Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Skjønner meg ikke på folk som alltid kommer med det pisset om at man ikke kan reise raskere enn lysets hastighet blabla. Det eneste vi kan si er at vi ikke VET OM noen måte å gjøre det på enda.

 

Hadde alle mennesker tenkt slik som det der så hadde vi levd i steinalderen enda :glare:

Mennesker har eksistert i over 10.000 år, det er fanken ikke lenge siden lyspæra ble oppfunnet en gang. Ingen som tør tenke på mulig teknologisk fremgang iløpet av de neste 100 tusen år?

 

Hadde ikke blitt så overraska at jeg hadde dødd dersom det ble offentliggjort at det fantes UFO'er styrt av utenomjordiske, selv om jeg forsåvidt tviler på det.

 

Men klart, er jo enkelte her som VET ALT da ;)

 

 

Og forresten, når noen sier/skriver UFO mener de som regel utenomjordisk romfartøy. Ihvertfall den jevne kar. Og dere som er så "smarte" at dere vet at UFO egentlig bare betyr "Uidentifisert Flygende Objekt" (whoa se, jeg kan det også) burde ha nok IQ til å skjønne at vanlige folk mener utenomjordisk farkost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og forresten, når noen sier/skriver UFO mener de som regel utenomjordisk romfartøy. Ihvertfall den jevne kar.

Der traff du antagelig spikeren på hodet. For meg er UFO et eller annet over bakkenivå som ikke øyeblikkelig kan forklares som noe kjent, men som antagelig er noe helt normalt med jordisk opphav. Men dessverre har det nok blitt sånn at blant folk flest så er en UFO per definisjon et utenomjordisk romfartøy, i hvert fall inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Som sagt: Gi meg EN (EN!!!) lov som forbyr en sivilisasjon 1'000'000 år forran oss å reise til Jorden.

 

Lave krav? Jeg setter overhode ikke lave krav! Jeg ser på alle mulighete før jeg konkluderer med mine egne konklusjoner.

Viss USA kan fjernstyre kulelyn kan de vel også fjernstyre andre typer lyn? Så hvorfor blir mennesker fortsatt drept, hvorforbrenner store landarealer opp, på grunn av nettopp lyn?

Jeg er forresten ikke den som prøver å motbevise ting, det lar jeg ekspertene gjøre. Noe de har gjort i Mexico med de lysene :) Men du har vel kanskje ikke undersøkt det.. Ikke kommer du til å gjøre det heller :)

Lenke til kommentar
Jeg vet at de bevegde seg siden piloten og alle ombord i flyet sa de gjorde det.

 

Ahh man da er det jo ikke tvil...

 

Du tror ikke kanskje deogså kan bli lurt av slike optiske ilusjoner da... De ser jo det samme som vi ser på videoen, og bevegelse der er veldig vanskelig å fastslå på grunn av manglende referansepunkter.

Lenke til kommentar

Synes ikke man skal ta for gitt at det er umulig å bevege seg raskere enn lyset. Ja de ligningene vi har i dag bryter sammen hvis man bryter lysmuren, men det gjør de også på kvantenivå. I kvante fysikken er det helt mye lover som tar over, og ser ikke på det som umulig at dette også kan være situasjonen for "den andre siden av lysmuren".

 

Og uansett om man ikke kan reise raskere enn lyset kan det finnes andre måter å tilbakelegge store avstander på, ormhull er f.eks matematisk mulig.

Lenke til kommentar

F.eks kan de ha kommet lengre enn oss når det gjelder å kontrollere gravitasjon:

 

Uten å antyde at vi er helt grønn der likevel.. Bush Boydman, Senior Engineer Researcher hos Lockeed letter på sløret;

 

Boyd Bushman on Anti Gravity

Se filmen hos Youtube

 

I følgende video viser han oss papirer på en reverse-engineered ETV fra 60 tallet.

 

Anti-Gravity Disclosure 01

Se filmen hos Youtube

 

Del2; Anti-Gravity Disclosure 02

Se filmen hos Youtube

 

Legg merke til at han er forsiktig på hva han vil ut med, men refererer til "the Lazar tapes". Det han mener er da Bob Lazar. .

 

Han ble jo selvsagt avvist av debunkermenigheten enkelte her sverger til, (bla. Pater Traadstarter og Pater SeaLion, ser også ut som Viper har lagt inn en sterk søknad om å bli innviet i menigheten). Men For et par år siden klarte forresten forskere å finne Element 115, som ble brukt som argument mot ham av menigheten.

 

Ang Bush Boydman sin UFO, så er den nok drevet på noenlunde samme prinsipper som denne han viser her;

 

UFO-Electromagnetic Levitation Demonstration

 

Se filmen hos Youtube

 

Skal vi prøve oss på en ny regel? Med mindre du har sett videoene så holder du KJEFT og ikke kommer med avskrivninger basert på bibelstrofer fra debunkerhåndboka?

 

 

We already have the means to travel among the stars, but these technologies are locked up in black projects and it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity.... Anything you can imagine, we already know how to do.”

