Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

hva er greia med at UFO som har blitt framstilt i film,

fra den første UFO hollywood filmen, fra 30 tallet?

 

sånn ser også UFOer ut som blir sett overalt..

synes at det virker litt rart at det folk ser som grønne menn og ufoer er like de som blir framstilt i slike filmer..

mest sannynelig ville de ikke sett slik ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her på forumet holder vi en høflig tone når vi diskuterer, jamnfør retningslinjenes punkt 1. Videre holder vi oss til sak og ikke person, det er ikke greit å kalle folk idioter eller banne dem opp og ned.

 

Tråden stenges for opprydning, og åpnes når vi er ferdig med det. Det betyr at en del innlegg kommer til å forsvinne, noen av dem sikkert innlegg dere har lagt mye arbeid i. Det er synd, men sånn er det. Følg retningslinjene så slipper dere å få innleggene deres fjernet,

 

Spørsmål og kommentarer tas som vanlig på PM.

 

Edit: Og da har jeg slettet en bunke poster og åpner tråden igjen. Jeg har ikke gått lenger tilbake enn side 10, det betyr ikke at alt som står før det er OK. Og så håper jeg dere klarer å holde dere saklige og la være med personangrepene fremover. Det gjelder uansett hvilken "side" dere befinner dere på i denne diskusjonen.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
en hel masse latterlig pjatt som ikke lurer en førskoleelev engang

Kødder du?! Tror du virkelig du slipper unna med det tåpelige opplegget der? Med å selektivt sortere ut små setningsbiter av alt det jeg har sagt til deg og quote de, bare så du kan komme med de smålige overlegne supermann-hofteskuddskommentarene der for å få det til å virke som om du svarer på det du FAKTISK blir konfrontert med?

 

Det skinner igjennom at du er utdebattert så det synger etter. Er det noe som fortjener ordentlig smekk på pung av moderator, så er det faktisk slik uærlig opptreden som det der. Ikke at du får et rettmessig verbalt spark i ræva når du driver å provoserer slik som du gjør. Og du får deg til å skryte av alderen din. Trøste og bære, ha oss bespart...

 

(btw nice work SeaLion, ute med rapporteringsknappen igjen, slik du gjorde i forrige diskusjon og, som du ikke tok utfordringen med å besvare i denne tråden heller. du skal ha denne blemma di begravet for enhver pris, ikke sant, så du kan fortsette debunker-gospelet ditt)

Lenke til kommentar
Er det noe som fortjener ordentlig smekk på pung av moderator

 

Så saklig du er!

 

Jeg har jo sagt at FENOMENET eksisterer, men de grønne mennene har jeg enda ikke sett.

 

Utdebattert, ja! Vi ser jo hvor mange forskere som er på din side. Vi ser jo daglig hvor mange UFOer som LANDER og ikke bare beveger seg på himmelen. For alt vi vet kan det være prosjekter det amerikanske forsvaret holder på meg. Å tro det er utenomjordiske er...the lowest thing I've ever heard.

 

Du trenger ikke å banne og fyre løs på alle som ikke er enige med deg. Respekter at ikke alle deler dine religiøse overbevisninger.

 

Du nevner hele tiden denne UFOen som skal kjøre opp i ræva mi. Ja, det er faktisk et fornuftig krav å stille. Hva skal til for at du skal tro på kristendommen? At Jesus kommer ned og går på vannet rett foran øynene på deg??? Holder det ikke å se på skaperverket?

 

Lol.

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar

kreditt til theoats, captain obvious og alle som har holdt stand mot debunkerne her.

 

bevis som støtter en så stor konspirasjon som dette blir neppe presentert i media, det kan jeg love dere.

 

nå kan vi spørre oss hvem som egentlig er naive og godtroende optimister her: vi som interesserer oss og søker kunnskap om fenomenet eller dere som velger å spille på fordommer og holdninger dere har fått gjennom media og samfunnet?

 

det er mye mer ved UFO fenomenet enn det som blir presentert her, og vi som interesserer oss for fenomenet og har lagt ned en god porsjon tid i å søke kunnskap om det vet svært godt at dette er mye mer enn oppspinn lagd for å tjene penger på uvitende mennesker.

 

la oss først se på de utallige vitnemålene fra pålitelige personer - folk som straks blir latterliggjort men like stødig står fast på sitt til tross for at de risikerer jobb, familie, venner og rykte.

