Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

"Alt er motbevist! Så hva er svaret? Jo, en UFO som er intelligent styrt!"

 

Haha, vær nå ikke så kjapp i konklusjonene! Jeg vet at du ØNSKER at det var slik, men sannheten er uavhengig av hva du og flertallet på forumet måtte mene.

 

Selvfølgelig har det en naturlig forklaring! Blir som om steinaldermennene skulle sagt "Uansett hva dere sier, har dere ikke en naturlig forklaring på at sola dukker opp på den andre siden av horisonten morgenen etter at den går ned. Lol.

 

Men jo, Belgia-UFOen tror jeg kan være intelligent styrt.

 

Men så klart er det en UFo som er intelligent styrt når den blir fanget på radar? Har aldri sagt det var "grønne menn" inni.. Jeg sa at det var en UFO. Og med mindre noen land står frem og sier det er deres fly / fartøyer, så kan jeg faktisk dra den konklusjonen at det faktisk VAR utenomjordiske. :)

 

Den filmen av UFOen i Belgia var da av dårlig kvalitet. Hvordan kan du vite at de ikke er noen i en ås som holder 3 lommelykter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den filmen av UFOen i Belgia var da av dårlig kvalitet. Hvordan kan du vite at de ikke er noen i en ås som holder 3 lommelykter?

Hvis de klarte å holde lommelykter i en formasjon må de vel kunne regnes som intelligente? Eller er det kun utenomjordiske som kan klare å framstille lys i formasjon?

Lenke til kommentar
Du ser INGEN andre muligheter enn at det må være utenomjordiske om ingen land står fram og sier at det var sine fartøyer? Er du totalt hjernevaska?

 

Alt annet er jo motbevist kjære venn :) Jeg velger heller å tro det er utenomjordiske som har blitt sett helt siden 40-tallet enn et ukjent fenomen vi ikke har sett enda :)

 

Den filmen av UFOen i Belgia var da av dårlig kvalitet. Hvordan kan du vite at de ikke er noen i en ås som holder 3 lommelykter?

Hvis de klarte å holde lommelykter i en formasjon må de vel kunne regnes som intelligente? Eller er det kun utenomjordiske som kan klare å framstille lys i formasjon?

 

Så hva er det da som er så spennende med dem filmen? :) Dessuten er det ingen UFO dersom det er noen som leker seg med lommelykter ;) Viss dere ikke kan finne en bedre film enn det der så har dere ikke lett dypt nok i arkivene altså :!:

Lenke til kommentar
Uansett så kommer dere ikke unna at Mexico lysene ikke har en naturlig forklaring, uansett hva dere tuller opp.

Oljebrønner? Motbevist!

 

Jaså er de det ja? Jeg vil gjerne se en vitenskapelig undersøkelse som motbeviser det hvis du har link til det...

 

Alt annet er jo motbevist kjære venn smile.gif Jeg velger heller å tro det er utenomjordiske som har blitt sett helt siden 40-tallet enn et ukjent fenomen vi ikke har sett enda smile.gif

 

Er _alt_ motbevist å nå... Man kan aldri motbevise alt, siden alt er, vel alt :p

 

UFO'er har blitt sett siden 40-tallet, ikke utenomjordiske...

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar
Uansett så kommer dere ikke unna at Mexico lysene ikke har en naturlig forklaring, uansett hva dere tuller opp.

Oljebrønner? Motbevist!

 

Jaså er de det ja? Jeg vil gjerne se en vitenskapelig undersøkelse som motbeviser det hvis du har link til det...

 

Alt annet er jo motbevist kjære venn smile.gif Jeg velger heller å tro det er utenomjordiske som har blitt sett helt siden 40-tallet enn et ukjent fenomen vi ikke har sett enda smile.gif

 

Er _alt_ motbevist å nå... Man kan aldri motbevise alt, siden alt er, vel alt :p

 

UFO'er har blitt sett siden 40-tallet, ikke utenomjordiske...

 

Men herregud mann, har du lest den offisielle rapporten?

 

Alle forslag som er foreslått av astronomer, klimaforskere og vitenskapsmenn og det som mere er, er motbevist. Viss du vil komme med din egen teori, så kan du bare gjøre det :) Kanskje det var lastebiler? Det var vel forøvrig et forslag..

 

Hmm, bare jeg som ser sammenhengen? :o

Lenke til kommentar
Du ser INGEN andre muligheter enn at det må være utenomjordiske om ingen land står fram og sier at det var sine fartøyer? Er du totalt hjernevaska?

 

Alt annet er jo motbevist kjære venn :)

 

Det er også motbevist at det er utenomjordiske. Lysfarten setter klare begrensninger for hvor raskt man kan reise.

 

Dessuten er det ingen UFO dersom det er noen som leker seg med lommelykter ;) Viss dere ikke kan finne en bedre film enn det der så har dere ikke lett dypt nok i arkivene altså :!:

 

Det er ingen UFO hvis det er en flygende tallerken heller.

