Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har utenomjordiske med overnaturrlighet å gjøre Traadstarter? Hvordan kan du sammenligne "Aliens" med jesus? Vil det si at evt. utenomjordiske som trodde på mennesker trodde på noe overnaturlig?

 

Jesus kunne gå på vannet, Aliens kan reise raskere enn lyset. Begge bryter fysiske lover. Jeg tror det finnes aliens andre steder i universet, men ikke som besøker oss.

 

Selvfølgelig kan oljebrønner bevege seg. Hvorfor tror du ellers forskere lanserer det som en mulig teori?

Lenke til kommentar
Var denne hendelsen jeg snakket om tidligere. Videoen var mye lenge på konferansen.

 

Filter. Ikke vanskelig å lage. Elendig kvalitet også.

Um jeg har ikke peiling på video redigering, men vist et filter er slik jeg forestiller meg, noe som gjør noe med bildet automatisk ved å bare sette det på, kan jeg ikke se hvordan det kunne få dem til å bevege seg med skyene og gå inn å ut av fokus så "perfekt". Dessuten beveger de seg ikke perfekt i forhold til hverandre.

 

 

Enig i at det for alt jeg vet kan være fake, men det ser veldig ekte ut. Når du ser på det hva er det som gjør at du synes det ser fake ut ("tekniske" detaljer f.eks)? Eller mener du det bare uansett om det ser realistisk ut?

Lenke til kommentar
Um jeg har ikke peiling på video redigering, men vist et filter er slik jeg forestiller meg, noe som gjør noe med bildet automatisk ved å bare sette det på, kan jeg ikke se hvordan det kunne få dem til å bevege seg med skyene og gå inn å ut av fokus så "perfekt". Dessuten beveger de seg ikke perfekt i forhold til hverandre.

 

 

Enig i at det for alt jeg vet kan være fake, men det ser veldig ekte ut. Når du ser på det hva er det som gjør at du synes det ser fake ut ("tekniske" detaljer f.eks)? Eller mener du det bare uansett om det ser realistisk ut?

 

 

Filter var det første og mest åpenbare som falt meg inn. Det ser veldig kunstig ut. I kommentarene vil folk ha det til at det er ballonger.

Lenke til kommentar
Hva har utenomjordiske med overnaturrlighet å gjøre Traadstarter? Hvordan kan du sammenligne "Aliens" med jesus? Vil det si at evt. utenomjordiske som trodde på mennesker trodde på noe overnaturlig?

 

Jesus kunne gå på vannet, Aliens kan reise raskere enn lyset. Begge bryter fysiske lover. Jeg tror det finnes aliens andre steder i universet, men ikke som besøker oss.

 

Selvfølgelig kan oljebrønner bevege seg. Hvorfor tror du ellers forskere lanserer det som en mulig teori?

Selv om de kunne doble hastigheten til lyset så ville det ta for lang tid til å være praktisk.

Å de forskerne som har bryt lys-muren har gjort det med lys, siden det ikke har masse (om jeg ikke tar feil).

Vist aliens skal kunne komme her fra andre stjerner "må" de bruke snarveier.

Om jeg ikke tar feil så er orme hull (eller hva det nå heter) matematisk/teoretisk mulig.(?)

Lenke til kommentar
Um jeg har ikke peiling på video redigering, men vist et filter er slik jeg forestiller meg, noe som gjør noe med bildet automatisk ved å bare sette det på, kan jeg ikke se hvordan det kunne få dem til å bevege seg med skyene og gå inn å ut av fokus så "perfekt". Dessuten beveger de seg ikke perfekt i forhold til hverandre.

 

 

Enig i at det for alt jeg vet kan være fake, men det ser veldig ekte ut. Når du ser på det hva er det som gjør at du synes det ser fake ut ("tekniske" detaljer f.eks)? Eller mener du det bare uansett om det ser realistisk ut?

 

 

Filter var det første og mest åpenbare som falt meg inn. Det ser veldig kunstig ut. I kommentarene vil folk ha det til at det er ballonger.

For meg ser det veldig ut som, hva det enn er som er der, så er det foran kameraet i real time.

Lengesiden jeg så så mange ballonger fly rundt fremover (ikke opp) uten å bry seg om vinden =P

Lenke til kommentar

Den filmen du la ut lignet mer på ballonger / varmluftballong enn UFOer eller fugler, som de fleste i commenten forklarte det som.

