Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha overveldende beviser. Holder ikke med om de samler en stor gjeng folk som sier at alt Greer sier er sant. Jeg vil ha bilder og videoer.

 

Jeg som kristne? Haha! Det er jo dere som TROR! Det er ikke jeg som er blottet fra virkeligheten, det er dere troende. Folk tror på UFOer av samme grunn som man tror på religion. Fordi man ikke takler virkeligheten og har behov for å tro på en høyere makt. Du sier at jeg ikke VIL tro på det? Kilde? Jeg skal si deg at jeg hadde syntes det var råkult om disse grønne mennene fløy rundt jorda og lagde merker i åkrene, men hvis det var sannt ville vi hatt det på film. Gi meg en god grunn til å ønske at det ikke finnes flygende tallerkener rundt på jorda? Hvorfor kan dere ikke legge ut ETT av disse fellende bevisene deres? ÉN film? Fordi bevisene dere snakker om ikke eksisterer.

 

Nå er man altså blåøyd og religiøs om man IKKE tror! Lol. Jeg kan bruke samme argumenter på deg:

 

- Du er trangsynt og tenker ikke utenfor boksen! Forsøk å lete etter bevisene, så vil du se at bigfoot finnes!

- Du er trangsynt hvis du ikke tror på raelianismen!

- Du er trangsynt om du ikke tror von Dänikens ancient astronaut teorier!

 

Det finnes så mange sekter og bullshitforeninger der ute. Jeg sier én ting: Vær kritisk. Tenk alltid: Kan det finnes en naturlig forklaring på dette?

 

"Lys på himmelen som beveger seg. Ja, det må være grønne menn fra andre planeter!"

 

Eller...Kanskje det var kulelyn? Eller kan det ha vært at jeg så syner? Ville jo vært rart om ingen andre så det...Kan det ha vært en komet? Lys ala de i Hessdalen?

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar
Jeg vil ha overveldende beviser. Holder ikke med om de samler en stor gjeng folk som sier at alt Greer sier er sant. Jeg vil ha bilder og videoer.

 

Jeg som kristne? Haha! Det er jo dere som TROR! Det er ikke jeg som er blottet fra virkeligheten, det er dere troende. Folk tror på UFOer av samme grunn som man tror på religion. Fordi man ikke takler virkeligheten og har behov for å tro på en høyere makt. Du sier at jeg ikke VIL tro på det? Kilde? Jeg skal si deg at jeg hadde syntes det var råkult om disse grønne mennene fløy rundt jorda og lagde merker i åkrene, men hvis det var sannt ville vi hatt det på film. Hvorfor kan dere ikke legge ut ETT av disse fellende bevisene deres? ÉN film? Fordi bevisene dere snakker om ikke eksisterer.

 

For det første så har jeg ikke videoene eller bildene. De blir holdt tilbake av USA sin regjering som har full kontroll over hva som skjer. Man kan ikke bare "legge ut" videoer i hytt å pine. De blir overvåket konstant. Har du forresten sett disclosure project?

Jeg har overhode ikke behov for å tro at aliens har vert her. Jeg er ikke som deg som ser på det som "råkult" at de ser på oss som medisinske studier og vil bruke oss til gudene vet hva. Jeg vil HELST at dette skal være bullshit, men evidence says othervice. Det meksikanskje militæret har lagt ut video av 16 objekter som flyver over himmelen. Den filmen ble tatt av et fly med utviklet overåkningskamera. Og så kommer du her å sier at det ikke finnes beviser? Hva er det du snakker om?

 

1. Ja, mange sier at det må være kulelyn som foråsaker de "kulene". For det første har jeg aldri sett 16 kulelyn fly i formasjon borover himmelen i tilnærmet lik fart og retning. (Har aldri sett kulelyn så de er ganske skjeldne).

2. For det andre så tviler eg sterkt på at den Meksikanske regjeringen hadde lagt ut den filmen om de ikke var sikre på at det var UFOer (ikke nødvendigvis aliens). De ville aldri satt seg i den posisjonen at de ville bli latterliggjort for en så "grov" feil.

Lenke til kommentar
Nå er man altså blåøyd og religiøs om man IKKE tror! Lol. Jeg kan bruke samme argumenter på deg:

 

- Du er trangsynt og tenker ikke utenfor boksen! Forsøk å lete etter bevisene, så vil du se at bigfoot finnes!

- Du er trangsynt hvis du ikke tror på raelianismen!

- Du er trangsynt om du ikke tror von Dänikens ancient astronaut teorier!

 

Det finnes så mange sekter og bullshitforeninger der ute. Jeg sier én ting: Vær kritisk. Tenk alltid: Kan det finnes en naturlig forklaring på dette?

 

"Lys på himmelen som beveger seg. Ja, det må være grønne menn fra andre planeter!"

 

Eller...Kanskje det var kulelyn? Eller kan det ha vært at jeg så syner? Ville jo vært rart om ingen andre så det...Kan det ha vært en komet? Lys ala de i Hessdalen?

 

Bigfoot? Du vet det har blitt motbevist sant?.. Folk har faktisk stått frem å sagt at det var de som filmet og satt opp alt. Det handler om beviser / motbeviser.

 

Motbevis aliens er du snill?