 

Vis meg en bedre film.

Lenke til kommentar
Du ser INGEN andre muligheter enn at det må være utenomjordiske om ingen land står fram og sier at det var sine fartøyer? Er du totalt hjernevaska?

 

Alt annet er jo motbevist kjære venn :)

 

Det er også motbevist at det er utenomjordiske. Lysfarten setter klare begrensninger for hvor raskt man kan reise.

 

Vel, så var det dette med å bøye dimensjoner da.

Lenke til kommentar
Det er også motbevist at det er utenomjordiske. Lysfarten setter klare begrensninger for hvor raskt man kan reise.

det er den kunnskapen vi har tilegnet oss så langt. hvis historien er til noe hjelp så kan vi lett konkludere med at nye oppdagelser gjøres hele tiden og at vi har langt mindre forståelse av verden enn det vi tror.

 

noen forenklede argumenter:

hvorfor reiser utenomjordiske tusenvis av lysår og sløser ufattelig mye tid på å dra hit av alle steder?

- det er der vi står nå. for oss virker dette med avstand og tid enormt, og vi fokuserer som oftest for mye på begrensningene.

mye av den kunnskapen vi holder fast ved i dag ble undertrykt da den først ble presentert - nettopp fordi det utfordret den etablerte kunnskapen og perspektivet man hadde på verden den gang.

 

se tilbake på 1903 da wright brødrene for første gang lettet og fløy til himmels. for en sensasjon det var!

og i dag? i dag har vi kommer så langt at vi har fly som kan fly opptil 7 ganger lydens hastighet, og tilbake i den tid spådde man det umulig og i det hele tatt å nå lydens hastighet.

 

se på verden fra et steinalderperspektiv: stå ute i den frie natur og se rundt deg. virker det ikke ufattelig rart at alle råstoffene vi ser rundt oss kan skape all den komplekse teknologien som vi i dag nyter så godt av?

lage PC-er, surfe på nettet, sende radiosignaler, se tv, bygge biler, telefoner etc. etc.

lista er lang.

 

traadstarter, du går god for at det kan stå en intelligens bak UFO fenomenet. hvorfor virker dette med utenomjordiske så usannsynlig da?

 

hvorfor drar de hit? er vi virkelig så interessante?

- se på oss og hvordan vi studerer de minste økosystemer og de merkligste og mest sjeldne arter i de fjerneste strøk av verden. vi er nysjerrige. vi vil vite hvordan ting henger sammen.

 

hvis de er så utrolig intelligente hvorfor har de ikke bare vist seg åpenlyst?

- igjen kan vi relatere til oss selv. ta en titt på alle urstammene som ennå ikke har hatt kontakt med mennesker av den moderne verden. ofte reagerer de aggressivt, og det ender ofte med konflikt. når vi kommer og forteller disse menneskene om vår verden og hvordan den ellers fungerer, så er dette et så stort støt mot deres virkelighetsoppfatning at de ofte reagerer med panikk og opptrer agressivt.

 

vi har nå sluttet å involvere oss i mange av disse urstammene og lar de heller leve i fred.

vi gjør heller våre studier på avstand, og sakte men sikkert prøver å involvere oss uten at det blir et altfor stort sjokk.

 

tenk dere dette i mer global skala. hvordan ville alle de religiøse menneskene i verden reagere på noe så massivt?

kanskje vi greier å håndtere det uten altfor mye oppstyr, eller så kan det hende at folk bryter ut i panikk.

mennesker er uberegnelige.

 

 

tilbake til alien sightings.

av alle påståtte alien sightings er det få som er så interessante som Ariel School sighting:

Summary: On the morning of September 16, 1994, teachers and school officials at the Ariel School in Ruwa, Zimbabwe were amazed when the school's students, aged approximately 5 to 12 years old, reported that a flying object had landed on the school grounds.

hvorfor skulle 62 barn som ikke en gang visste om UFOer og små grønne menn lyve om noe sånt?

les om saken her:

http://www.ufoevidence.org/Cases/CaseSubarticle.asp?ID=130

 

http://www.ufoevidence.org/Cases/CaseSubarticle.asp?ID=131

 

reality is stranger than fiction

 

edit: føyde på en ny link

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar

Gi meg en fysisk lov som nekter en sivilisasjon som ligger 1'000'000 år fremfor oss :) Nei, tenkte meg det ;-)

 

Du ber om filmer hele tiden Traadstarter, og jeg henviser igjen til filmen i Mexico. Viss du fortsatt mener det er oljebrønner som er fanget på radar og som faktisk forfølger flyet i 11 minutter så kan du GJERNE tro det, men beklager for å si det, da blir du ledd av :) (Gjelder deg også Viper, du må jo være stokk dum viss du tror oljebrønner dukker opp som flyvende objekter på radar, som daktisk beveger seg)

 

Du kan ikke bevise Makroevolusjonen heller, betyr det at det kun er tull?

