Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du være så snill å forklare meg enkelt og greit hva et konkret bevis for deg er?

 

Som Traadstarter sier så hadde det holdt med et ordentlig bilde, et som ikke er av lysende kuler eller svarte prikker/trekanter/firkanter etc

 

Å nei jeg tar det ikke det faktum at mexico går ut med en video av noe de ikke vet hva er som et bevis på en alien tilstedeværeslse på jorden.

 

Å dette med radaren har du en film eller noe til det? Eller er det bare enda en av "vitneutsagnene".

Lenke til kommentar
Kan du være så snill å forklare meg enkelt og greit hva et konkret bevis for deg er?

 

Som Traadstarter sier så hadde det holdt med et ordentlig bilde, et som ikke er av lysende kuler eller svarte prikker/trekanter/firkanter etc

 

Å nei jeg tar det ikke det faktum at mexico går ut med en video av noe de ikke vet hva er som et bevis på en alien tilstedeværeslse på jorden.

 

Å dette med radaren har du en film eller noe til det? Eller er det bare enda en av "vitneutsagnene".

 

Se den filmen jeg linket til. dessverre er det ikke filmet, men dramatisert. Men alle på flyet rapporterte hendelsen, så derfor lå det jo noe i det.

Lenke til kommentar
Se den filmen jeg linket til. dessverre er det ikke filmet, men dramatisert. Men alle på flyet rapporterte hendelsen, så derfor lå det jo noe i det.

 

Vel har det amerikanske millitæret gått ut å bekreftet historien da? Eller er det kun noen som påstår at dette har skjedd.

 

Det vet jeg ikke, men jeg kan jo undersøke det litt :) Forunderer meg however ikke om det ikke ble så mye oppstyr rundt det..

Lenke til kommentar
Se den filmen jeg linket til. dessverre er det ikke filmet, men dramatisert.

I dramatiseringen ligger det en tolkning. Derfor ser vi ikke det som vitnene så, men filmskapernes tolkning av det vitnene så. Dette kan derfor ikke brukes som bevis på noe som helst, annet enn filmskapernes fantasi og framstillingsevne.

Lenke til kommentar

Bilder for det som liker det:

 

http://www.ufopictures.net/details.php?image_id=404

http://www.ufopictures.net/details.php?image_id=408

http://www.ufopictures.net/details.php?image_id=412

http://www.ufopictures.net/details.php?image_id=493

http://www.ufopictures.net/details.php?image_id=422

http://www.ufopictures.net/details.php?image_id=234

http://www.ufopictures.net/details.php?image_id=318

http://www.ufopictures.net/details.php?image_id=479

 

 

 

Se den filmen jeg linket til. dessverre er det ikke filmet, men dramatisert.

I dramatiseringen ligger det en tolkning. Derfor ser vi ikke det som vitnene så, men filmskapernes tolkning av det vitnene så. Dette kan derfor ikke brukes som bevis på noe som helst, annet enn filmskapernes fantasi og framstillingsevne.

 

Sant, nok.. Men det kan jo være de ordla seg helt sånn som det da :) Kan sa om jeg finner noen beviser på det.

Lenke til kommentar
Det er vanlig å kalle aliens grønne menn. Om du tror de er grå med store svarte øyer, eller rosa eller bruke spiller ingen rolle.

Det som derimot spiller noen rolle er at du bruker det uttrykket fordi det er en klisje som gir en negativ konnotasjon til hele UFO-fenomenet.

 

Tror du media vet at UFO-ene er utenomjordiske? Eh, not. Det er de troende som er hjernevaska.

Hvis du hadde begynt å lese svarene istedet for å legge sveiseblind ut på de ubrukelige rant'ene dine der du bare spyr ut bibelstrofer fra debunkerhåndboka, så hadde du lest i forrige innlegg jeg svarte deg med at det STÅR PÅ DISCLOSUREPROJECT SINE EGNE NETTSIDER (som du og flere hevder å ha nilest uten å finne noe som helst):

 