 

Ben Rich, former Head of the Lockheed Skunk Works, in a lecture shortly before he died

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar

Du og den debunkerhåndboka...Lol. Det må være lov til å si sin mening om galskapen uten å se 10 000 filmer som uansett ikke inneholder beviser. Herregud...Altså, skal jeg liksom bare laste opp en haug vitenskapelige dokumenter og si at du får holde kjeft før du har lest det? Haha, I think not. Det finnes ingen beviser for at det er aliens, så derfor tror jeg ikke det er aliens.

 

Captain Obvious prater om antigravitasjon som om han var en fysiker, lol. Har du i det hele tatt hatt 3FY?

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar

Optiske illusjoner? Men herregud! Man skal være rimlig korka i huet om man sier at lys som omringer flyet er en optisk lillusjon. Forøvrik varte hendelsen i 11 minutter!

 

Lysmuren har jeg ikke nevnt engang! Viss du hadde sett på eventuelle linker jeg har gitt deg så hadde du skjønt dette. Hvordan vet du at en slik sivilisasjon ikke kan lage ormhull for eksempel? Hvordan vet du at de ikke reiser i ormhull? Eller at de låser seg selv inne i en slags warp der de overstrider lysets hastighet, men selv inni warpen er hastigheten konstant. Dette er ting vi ikke kan noe om, så kommer du her med "3FY", som om videregående fysikklærte har kunnskap nok til å prate om slikt. Lysets hastighet setter grenser for en hastighet, eller gjør den det? Lysets hastighet er ikke konstant. Forskere har minsket lysets hastighet til det irrasjonelle, så hvorfor kan vi ikke øke den? Du vil kanskje si det er umulig, men hva vet du? Om 10'000 år kan fysikken vi kjenner den i dag antikivet, utdatert, og nye fysiske lover har tatt plassen for de gamle.

 

Ikke kom her å si noe er umulig, selv om VI ikke klarer det!

 

Captain Obvious prater om antigravitasjon som om han var en fysiker, lol. Har du i det hele tatt hatt 3FY?

 

Man blir ikke fysiker av å ha 3FY, det burde du vite. Hørt om Albert Einstein?

Lenke til kommentar
Du og den debunkerhåndboka...Lol. Det må være lov til å si sin mening om galskapen uten å se 10 000 filmer som uansett ikke inneholder beviser.

 

Jeg gir deg noen korte særdeles relevante videoer for å tilbakevise din ville spekulasjon. Istedet for å adressere disse (som ikke er for mye for langt, jeg henviser ikke til timelange dokumentarer, men klipp på et par minutter) så fortsetter du å spy ut fordomsfult svada kun for å så tvil om min konklusjon - uten å komme med noe mer dokumenterte teorier selv. Men som vi vet har debunkerne et spesielt forhold til dette med bevisbyrde, det går visst kun ene veien. Og dersom det ikke er ufo i ræva deres, så er det som kjent ikke nok - og automatisk vinner deres teorier en større kredibilitet, kun fordi de støtter oppom kulturelle fordommer mot at utenomjordisk intelligens kan ha besøkt jorden (den perioden da vi var sentrum i universet er vel de fleste kommet over for et par tiår siden, men det var likefullt en bibeltrofe engang i tiden det og - viser bare i hvilken retning ting beveger seg.)

 

Herregud...Altså, skal jeg liksom bare laste opp en haug vitenskapelige dokumenter og si at du får holde kjeft før du har lest det? Haha, I think not. Det finnes ingen beviser for at det er aliens, så derfor tror jeg ikke det er aliens.
"Det finnes ingen beviser" sier du - uten å gidde å undersøke noe som helst, du lener deg kun på ferdiguttenkte bibelstrofer fra debunkerhåndboka som du kan gjenta til det utrettelige, du gidder ikke å undersøke noe alternative teorier selv. Du "vet" jo at det ikke stemmer allerede, fordi du har jo 3FY , oooh, respect.

 

Captain Obvious prater om antigravitasjon som om han var en fysiker

Hvor antyder jeg dette?

 

, lol.

Det funker ikke, det har vi tatt opp før.

 

Har du i det hele tatt hatt 3FY?

Nei, hva så? Fordi om jeg ikke kan regne ut all verden betyr ikke at jeg ikke har filla snøring på hva som er akseptert vitenskap og ikke. Det som er morsomt er imidlertid at du hevder dette gjør deg unikt kvalifisert til å avfeie en "senior scientist engineer" hos Lockheed. Jeg har forresten elektronikk VK1, ikke at jeg er ingeniør, men det har gitt meg innblikk i hvor lite vi FAKTISK vet om hva som FAKTISK er strøm. Og snakket med sivilingeniørstudenter på sisteåret i elektronikk om det og fårr bekreftende smil fordi de vet hva jeg mener. Du vil sikkert likevel hevde at vi gjør det, fordi du lærte ohms lov på 3FY.

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar
Vel, SeaLion sier det er helt umulig, så da forholder jeg meg til det.

 

Haha! Snakk om troverdige kilder da :D

 

Lage ormehull! Du vil bli knust i de ormehullene.

 

Hvordan kan du si noe sånt da? Viss de ligger 1'000'000 år fremfor oss så vil det fortsatt være umulig? Du klarer ikke se hvordan det i det heletatt vil være mulig? Jeg kan gi deg et hint: teknologisk utvikling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...