke bli), du evner ikke å se helhetsperspektivet. Det er ingen av oss som hevder å inneha noen ultimat sannhet, men at indisiene peker sterkt i den retningen. Og når det kobles med en tendens til å tie emnet ihjel, så kommer tvilen "ufo siden" til gode.

 

Kan du bevise for meg at det finnes en bil? Dersom jeg bare lukker øynene og holder meg for ørene. Og sier at det der er bare optisk illusjon eller et naturfenomen vi ikke kjenner til. Kan du motsi meg på den? Det KAN jo være at det finnes et sånt naturfenomen og.

 

 

--------------

SeaLion, er du fortsatt her og prater nonsens uten å besvare det spørsmålet mitt? Kan ikke du bare legge inn årene og dra ut i skogen og debunke noe der istedet, så lar du oss diskutere saken uten at du skal avbryte med de der svevende skeptiker-strofene dine. Det eneste du og din svirebror Traadstarter gjør er å klage etter beviser og kakle om alternative konspirasjonsteorier som visstnok setter dere i posisjon til å utelukke eventuelle ETV bare fordi det KUNNE vært noe annet, og det KAN være falske dokumenter.

Lenke til kommentar
Forresten, apropos overlegen teknologi: I følge mytene er disse farkostene ganske risikable og lite driftsikre, for påfallende mange av de styrter og krasjer, spesielt når de flyr over grisgrendte strøk av USA. Konstruktørene av disse farkostene er altså millioner av år foran oss i teknologi, men styrting og krasjlandinger har de ikke klart å eliminere enda? Hvem sa overlegen teknologi?

Hvor mange fly vi har krasjer ikke på vår egen jordklode? Hvor mange helikopter? Så kan du tenkte deg å sende disse til en annen planet og prøve å fly der. Sikkert ikke så lett som du skal ha det til. Nye værfenomener, kanskje gravitasjonen er mye kraftigere, som kanskje fører til problemer med AG maskinen. Osv. Ulykker skjer, tviler på at vi kan forhindre ulykker i fremtiden, for menneskelige feil vil alltid være mulige.

Menneskelige feil, ja. Men er disse utenomjordiske virkelig vanlige mennesker? Eller er de en overlegen rase med en intelligens vi på denne kloden bare kan drømme om? De overvinner reiser på kanskje tusener av lysår, og så styrter de på en fremmed planet, i dusinvis? Hvor mange menneskelige måneferder krasjlandet på månen i romfartens barndom? Allerede på den tiden hadde dusinvis av utenomjordiske romskip krasjlandet på kloden vår i følge historiene til DP, en av de krasjet visstnok på Svalbard. Og dette kalles overlegen teknologi, med antigravitasjon og greier?

 

For et par år siden kjørte Mercedes Benz en selvstyrende varebil gjennom vanlig trafikk, men en fører ombord for sikkerhets skyld. Det gikk helt greit. VAG har råkjørt rundt en bane kun på autopilot. I Japan selges biler som kan lukeparkere på egen hånd (jepp, selges, nå). BMW har laget en bil som kjører inn i garasjen på egen hånd, etter at føreren har gått ut. Og de har laget en bil som napper i rattet hvis føreren gjør en feil. Om 20 år kan vi lese avisa mens bilene selv kjører dit vi vil. Med minimal avstand til bilen foran og totalt uten ulykker. Og hva er perspektivet hvis vi fortsetter med dette? Jo, om noen millioner krasjlander vi overlegne romfartøy i ødemarka på en fremmed planet med lavintelligente vesner. Hvorfor? Jo, fordi vi hadde glemt at det kunne blåse litt sidevind på denne planeten langt der ute i universet et sted.

 

Skjønner du hvor jeg vil hen? I det ene øyeblikket påstår dere at disse utenomjordiske har en overlegen teknologi som laaangt overgår menneskenes fatteevne. Og i neste øyblikket unnskylder dere disse overlegne skapningene for deres krasjlandinger i hopetall med floskelen "det er menneskelig å feile". Hallooo? Er ikke disse utenomjordiske oss fullstendig overlegne da?

 

Er det lov å le nå? :innocent:

Lenke til kommentar
Det er heller ikke sånn at om dere ikke har fått ufoen i ræva ennå, er alt om emnet usant.

"Jeg har hørt at de fant en mikroprosessor under ruinene av Babels tårn. Hvis du ikke kan motbevise det, så er det sant."

 

Er det virkelig så enkelt? Burde ikke en som kommer med en såpass usannsynlig påstand faktisk ha bevisbyrden? Burde det ikke være samme krav til de som påstår at UFO-er har utenomjordisk opprinnelse? I stedet for å henvise til eventyrhistorier om ormehullsreiser, overlyshastighet, ukjente grunnstoffer, antigravitasjon, nullpunktenergi, overlegen teknologi og så videre.

 

Forresten, apropos overlegen teknologi: I følge mytene er disse farkostene ganske risikable og lite driftsikre, for påfallende mange av de styrter og krasjer, spesielt når de flyr over grisgrendte strøk av USA. Konstruktørene av disse farkostene er altså millioner av år foran oss i teknologi, men styrting og krasjlandinger har de ikke klart å eliminere enda? Hvem sa overlegen teknologi?

Om det at noen av dem detter ned, eller datt ned; de skulle visstnok ha blitt forstyrret av radar'ene våre (og/eller andre ting) så de ikke klarte å holde seg i luften. Apropos, noen som har sett den videoen av den ufoen som krasjer i ørkenen?

 

Forøvrig vil jeg bare si (for the record) at jeg ikke er noe DP'er eller at jeg tror på UFO'er.

Jeg synes bare det er spennende, og har mer tid til overs enn de fleste til å "forske" på det.

(Og jeg argumenterer gjerne bare for å argumentere, uansett hvilken side det skulle være på =P)

 

Edit:

HAHAHAHAAHA

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Må si meg enig med sealion. Har ingen problemer med å tro at det er liv på andre planeter, kan forsåvidt godta at de er inteligente nok til å ha teknologien til å reise hit også. Men det er på slike ting som sealion nå nevner at det skurrer noe fryktelig. Pluss at jeg kan ikke se hvordan noen skulle klare å holde noe slikt hemmelig, hvorfor det "bare" er usa som vet om dette, og hvis de jobber så jævlig hardt for å holde det hemmelig og at man kan få flere tiår i fengsel for å stå frem så hvorfor lar de da folk som bushman snakke fritt på youtube??

 

Må også da legge til den absolutt mangelen på konkrete handfaste bevis...

 

Om det at noen av dem detter ned, eller datt ned; de skulle visstnok ha blitt forstyrret av radar'ene våre (og/eller andre ting) så de ikke klarte å holde seg i luften. Apropos, noen som har sett den videoen av den ufoen som krasjer i ørkenen?

 

Forøvrig vil jeg bare si (for the record) at jeg ikke er noe DP'er eller at jeg tror på UFO'er.

Jeg synes bare det er spennende, og har mer tid til overs enn de fleste til å "forske" på det.

(Og jeg argumenterer gjerne bare for å argumentere, uansett hvilken side det skulle være på =P)

 

Så du synes virkelig at det virker logisk at disse alienene skal styrte flyene sine over noe så lowtec som våre radarer?? Give me a break...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...