USA holder de tilbake? Hvordan vet du det?
MEDIA CONTROL DOCUMENT - CIA Memorandum Subject: Task Force Report on Greater CIA Openness - dated December 1991 (Page 10 is missing) - June 2004 [PDF File - 4.85 Megabyte]

or Read Each page in JPG format

Note: This memo supports "Media Play" - by Steven M. Greer, M.D - most notably on page 6, which says "PAO [Public Affairs Office] now has relationships with reporters from every major wire service, newspaper, news weekly, and television network in the nation. This has helped us turn some intelligence failure stories into intelligence success stories, and it has contributed to the accuracy of countless others. In many instances, we have persuaded reporters to postpone, change, hold, or even scrap stories that could have adversely affected national security interests or jeopardized sources and methods." Read more documents here

 

Jeg har sett mange filmer med ledere av UFO-sekter,

Nevn en, EN!! Nei, det er bare noe piss du sier.

 

og de bruker nøyaktig samme strategi som du. Ja, det er av dem du har lært det. De bruker latterliggjøringen av fenomenet som et argument for at de har rett. Prøver å gi seg selv en offer-rolle. Spille på følelser men ikke fornuft. Men bevisene vil de faen ikke ut med! For noen sauer! Snyltere og bedragere som utnytter godtroende mennesker.

Strategi som meg; de får deg til å se ut som en idiot som påstår han har søkt etter info men så viser det seg at du ikke har sett på noe som helst?

Hva tjener de på det da? Hva i helvete får de til å stå frem slik som dette med slike akkreditiver som disse innehar. Du sa nettopp i forrige innlegg at ingen astronomer tror på det. Jeg gav deg Dr. Allen Hynek, som i egen person dro rundt og bortforklarte fenomenet for USA's regjering i 20 år! Dette er jo bare eksempel på hva som går deg hus forbi. Ikke har du kommentert dette heller, du bare raver videre på den evinnelige klagesangen din om at ingen viser deg noe som helst. Eneste som får deg til å tro er visst om noen kjører en UFO opp i ræva di, og det håper jeg faktisk skjer, for da vil du begynne å etterforske selv litt og prøve å fortelle andre om din historie kanskje (du tør sikkert ikke i frykt for at du blir latterliggjort). Så ikke kom her og klag om offerrolle.

 

Det handler ikke om å ikke ville skille seg fra mengden. Hadde jeg trodd på disse greiene ville jeg sagt det. Tror du jeg sitter og argumenterer mot meg selv?

Jeg vet utmerket godt at du ikke tror på det, men problemet er altså at du sitter å argumenterer ut fra løse luften. Du gidder faen ikke undersøke noe som helst, og når noen ber deg om å si hva som skal til krever du kredible bilder.

 

Hahaha, ja du har sikkert kredible UFO-filmer! Løgn og bedrag! Hadde du hatt det ville du postet dem for lenge siden.

Greit, jeg skal gi deg en video:

UFO tape analyzed by Bill George from Lucasarts Special Effects division

Se filmen hos Youtube

 

Sånn, tror du det nå? Nei, for den er sikkert fake og det som er. Problemet med deg er at du krever urimelige absolutte beviser. Hvis det stemmer som flere av disse DP insiderne sier at dette er det mest hemmeligholdte emnet i verden, tom. høyere enn atombomben, og, Traadstarter, om det det stemmer som nevnt over fra CIA sine EGNE DOKUMENTER at de har

MEDIA CONTROL DOCUMENT - CIA Memorandum Subject: Task Force Report on Greater CIA Openness - dated December 1991]"PAO [Public Affairs Office] now has relationships with reporters from every major wire service, newspaper, news weekly, and television network in the nation. This has helped us turn some intelligence failure stories into intelligence success stories, and it has contributed to the accuracy of countless others. In many instances, we have persuaded reporters to postpone, change, hold, or even scrap stories that could have adversely affected national security interests or jeopardized sources and methods."