 

om du tror at alle disse personene ljuger eller har psykiske problemer er du naiv.

disse er høyst oppegående mennesker som er villige til å vitne om noe svært få hadde turt i dagens samfunn.

 

vi har i lange tider sett sci-fi filmer om besøkende fra rommet og liknende, så dette faller naturligvis under eventyr/fiction kategorien oppe i hodet vårt,

og når dette blir presentert som en mulig virkelighet utfordrer dette vår virkelighetsoppfatning; holdningene vi har vokst opp med i livet - derfor er det svært vanskelig å akseptere noe av en så høy grad som dette som strider så heftig med de holdningene og kunnskapene vi har tilegnet oss allerede.

 

i media får vi ofte et veldig feil bilde av UFO fenomenet: man får som regel se de forvirrede og paranoide menneskene som farer med løgn for å kunne tjene penger på medmennesker.

dette reflekteres over på oss mer seriøse og oppegående mennesker med en interesse for fenomenet, og vi får automatisk et stempel som "nutcase", "conspiracy nut", gærning - you name it.

 

faktum er at vi er svært så uvitende, og mye av det vi tror vi vet om verden rundt oss den dag i dag kommer neppe til å stemme om et par århundrer.

 

undersøk selv, vær kritisk og trekk dine egne konklusjoner uavhengig av hva andre forteller deg at du skal tro.

gå inn for å finne sannheten og ikke ha det som mål å vinne en diskusjon du allerede har begitt deg ut på.

Lenke til kommentar
Er det noe som fortjener ordentlig smekk på pung av moderator

Så saklig du er!

Ja jeg er saklig, hadde du og vært saklig hadde du gått tilbake å korrigert det forrige innlegget ditt, for du dummer deg ut når folk seg hvordan du doktorerer argumenter som blir stilt mot deg slik at du kan avfeie de med personangrep pakket inn i intetsigende nonsens. (ja, jeg personangriper og, men det er fordi du er så provoserende og lite gjennomtenkt (skriver innlegg før du har lest det du svarer på, utallige eksempler), og jeg baker det ihvertfall inn i dokumenter)

 

Jeg har jo sagt at FENOMENET eksisterer, men de grønne mennene har jeg enda ikke sett.

Nei, det er det ingen her som hevder å ha sett heller. Men faen heller, det jeg derimot HAR sett, er at du vitterlig begynner med disse disse grønne mennene dine igjen! Tydeligvis er litt av en mani for deg dette her med grønne menn. Klarer du å fjerne ankeret du har i hodet ditt til disse grønne mennene? Er det derfor du avviser alt som har med utenomjordisk intelligens å gjøre, for å holde lokket på kokeprosessen i forhold til dine egne psykiske forstyrrelser?

 

Utdebattert, ja! Vi ser jo hvor mange forskere som er på din side.

Alle de som faktisk har undersøkt saken. Og langt ifra alle som tør stå frem om det pga. det skader karrieren, ALLIKEVEL er det mange som står frem; det er de du burde merke deg, ikke stive toilet-seat debunkers som blir headhuntet av

MEDIA CONTROL DOCUMENT - CIA Memorandum Subject: Task Force Report on Greater CIA Openness - dated December 1991]"PAO [Public Affairs Office] now has relationships with reporters from every major wire service, newspaper, news weekly, and television network in the nation. This has helped us turn some intelligence failure stories into intelligence success stories, and it has contributed to the accuracy of countless others. In many instances, we have persuaded reporters to postpone, change, hold, or even scrap stories that could have adversely affected national security interests or jeopardized sources and methods."
.

 

Vi ser jo daglig hvor mange UFOer som LANDER og ikke bare beveger seg på himmelen. For alt vi vet kan det være prosjekter det amerikanske forsvaret holder på meg. Å tro det er utenomjordiske er...the lowest thing I've ever heard.

Hvis du hadde giddet å undersøke noe som helst med DisclosureProject i det hele tatt hadde du visst at de vedgår at mange er det; menneskelagde basert på reverse-engineered nedskutte/krasjlandede ETV's (Extraterrestrial Vehicles). Du tror det amerikanske forsvaret hadde fartøyer som beveget seg lydløst flere tusen kilometer i timen og plutselig gjorde brå stopp og snudde... for 60 år siden?!?!?! Igjen konspirasjonsteorier fra deg

 

 

 

Du trenger ikke å banne og fyre løs på alle som ikke er enige med deg. Respekter at ikke alle deler dine religiøse overbevisninger.