 

Jeg er så ikke-religiøs som man kan bli, en født naturalist. Jeg vil ikke kalle meg religiøs fordi jeg tror på UFOer fra andre planeter. Det er det samme som å kalle bush religiøs fordi han trodde det var atomvåpen i Irak. Jeg er en materalist, som tror på det jeg kan se, ta og føle på.

 

Vel, siden ingen kan forklare hva det var i luftrommet over Mexico, så kan vi vel få lov til å tenke litt utenfor boksen da? :) Ingen grunn til å utelukke det HELT bare fordi du nekter å tro det :)

 

Gi meg en film / dokumentasjon på at oljebrønner kan bevege seg :D

Lenke til kommentar
Hva har utenomjordiske med overnaturrlighet å gjøre Traadstarter? Hvordan kan du sammenligne "Aliens" med jesus? Vil det si at evt. utenomjordiske som trodde på mennesker trodde på noe overnaturlig?

 

Jesus kunne gå på vannet, Aliens kan reise raskere enn lyset. Begge bryter fysiske lover. Jeg tror det finnes aliens andre steder i universet, men ikke som besøker oss.

 

Ingen som har sagt at aliens kan reise raskere enn lyset. Dessuten så er ikke nødvendigvis lysests hastighet konstant. Og for det tredje har fysiske lover blitt motbevist / endret opp igjennom tidene :)

 

Hvordan vet vi at en såpass utviklet art ikke kan lage ormhull? For eksempel :)

Lenke til kommentar
Om jeg ikke tar feil så er orme hull (eller hva det nå heter) matematisk/teoretisk mulig.(?)

 

Kanskje i teorien, men i praksis vil man bli knust av gravitasjonskreftene. Dessuten vil man måtte kontrollere ekstreme mengder energi for å få det til. Og hvis de først klarer det, tror jeg ikke det ville vært veldig vanskelig å vippe NSA av pinnen her på jorda.

Lenke til kommentar
Om jeg ikke tar feil så er orme hull (eller hva det nå heter) matematisk/teoretisk mulig.(?)

 

Kanskje i teorien, men i praksis vil man bli knust av gravitasjonskreftene. Dessuten vil man måtte kontrollere ekstreme mengder energi for å få det til. Og hvis de først klarer det, tror jeg ikke det ville vært veldig vanskelig å vippe NSA av pinnen her på jorda.

 

Igjen blander du NSA og NASA, eller jeg som tolker feil?

 

Dessuten ekke det poeng i å snakka om hvordan vi TROR det hadde skjedd viss de skulle reist i ormhull. For det første kan det være de er fra en planet der gravitasjonkreftene er hundre ganger kraftigere enn her. Dessuten er det snakk om "anti-gravity purpulsion" på de skipene de har. Og når alt kommer til alt så er nok ormhull en ting de kan overkomme dersom de faktisk er såpass teknologisk utviklet.

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar
Så DP er kilden? Jaja...

 

Blant annet ja. Har sett mange andre filmer også, blant annet av former area 51 employers som snakker om anti-gravity purpulsion systems. Blant annet en enigineer som ble ansatt der som tideligere lockheed martin ansatt. Han jobbet på disse systemene. Kan se om jeg finner filmen.

Lenke til kommentar

Der har du vel det største problemet, alle disse "bevisene" bygger på vitnesbyrder fra folk som vistnok har vært involvert i det. Og som alle vet er ikke mennesker til å stole på.

 

Merkelig at av alle disse personene er det ingen som har klart å skaffe konkrete bevis. Kan det være fordi det er bare tull kanskje?

Lenke til kommentar
Der har du vel det største problemet, alle disse "bevisene" bygger på vitnesbyrder fra folk som vistnok har vært involvert i det. Og som alle vet er ikke mennesker til å stole på.

 

Merkelig at av alle disse personene er det ingen som har klart å skaffe konkrete bevis. Kan det være fordi det er bare tull kanskje?