tror du da de plutselig kommer på TV og viser en UFO foran det hvite hus der Bush står og bekrefter hele greia og at de dreit seg ut i 60år? Hva tror du hadde skjedd da? Tror religioner hadde gått til helvete, psykiatriske innleggelser hadde gått opp med en 9000% osv. BRUK HODET DITT LITT. Det er ikke så forbanna straightforward her i verden. Hva sier du til at USA startet vietnamkrigen basert på en false flag operation som Gulf of Tonkin incident, hva med JFK, hva med ulovlig avlytting siden 70 tallet som nå kom frem i lyset for et par år siden, hva med riksdagen, hva med stort sett ALLE hendelser i historien som har utfordret et maktapparat av en viss størrelse; tror du ikke slike giddesløste forpulte pigviner som deg løp rundt og kaklet "vis meg bevisene" og "konspirasjonsteorier"? Slutt å vær så jævla naiv, og krev at de 400+ vitnene til DP stilles for retten så vi får avgjort dette nå en gang for alle, enten de har nå rett eller om de er en mirakuløs samling lystløynere hele gjengen. Er det ikke viktigere enn om Clinton fikk sugd kukk i det hvite hus f.eks? EN kongresshøring!!!! er det de ber om, og de STILLER ALLE UNDER ED! så det er straffbart for dem å lyve. Fy faen for en sadistisk gjeng dette må være hvis de lyver. Har du noen forklaring på det, hæ? Har du i det hele tatt ett jævla indisie? Det er jo her sin medsammensvorne SeaLion har drete på leggen for lengst, jeg konfronterte ham om akkurat det samme, og nå løper han rundt som en lyssky, disorientert drittunge og melder seg ut av hele diskusjonen. Dere er av samme ulla hele gjengen, hyler og skråler bibelstrofer fra debunkerhåndboka som den gjeng fantatikere dere er. Kildekritikken går bare en vei, dere legger gladelig ut teorier på det ene og det andre uten noen som helst backing fra annet enn det ene sammensuriet dere har av en tankeprosess i deres egne forvirrede små hoder. Når opposisjonen gir dere kildemateriell avvises det blankt uten at dere gidder å se på engang. Og kommer med argumenter som høres ut som de er satt i pennen av en treåring.

 

 

 

Du, det finnes titusenvis av UFO-videoer, men ingen - INGEN - er i god kvalitet. Fake, fake, fakt. O'Hara? Tror du liksom ikke de har videokameraer på en flyplass?

Som filmer opp i løse luften? Kanskje, men de blir beslaglagt av "FAA", NSA og lignende som skal gå gjennom saken http://www.abovetopsecret.com/forum/thread236709/pg1

 

En gjeng oppmerksomhetssyke suppegjøker kommer og påstår de har sett en flygende tallerken fly over bakken før den akselererer opp i atmosfæren gjennom et hull, men fakta er at slike hull er helt vanlige. INGEN bilder av skyene engang, hm..kan det være løgn? Neida, sikkert besøkende fra Pleiadene. Yeah right! Get real!

Konspirasjonsteorier igjen? Hvordan tror du alle på flyplassen som så den UFO'en har klart å rotte seg sammen uten at noen raser korthuset? Samme som DP - så forbanna usannsynlig; hvorfor er det ingen av disse opportunistene som står frem og river korthuset?

 

Jeg har allerede innrømmet at det meksikanske forsvarets videoklipp ikke lar seg forklare naturlig foreløpig. Men hva forventer du? At folk skal slutte å se etter naturlige forklaringer og akseptere overtro? "En mann fikk synet tilbake etter at familien ba en bønn, Jesus må ha gjort det!". Lol. Hvorfor skal det være flygende tallerkener, det er jo bare lyskuler! Ser overhodet ingen tallerkenform! Ser du ingen annen forklaring enn at det må være fartøyer fra andre solsystemer?

Du sier at det ikke lar seg forklare foreløpig men likevel insinuerer du noe så tåpelig som lyskuler, som om du skulle vært kvalifisert til å uttale deg og. For et selvmotsigende naut. Tror du ikke de har prøvd å finne ut av mulige naturlige forklaringer i forsvaret før de gir opp og slipper det til pressen? Du vet tydeligvis lite om hvordan millitær og forsvar fungerer. Hvis det skulle være en lyskule eller lign; hvorfor er det så jævla vanskelig for DERE å bevise det da? Det er jo så enkelt og rett frem å avvise teorier om flyvende tallerkener, så hvorfor ikke applikere samme "kritiske" sans til deres egne teorier? Da kommer du faen ikke langt, nei. Da er det MINST like stor sjanse for at det er utenomjordisk som alt det andre vrøvlet du kommer med. For det er nemlig en fellesfaktor med mange av disse NASA videoene og lignene vi kommer med, og det er at bevegelsene er INGELLIGENT! Ikke fordi de er så jævla smarte nødvendigvis, men fordi de skifter retning, måles på radar mens de aksellererer raskt, stopper opp brått, tar en brå sving, blir værende i noen minutter før de aksellererer til flere tusen kilomenter i timen og blir plutselig usynlig på alt annet enn infrarøde kameraer. Hvor mange jævla lyskuler og oljebrønner er det, hæ? Som i tillegg vises på radar...