Det smalt jo fra rett kjeft og. Du er ikke bare uenig med meg. Du oppfører deg som en arrogant drittsekk og svarer ikke når du blir konfrontert med noe. Istedet begynner du med usaklige avsporinger og latterliggjøring.

 

Du nevner hele tiden denne UFOen som skal kjøre opp i ræva mi.

Hele tiden ja.

 

Ja, det er faktisk et fornuftig krav å stille.

Absolutt. Vi klenger oss til håpet!

 

Hva skal til for at du skal tro på kristendommen? At Jesus kommer ned og går på vannet rett foran øynene på deg??? Holder det ikke å se på skaperverket?

Hvis du finner et Disclosureprosjekt med vitner som bla dette

* Admiral Lord Hill-Norton, fem-stjerners admiral og forhenværende sjef for det britiske forsvarsdepartementet

* Astronaut Edgar Mitchell, Apollo 14-astronaut

* Astronaut Gordon Cooper - deltaker i "Mercury" - USA's første bemannede romtur

* Monsignor Corrado Balducci, teolog, Vatikanet

* FAA divisjonssjef John Callahan, tidligere divisjonssjef ved Accidents and Investigations Branch of the FAA (ulykkes- og undersøkelsesgrenen av det amerikanske luftfartstilsynet), Washington DC

* Brigadegeneral Steven Lovekin, White House Army Signaling Agency

* Mr. Michael W. Smith, US Air Force

* Mr. Enrique Kolbeck, ledende flygeleder

* Dr. Richard Haines, NASA-forsker

* Mr. Franklin Carter, US Navy

* Løytnant Frederick Marshall Fox, US Navy (pensjonert)

* Mr. James Kopf, US Navy/ National Security Agency

* Oberstløytnant Joe Wojtecki, Strategic Air Command and Tactical Air Command

* Merle Shane McDow, US Navy Atlanterhavskommandoen

* Oberstløytnant Charles Brown (pensjonert), US Air Force

* Dr. Carol Rosin, avdelingsleder, Fairchild Industries

* Visekorporal John Weygandt, Marine Corp

* Mr. Nick Pope, det britiske forsvarsdepartementet

* Sikkerhetsoffiser Larry Warren, US Air Force

* Kaptein Lori Rehfeldt, det britiske Royal Air Force

* Sersjant Clifford Stone, US Army

* Generalmajor Vasily Alexeyev, Space Communications Center, Russland

* Mastersersjant Dan Morris, US Air Force (pensjonert)/ agent ved National Reconnaissance Office

* Mr. Don Phillips, Lockheed Skunkworks, US Air Force og CIA-kontraktør

 

samt en ufo dokumentar i klasse med f.eks "out of the blue", så skal jeg se nærmere på saken.

 

Lol.

Er du til vanlig omgitt av en gjeng sosialt dysfunksjonelle aper siden du ler av deg sjøl på den måten i håp om at andre skal bli revet med? Si ihvertfall noe morsomt før du prøver å få folk til å le, i dette tilfellet blir det ihvertfall ikke fordi de ser opp til noe du har prestert.

Lenke til kommentar

hehehehe, så du VET, ja...

 

Hva med de kristne? Tror du virkelig de hadde SAGT at de visste Gud fantes om det ikke var sant?

 

"faktum er at vi er svært så uvitende, og mye av det vi tror vi vet om verden rundt oss den dag i dag kommer neppe til å stemme om et par århundrer. "

 

nettopp

 

"undersøk selv, vær kritisk og trekk dine egne konklusjoner uavhengig av hva andre forteller deg at du skal tro.

gå inn for å finne sannheten og ikke ha det som mål å vinne en diskusjon du allerede har begitt deg ut på."

 

det jeg har gjort. jeg trodde på aliens før

Lenke til kommentar

"jeg personangriper og, men det er fordi du er så provoserende og lite gjennomtenkt"

 

I like måte. Tror du 99% av forskningsmiljøet er idioter som har klart å overse UFO-fenomenet?

 

Vennligst ikke bruk DP som kilde, jeg stoler ikke på en organisasjon hvis leder heter Greer til etternavn.

 

Hva er den beste UFO-filmen du har sett?

 

"Hvis du hadde giddet å undersøke noe som helst med DisclosureProject i det hele tatt hadde du visst at de vedgår at mange er det; menneskelagde basert på reverse-engineered nedskutte/krasjlandede ETV's"

 

Og det er selvfølgelig aldri noen som filmer det...Jeg HAR vært DP-fanatiker før, men hater dem nå. Brukte altfor mange timer på dem.