 

Jo, det er en UFO viss det er en flyvende tallerken :) For det er ingen som sier det deres. Viss jeg ser et fly, som jeg klart ser er et fly, som jeg ikke kan identifisere, da er det en UFO.

 

Gi meg en film av en flyvende UFO som kan tolkes som en utenomjordisk farkost, som faktisk er laget på jorden :)

 

Kan ikke si jeg finner noen troverdige kilder som sier noe om den saken i zimbabwe, så for alt vi vet kan hele greia være fake.Og uansett atter en gang så finner det ikke et hårstrå av bevis, kun vitnesbyrder

 

Og viss noen hadde tatt bilder / filmet så hadde det fortsatt ikke vert nok :D Smart! :D

Lenke til kommentar
Gjelder deg også Viper, du må jo være stokk dum viss du tror oljebrønner dukker opp som flyvende objekter på radar, som daktisk beveger seg

 

At some points two unidentified objects were reported to have turned up on radar. However the position and number of the radar objects did not even come close to matching that of the infrared ones, so whatever the radar targets were, they were not the same as those recorded on video. This is generally the case when visual sightings of UFOs (or in this instance, infrared sightings) are "confirmed" by radar. Unfortunately, no radar data from the aircraft was recorded, so we must rely on the crews' recollection of what it showed. The military radar operator in the city of Carmen was contacted, and it was not showing any unknown objects. [2] UFO researcher Brad Sparks, plotting the direction and distance of the aircraft's radar returns on a map, found that some of them appear to match the position of the Yucatan Highway 186. He suggests that the measured velocity of the radar objects (fifty-two knots, or sixty miles per hour) is quite consistent with the velocity of trucks, and so concludes that some, although not all, of the moving objects spotted on radar are due to trucks on the highway. [3] There are many kinds of objects, both flying and on the ground, that can turn up as targets on aircraft radars and infrared sensors.

 

 

men beklager for å si det, da blir du ledd av :)

Huff å huff de få prosentene som tror på dette tullet ler av meg, tror jeg skal overleve det az.

 

Og viss noen hadde tatt bilder / filmet så hadde det fortsatt ikke vert nok :D Smart! :D

Hadde de filmet at et romskip landet i skolegården så hadde man begynt å nerme seg troverdige bevis...

Lenke til kommentar
Gjelder deg også Viper, du må jo være stokk dum viss du tror oljebrønner dukker opp som flyvende objekter på radar, som daktisk beveger seg

 

At some points two unidentified objects were reported to have turned up on radar. However the position and number of the radar objects did not even come close to matching that of the infrared ones, so whatever the radar targets were, they were not the same as those recorded on video. This is generally the case when visual sightings of UFOs (or in this instance, infrared sightings) are "confirmed" by radar. Unfortunately, no radar data from the aircraft was recorded, so we must rely on the crews' recollection of what it showed. The military radar operator in the city of Carmen was contacted, and it was not showing any unknown objects. [2] UFO researcher Brad Sparks, plotting the direction and distance of the aircraft's radar returns on a map, found that some of them appear to match the position of the Yucatan Highway 186. He suggests that the measured velocity of the radar objects (fifty-two knots, or sixty miles per hour) is quite consistent with the velocity of trucks, and so concludes that some, although not all, of the moving objects spotted on radar are due to trucks on the highway. [3] There are many kinds of objects, both flying and on the ground, that can turn up as targets on aircraft radars and infrared sensors.

 

 

men beklager for å si det, da blir du ledd av :)

Huff å huff de få prosentene som tror på dette tullet ler av meg, tror jeg skal overleve det az.

 

Og viss noen hadde tatt bilder / filmet så hadde det fortsatt ikke vert nok :D Smart! :D

Hadde de filmet at et romskip landet i skolegården så hadde man begynt å nerme seg troverdige bevis...

 

Jeg leste at det var 3 objekter som dukket opp på radar, altså 3 av 16. Disse objektene var plassert akkurat der (lengde / vinkel) lysene kom fra. Dessuten forsvant noen av objektene på radar bort, i veldig høy fart. Men uansett om de hadde komt opp på radar eller ikke så har du misforstått poenget. De beveget seg.

 

Du hadde sagt FAKE!!!!!1111, og det vet du likså godt som meg :D

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar
Jeg leste at det var 3 objekter som dukket opp på radar, altså 3 av 16. Disse objektene var plassert akkurat der (lengde / vinkel) lysene kom fra.

Kilde kilde kilde.

 

Hvordan vet du at de beveger seg? Du har ingen referanser til å bedømme bevegelsen etter...

 

Eg har jo linket til deg jo, viss du bare hadde lest hele linken jeg gav deg :) Der stod det veldig mye om det ;) Jeg vet at de bevegde seg siden piloten og alle ombord i flyet sa de gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...