 

DP er ikke en troverdig kilde og Greer er en sopp. Gi meg noe vitenskapelig som har bred oppslutning blant forskere og astronomer. Du tror kanskje hele det vitenskapelige samfunn er står samlet om å holde tilbake informasjon? Makan til naïvitet!

Hva i helvete vet du som stiller deg i posisjon til å avgjøre om DP ikke er kredibelt? Er du noe kredibel kanskje? Det er ikke bare å stå frem og si at du tror på ufoer når du er forsker og astronom, og pilotm med en slik strigmering du og andre løkhoder bygger rundt det. Likevel har jeg nå vist deg flere eksempler på det. Hva sier det oss? At det er en gjeng sadistiske psykopater det plutselig klikker for siden de står frem samtidig som de forteller om hvilke følger de har fryktet siden de ikke har gjort det før? Tenk LITT før du snakker...

 

Det finnes alltid 400 idioter på jorda man kan samle sammen og si hva som helst for penger.

Det finnes langt flere enn det, og de jobber som jeg har vist deg ovenfor i;

MEDIA CONTROL DOCUMENT - CIA Memorandum Subject: Task Force Report on Greater CIA Openness - dated December 1991 (Page 10 is missing) - June 2004 [PDF File - 4.85 Megabyte]

or Read Each page in JPG format

Note: This memo supports "Media Play" - by Steven M. Greer, M.D - most notably on page 6, which says "PAO [Public Affairs Office] now has relationships with reporters from every major wire service, newspaper, news weekly, and television network in the nation. This has helped us turn some intelligence failure stories into intelligence success stories, and it has contributed to the accuracy of countless others. In many instances, we have persuaded reporters to postpone, change, hold, or even scrap stories that could have adversely affected national security interests or jeopardized sources and methods."

begynner du å få det inn i nøtten nå snart?

 

Hva faen vet du om oljebrønner? Tror du ikke faglærte har litt mer peiling på oljebrønner enn deg? Du har bare hørt at oljebrønner ikke kan bevege seg av disse konspirasjonsfilmene dine.

Lyskuler eller oljebrønner? Nå får du faen bestemme deg. Finn noen "faglærte" som støtter oppom det som er din teori. Du bare antar at det finnes fordi du er så jævla religiøst overbevist om at det ikke er intelligent styrte utenomjordiske fartøy.

 

Militæret framstår ikke som dumme når de offentliggjør filmene. De framstår som dumme hvis de påstår det er utenomjordiske som er på besøk. Og det gjør de ikke .De viser oss bare et fenomen vi ikke kan forstå. Det finnes sikkert nok av forskere som prøver å finne ut hva det er. Synd at de blir satt i skyggen av fanatiske sauer som tar for gitt at det er grønne menn.

Snakker du om nå? Det er jo opplagt oljebrønner. De flyr den ruten HVER DAG, tror du ikke de ihvertfall hadde sjekket om det med oljebrønnene kunne stemme, eller var de bare der midlertidig mens videoen ble skutt?

 

Oi, så god du er på herseteknikker! Forskerne er på min side og ikke din. Det er konspiratorikerne som støtter lille captain_obvious.

Vis meg forskerene dine og bevisene de har. De er bare en gjeng arrogante "skeptiske" brølaper som tror de er så jævla intelligent fordi de maser om de uomtvistelige bevisene sine. De gjør aldri noe feltarbeid sjøl.

 

Ignoranse er det motsatte av vitenskap, sorry. Du virker bare jævlig frustrert over at gudene dine i DP ikke vil offentliggjøre bevisene sine. Hadde de hatt noen beviser, ville de offentliggjort dem. Du tror folk ignorerer dem og latterliggjør dem fordi de vet "sannheten" (jada, vi har rett og alle andre har feil, hør på oss så skal vi forandre verden!"), men faktum er at folk ser på DP som en hver annen sekt. De gis ikke mer oppmerksomhet enn nødvendig. Det finnes utrolig mange sekter der borte i USA, så de er vant med galninger.