 

"Du tror det amerikanske forsvaret hadde fartøyer som beveget seg lydløst flere tusen kilometer i timen og plutselig gjorde brå stopp og snudde... for 60 år siden?!?!?!"

 

Vil gjerne se filmen fra 1948 du snakker om.

 

"Du oppfører deg som en arrogant drittsekk"

 

OK.

 

Jeg trenger ikke svare på spørsmålene, for jeg VET IKKE. Forstått? Jeg trenger ikke komme med vitenskapelige forklaringer på UFO-fenomenet. Det kan forskerne gjøre.

 

Fin liste, men tror du ikke vitenskapsmiljøet ville brydd seg LITT mer om dem om det var sant?

 

"du ler av deg sjøl"

 

Nei, jeg ler av konspirasjonsteoriene.

Lenke til kommentar

Men det finnes mange mulige forklaringer. Dere UFO-fans bør sjekke ut disse, før dere begynner å bable om at VI ikke gidder å sette oss inn i deres forklaringer.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychosocial_Hypothesis

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Military_flying_saucers

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_lightning

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lightning#Sprites

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Earthquake_lights (

)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Persinger

 

Hehehe, ja, det finnes andre forklaringer vet dere!

Lenke til kommentar
undersøk selv, vær kritisk og trekk dine egne konklusjoner uavhengig av hva andre forteller deg at du skal tro.

Men nåde den som kommer fram til en annen konklusjon enn deg? De er jo debunkere, det verste avskum som finnes på planeten? :whistle:

 

Likevel er både SeaLion og jeg nødt til å innrømme at en intelligens står bak visse UFOer.

Jøss, er jeg det? :cry:

Lenke til kommentar
MEDIA CONTROL DOCUMENT - CIA Memorandum Subject: Task Force Report on Greater CIA Openness - dated December 1991]"PAO [Public Affairs Office] now has relationships with reporters from every major wire service, newspaper, news weekly, and television network in the nation. This has helped us turn some intelligence failure stories into intelligence success stories, and it has contributed to the accuracy of countless others. In many instances, we have persuaded reporters to postpone, change, hold, or even scrap stories that could have adversely affected national security interests or jeopardized sources and methods."
.

 

La oss si at jeg godtar at det dokumentet er real(har du bevis for dette så gi en link eller noe). USA utgjør 4,5% av verdens befolkning så hva med alle andre landene der CIA ikke kontrolerer media...

 

edit: til Traadstarter's film, man ser 3 lys på himmelen og det er nødt til å være en intelligens som står bak?

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar
edit: til Traadstarter's film, man ser 3 lys på himmelen og det er nødt til å være en intelligens som står bak?

 

4 lys som sitter fast på et objekt. Jeg gikk litt langt i å si at det MÅ være en intelligens bak, men det KAN være det. Kan kanskje være earthquake lights, kulelyn eller oljebrønner, hva vet jeg. Virker usannsynlig. Tror heller på en annen naturlig forklaring. Kanskje det er en drage?

Lenke til kommentar

Uansett så kommer dere ikke unna at Mexico lysene ikke har en naturlig forklaring, uansett hva dere tuller opp.

 

Oljebrønner? Motbevist!

Kulelyn? Motbevist!

Fly? Motbevist!

Earthquake lys? Motbevist!

 

Og wtf? Military flying saucer? Hahaha! Det må være den minst ineffektive flyvemaskinen USA kunne utviklet i form av løftekraft, stabilitet og krigsdyktighet. Det har de jo selv komt frem og sagt.

 

Alt er motbevist! Så hva er svaret? Jo, en UFO som er intelligent styrt!

Lenke til kommentar

"Alt er motbevist! Så hva er svaret? Jo, en UFO som er intelligent styrt!"

 

Haha, vær nå ikke så kjapp i konklusjonene! Jeg vet at du ØNSKER at det var slik, men sannheten er uavhengig av hva du og flertallet på forumet måtte mene.

 

Selvfølgelig har det en naturlig forklaring! Blir som om steinaldermennene skulle sagt "Uansett hva dere sier, har dere ikke en naturlig forklaring på at sola dukker opp på den andre siden av horisonten morgenen etter at den går ned. Lol.

 

Men jo, Belgia-UFOen tror jeg kan være intelligent styrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...