 

Så hva er egentlig et bevis for deg Viper? Viss det ikke holder at det startes organisasjoner med 400 mennesker som står frem og sier de vil sverge foran det juridiske system på at alt de forteller er sant og at de legger ut tusenvis på tusenvis av sider for pressen og dommerene og at mennesker har "forsvunnet" etter å ha komt frem og sagt ting publicly ikke holder for deg så er det ikke poeng i å prate med deg. Du vill ikke tro på dette UANSETT hvilke kilder vi tryller frem. Dus yter og syter over ukonkrete beviser. Kan du være så snill å forklare meg enkelt og greit hva et konkret bevis for deg er? Skal de kjøre et alien skip inn i ræva di for at du skal skjønne at det fysisk finnes? Holder det ikke med en militær styrke i Mexico som står frem og sier de har filmet 11 /16 flyvende objekter de overhode ikke har peiling på hva er, eller at et amerikansk fly tok opp noe på radar på 60-tallet (tror jeg) som gikk i 9000 mp/h (faktisk flere av de), og stopped, kom tilbake igjen til flyet, og så forsvant igjen?

 

Eg forstår at folk kan være kritisk til ting. Men la oss si du var pilot i militæret. Du var høyt rangert og hadde vert der i 20 år, noe som vil si du har veldig veldig mye kunnskap om fly og hva militæret utvikler. Så en dag når du er ute på overvåkningsoppdrag, oppdager du noe på radar som bevegers eg så ubeskrivelig fort at du ikke kan tenke deg engang (for den tiden - 60 tallet). Du ber radaropperatøren sjekke igjen, og det er nå blitt opptil 5 slike objekter. Plutselig flyver de rett forbi flyet i en enorm fart, men lager ingen lyd. Deretter stopper en av de flyvende objektene i luften på 1 sekund fra å ha gått i 5000 mp/h, og kommer tilbake igjen, for så å følge flyet ditt i noen sekunder, før det forsvant og samlet seg ved et moderskip (stor dott på radar) og forsvinne i en fart på 9000 mp/h. Hva ville du sagt til de du kjente? Hva hadde du gjort når du hadde blitt ledd av og ingen hadde trodd deg? Hvor ubeskriveldig frustrerende hadde det vert når alle du snakket med sa det må ha vert en naturlig forklaring?

 

-----------------------------------------------

 

Se denne serien, så får du et innblikk i antatte purpulsion systems og annet maskineri folk har snakket om. (Ja, jeg vet serien bare er fantasi, men den er basert på sightings og forklaringer fra øyenvitner)

 

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=tDsQMZxsNQA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=tDsQMZxsNQA</a> (10 episoder)

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar

For å si det sånn, så er Jehovas Vitner langt flere enn 400.

 

Jeg krever ETT bilde av en flygende tallerken for å tro det. ETT. Men ingen av UFO-fanatikerne klarer å trylle det fram.

 

 

"Holder det ikke med en militær styrke i Mexico som står frem og sier de har filmet 11 /16 flyvende objekter de overhode ikke har peiling på hva er"

 

Eh, så det at vi ikke har peiling på hva det er beviser at det er grønne menn inni dem? Ja, for faen, jeg tror Mexico-videoene er ekte, men hvorfor skal jeg tro det er utenomjordiske kun fordi jeg ikke vet hva det er?

Lenke til kommentar

On-off-topic:

 

I episoden av Lucky Luke som ble vist på NRK3 sist søndag var det en kar som ville skremme bort naboen sin, så han projeserte lysende og roterende objekter på skyene og hang på seg tentakler på ryggen. Dermed dukket det opp ei dame langveisfra som var UFO-ekspert. Det luktet petroleum (jordolje) i området, så hun kom til den grensesprengende konklusjonen at UFO-farkostene var basert på avansert teknologi: "De utenomjordiske brukte petroleum som energikilde!" Da lo jeg godt. :!:

 

Det var en kineser der som flatla korn med håndkjerre og laget digre tegninger av grønne menn i sirkler, og det var en indianer med næringsvett som vevde matter med indianermotiv pluss grønne menn, noe damen straks så som bevis på at de utomjordiske hadde besøkt indianerne i tidligere tider. Hele episoden var full av spark til de UFO-troende, og jeg lo godt flere steder underveis. :!:

 

Vitsen med å skremme bort naboen var forøvrig å få tak i en oljekilde som lå på vedkommende nabos eiendom.

 

Etter denne digresjonen kan dere fortsette diskusjonen om antigravitasjonsteknologi og små grå utomjordiske, så kan jeg titte innom og le litt av debatten av og til. God fortsetting! ;)

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...