Dette dreier seg da om personer som tidligere har håndtert både forsvarsbudsjetter og atomvåpen. Det er ganske alarmerende dersom de er i stand til å begå slike handlinger som konspirasjonsteoriene dine sier (igjen, uten at NOEN river korthuset, og alle historiene stemmer på kryss og tvers av hverandre, litt av et spindelvev).

 

Sånn, har du noe svar til meg nå på dette her? Neida, nå er det bare; "jeg gidder ikke diskutere mer", "dere er alle syke og jeg driter i det, bare konspirasjonsteorier" før du fordufter med halen mellom bena og later som ingenting har skjedd til du dukker opp i en tråd her om under en uke. Akkurat som din gode venn i debunkermenigheten, Pater SeaLion.

 

Det ser forresten ut som

har skjønt noe du ikke har skjønt, til ettertanke?

Se filmen hos Youtube

 

Oi, ja det var forresten en ting til!! Her er en hilsen fra astronom og tidligere skeptikerforskeren din Dr. Alle Hynek som har lyst til å TRYKKE INN I NØTTEN PÅ DEG hva det dreier seg om. Nyt med øl og chilinøtter.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Grunnen til at filmer av UFO'er ikke er i god kvalitet er jo rett og slett fordi ingen går rundt med et superkamera på ryggen 24/7 i tilfelle de skulle sett noe.

 

Dessuten er jo disse udentifiserte flyvende objektene ganske små og langt oppe i himmelen, så da må man zoome. Hva skjer når man zoomer? Kvaliteten blir dårligere.

 

Logikk.

Lenke til kommentar
Oi, ja det var forresten en ting til!! Her er en hilsen fra astronom og tidligere skeptikerforskeren din Dr. Allen Hynek som har lyst til å TRYKKE INN I NØTTEN PÅ DEG hva det dreier seg om.

Det er svært lenge siden Hynek eventuelt var en skeptiker. Jeg leste "UFO - en dokumentasjon" (utgitt i 1974) for omtrent en mannsalder siden, og han var ikke mye skeptisk da og ble neppe særlig mer skeptisk fram til sin død i 1986. Josef Allen Hynek regnes som en såkalt ufolog.

http://en.wikipedia.org/wiki/J._Allen_Hynek

Lenke til kommentar

90% er jo ikke spesielt sikkert, da, SeaLion. Da er det jo en god sjanse for at det er sant.

 

"det STÅR PÅ DISCLOSUREPROJECT SINE EGNE NETTSIDER"

 

Det er ingen beviser der. Jeg har selv vært DP-er. Det er som en religion. De vil samle masse penger og tilhengere, men vil aldri offentliggjøre bevisene sine. Litt som kreasjonister.

 

 

"Nevn en, EN!! Nei, det er bare noe piss du sier."

 

DP, Maussan, Billy Meyer. Jeg har vært der du er nå tidligere. Slapp av, du kommer nok på bedre tanker etter hvert.

 

 

"Jeg gav deg Dr. Allen Hynek, som i egen person dro rundt og bortforklarte fenomenet for USA's regjering i 20 år!"

 

Har aldri sagt at ingen astronomer ikke tror på FENOMENET.

 

"Eneste som får deg til å tro er visst om noen kjører en UFO opp i ræva di, og det håper jeg faktisk skjer"

 

Det hadde vært gøy. Som sagt har jeg vært naïv selv i mine yngre dager, men etter at jeg lærte å tenke kritisk og vitenskapelig, har jeg skjønt at utenomjordiske langt fra er bevist.

 

" Du gidder faen ikke undersøke noe som helst, og når noen ber deg om å si hva som skal til krever du kredible bilder."

 

Selvfølgelig krever jeg ordentlige bilder! Herregud, tror du jeg er dum som et brød og så lett å vippe av pinnen at jeg omvender meg selv etter å ha sett et skurrebilde av en flag gjenstand? Haha.

 

"Greit, jeg skal gi deg en video:

UFO tape analyzed by Bill George from Lucasarts Special Effects division

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ hErBS2_SeJo "></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ hErBS2_SeJo " type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

 

<a href="http://www.youtube.com/watch?v= hErBS2_SeJo ">Se filmen hos Youtube</a>"

 

Skal se den, så får vi se hva dommen blir.

 

"Problemet med deg er at du krever urimelige absolutte beviser."

 

Problem og problem. Vet du hvor mye jeg hadde blitt nødt til å tro på hvis jeg ikke stilte krav til beviser? Det finnes titusenvis av konspirasjonsteorier der ute. Kanskje et dusin er sanne.

 

Hørt om løgn og falske dokumenter?

 

"tror du da de plutselig kommer på TV og viser en UFO foran det hvite hus der Bush står og bekrefter hele greia og at de dreit seg ut i 60år? Hva tror du hadde skjedd da? Tror religioner hadde gått til helvete, psykiatriske innleggelser hadde gått opp med en 9000% osv. BRUK HODET DITT LITT."

 

Hohohohoho :!: Hvis UFOene ikke ville bli oppdaget, ville de klart å gjemme seg. Hvorfor skulle religioner gå til helvete? Jeg kjenner mange kristne som tror på UFOer. Hvorfor skulle man legges inn på psykiatrisk avdeling? Tull.

 

"tror du ikke slike giddesløste forpulte pigviner som deg løp rundt og kaklet "vis meg bevisene" og "konspirasjonsteorier"? "

 

Haha, jo, men hva så? Det betyr ikke at UFO-konspiratorikerne har rett i dag, det kan like godt være OWG-konspiratorikerne. Du tror tydeligvis det kun finnes EN konspirasjonsteori. Jeg skal holde meg for god til å rapportere deg.

 

"krev at de 400+ vitnene til DP stilles for retten så vi får avgjort dette nå en gang for alle"

 

Tro meg, det kommer aldri til å skje. De vil det neppe selv engang, fordi løgnene deres vil bli oppdaget. Alt de ønsker er å dra det lengst mulig og skape flest mulig tilhengere. DP har ikke hatt et fnugg av framgang de siste årene.

 

"Fy faen for en sadistisk gjeng dette må være hvis de lyver. "

 

Word.

 

"Det er jo her sin medsammensvorne SeaLion har drete på leggen for lengst"

 

Hehe, tror nok SeaLion har mer peiling på vitenskap enn de fleste her.

 

"jeg konfronterte ham om akkurat det samme, og nå løper han rundt som en lyssky, disorientert drittunge og melder seg ut av hele diskusjonen."

 

Det gjør jeg også snart. Ikke fordi jeg innser at jeg har tapt, men fordi diskusjonen er direkte usaklig. Vent noen år, så kan du komme tilbake og le med oss.

 

"deres egne forvirrede små hoder."

 

 

HAHAHAHAHA

 

"Og kommer med argumenter som høres ut som de er satt i pennen av en treåring."

 

HEHEHEHEHE, hvem nevdte latterliggjøring, HOHOHO!

 

"de blir beslaglagt av "FAA", NSA og lignende som skal gå gjennom saken <a href="http://www.abovetopsecret.com/forum/thread236709/pg1" target="_blank">http://www.abovetopsecret.com/forum/thread236709/pg1</a>"

 

Hehe, fine og nøytrale kilder. Jaja, en enkel forklaring på et stort problem. Som å si "Gud gjorde det". FAA er ikke Gud. NSA er ikke Gud. Det bor ikke få folk rundt O'Hare. Tror du ingen tenkte på å filme? Tror du FAA/NSA gikk rundt og truet alle i nabolaget til å holde kjeft og konfiskerte videoene den neste timen slik at ingen rakk å legge ut på YouTube? Hahaha, tenk før du snakker!

 

"Du sier at det ikke lar seg forklare foreløpig men likevel insinuerer du noe så tåpelig som lyskuler, som om du skulle vært kvalifisert til å uttale deg og. "

 

Er det ikke lyskuler? Haha, det er jo det. Kuler av lys for faen. Samme hva som skjuler seg inni dem er det lyskuler.

 

"For et selvmotsigende naut."

 

Hehe, hadde du visst at du hadde rett hadde du holdt deg for god til den tonen.

 

"Tror du ikke de har prøvd å finne ut av mulige naturlige forklaringer i forsvaret før de gir opp og slipper det til pressen?"

 

Jo, men det fant de ikke. Det betyr ikke at de tror det er grønne menn.

 

Hvis det skulle være en lyskule eller lign; hvorfor er det så jævla vanskelig for DERE å bevise det da?"

 

Det er jo en lyskule for faen. Bevis at det er en UFO fra andre stjerner. Tror det er litt vanskeligere å bevise, hehe.

 

 

"Det er jo så enkelt og rett frem å avvise teorier om flyvende tallerkener, så hvorfor ikke applikere samme "kritiske" sans til deres egne teorier?"

 

Bevisbyrden ligger på dere. Det er ikke opp til meg å motbevise at det er aliens. Det er ikke opp til deg å motbevise Gud, det er opp til de kristne å bevise han.

 

"Da er det MINST like stor sjanse for at det er utenomjordisk som alt det andre vrøvlet du kommer med."

 

Haha, snakk om sannsynlighetsberegning! Da er det faen meg like sannsynlig at det er en infrarød oksebæsj, lol. Du kan ikke motbevise det :tease:

 

"at bevegelsene er INGELLIGENT!"

 

Det er mye som viser intelligens uten at det er styrt av en intelligens. Så vidt jeg kunne se kjørte dessuten disse Mexico-UFOene rett fram.

 

"Det finnes langt flere enn det, og de jobber som jeg har vist deg ovenfor i;"

 

Langt flere enn 400? Javel. Kanskje de har sett UFOer, men det betyr ikke at de har sett flygende tallerkener. Denne Dr. Greer vet du, han hevder å ha SETT grønne menn og klart å komme i telepatisk kontakt med dem. HALLO! Er dette en mann å stole på?? Han utnytter folk som har sett helt vanlige UFO-fenomener og vil tjene penger på dem. Moral? Sjekk litt på ufowatchdog, så ser du at selv i UFO-miljøene er han uglesett.

 

"Tror du ikke faglærte har litt mer peiling på oljebrønner enn deg?"

 

Jo, og derfor vil ingen faglærte foreslå det som en forklaring.

 

"Lyskuler eller oljebrønner? "

 

Jeg trenger ikke TRO noe bestemt. Jeg har ikke det behovet. Jeg aksepterer at jeg ikke vet. Jeg vil gjerne vite, men det oppnår man ikke vet å bare si "Det er aliens fra det ytre rom, bare innse det, slutt å stille spørsmål og lete etter naturlige forklaringer, hør på Dr. Greer, han skal gi oss Disclosure!!!"

 

"Du bare antar at det finnes fordi du er så jævla religiøst overbevist om at det ikke er intelligent styrte utenomjordiske fartøy."

 

Hehe, ja, og evolusjonistene er religiøst overbeviste om at vi kommer fra apene.

 

"De flyr den ruten HVER DAG, tror du ikke de ihvertfall hadde sjekket om det med oljebrønnene kunne stemme, eller var de bare der midlertidig mens videoen ble skutt?"

 

Flyr de hver dag? Hvorfor har de ikke offentliggjort videoer oftere da?

 

"Vis meg forskerene dine og bevisene de har. De er bare en gjeng arrogante "skeptiske" brølaper som tror de er så jævla intelligent fordi de maser om de uomtvistelige bevisene sine. De gjør aldri noe feltarbeid sjøl."

 

Man trenger ikke motbevise påstander.

 

"Dette dreier seg da om personer som tidligere har håndtert både forsvarsbudsjetter og atomvåpen. "

 

Så hvorfor synes ikke media det er interessant? Selv ikke i Norge! Norske TV-kanaler bare ler av det. Hvorfor ikke sende en dokumentar og virkelig få satt de på prøve? Selv skulle jeg ønske de ikke bare ble ledd av, men fikk sin lenge etterlengtede TV-debatt, så kunne folk som er til å stole på satt dem på plass.

 

"din gode venn i debunkermenigheten, Pater SeaLion."

 

Haha, ja, vitenskapen er jo bare en religion.

 

"UFO tape analyzed by Bill George from Lucasarts Special Effects division"

 

Fin video. Den beste jeg har sett. Hva sier forskerne om fenomenet?

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...