 

Mener det er komt 16.000 sightings av UFOer i USA til nå, og om du vil håpe på at hver og en av de står frem og sier at det var falskt så be my guest.

Og ja, jeg er kritisk. Jeg ser etter naturlige årsaker før jeg setter et spørsmålstegn. Men hva med de som ikke KAN forklares naturlig? En meteor kan da for pokker ikke ta en 90 graders sving i luften. Dan kan heller ikke stoppe. Kulelyn er skjeldne. Dessuten vil fagkyndige personer ser forskjell på et kulelyn og noe som ikke kan forklares. F.eks ut i fra været og måten UFOen beveger seg på. Ingen andre som har sett det? Er du sånn halvveis tilbakestående? Hva med sightingenen i Mexico? Militæret fanget de på kamera, og dagen etterpå STRØMMET det inn med sightings fra hele byen dette skjedde. Alt fra gamle mennesker til unge elever. Kan du forklare det?

Lenke til kommentar

USA holder de tilbake? Hvordan vet du det? Eh, bilder spres enkelt over internett. USA kan ikke kontrollere alle videoer. Hvis det fantes så sabla mange UFOer, hvorfor har ingen fanget de på film uten at de har blitt inndratt av USA? Overvåket konstant, lol. Hvis du tok en slik film ville det spredd seg over nettet i en fei. USA kan ikke overvåke og kontrollere hele internett. Det er dessuten noe som heter e-post.

 

Dette er bare en konspirasjonsteori.

 

Jeg har sett filmen deres, og det er jo bare vitnesbyrd. Blablabla, men aldri noen virkelige beviser.

 

De 16 objektene har jeg sett, og det er bare lysende kuler. Beviser for utenomjordiske flygende tallerkener med personer inni! Lol. Bare fordi vi oppdager et fenomen vi ikke forstår, betyr det ikke at det er noe overnaturlig. Tenk om vitenskapen hadde tenkt slik. Da ville vi ikke forstått mye. La oss heller forsøke å finnenen naturlig forklaring. Noen prøver i hvert fall: http://www.skeptic.com/eskeptic/04-07-24.html#mexiUFO

 

Du har ikke sett kulelyn før, men har du sett flygende tallerkener? Jeg tror de er enda sjeldnere, lol.

 

Men for all del, hvis du finner beviser skal jeg konvertere til UFO-ismen umiddelbart. Jeg finner det imidlertid svært rart at inngen astronomer tror på dette tullet.

Lenke til kommentar

Bigfoot motbevist? Kilde?

 

Jeg sier ikke at aliens er motbevist, men at de ikke er bevist.

 

UFO = Uidentifisert flygende objekt. De finnes det mange av. Det er en forskjell på UFO og flygende tallerken med grønne menn inni.

 

Hvordan vet du at disse 16000 UFO-episodene ikke har en naturlig forklaring? Bare fordi vi ikke er i stand til å pønske det ut ennå, betyr ikke at vi aldri vil bli i stand til å forklare det.

 

Tok Mexico-UFOene en 90 graders sving i lufta? Lol. Jeg synes de bare kjørte rett fram som om de fulgte etter en elektrisk ladning.

 

Tilbakestående fordi man ikke tror på grønne menn! Haha, den var god. Det er nok ganske få som tror på disse tallerkenene, så jeg vil heller si det er du som er tilbakestående.

 

Din tankegang er som følger:

 

1. Det er observert UFOer.

2. Ingen har en naturlig forklaring

3. Det må være en overnaturlig forklaring

4. DP mener det er utenomjordiske fartøyer

5. Tusenvis er enige med dem

6. DP må ha rett

 

Tror du på dette også, eller?

 

http://video.google.com/videoplay?docid=73...h&plindex=0

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar

Hørt om NSA? Tydeligvis ikke.. Epost, telefon, internett, TV, Radio, youf***ingnameit kan overvåkes, spesielt viss de vet kildene.

 

Jeg vet godt hva en UFO er, og jeg har brukt ordet korrekt i alle setninger.

 

Majoriteten av de 16k sightingene har enten en naturlig forklaring eller så er det bare fake alt sammen. Men det gir ikke en forklaring for de siste sightingene som ikke kan forklares eller er fake.

 

Jeg sa aldri at UFOene i mexico tok en 90 graders sving. Men jeg har sett opptak der de gjør det. Fulgte en elektrisk ladning ja.. Som hva? Og hvorfor har den meksikanske regjeringne gått frem med dette om det fortsatt kan være kulelyn? En gjeng DP tilhengere kanskje?

 

"Tilbakestående fordi man ikke tror på grønne menn! Haha, den var god. Det er nok ganske få som tror på disse tallerkenene, så jeg vil heller si det er du som er tilbakestående."

Dette viser igjen din "lack" av kunnskap. Du TROR det er sånn. Men faktisk så er det LANGT fra få som tror på det. Faktisk veldig mange :) Aka: figures says otherwice.

 

"Jeg finner det imidlertid svært rart at inngen astronomer tror på dette tullet."

Sier hvem?

 

Så forresten at du nevnte at det var veldig langt til nærmeste beboelige planet, og at derfor kunne det ikke være aliens her. Her tar du feil av flere grunner. Hvordan vet du hvilke levekår en eventuelt utenomjordisk rase trenger for å leve? Og hvordan kan du vite at denne utenomjordiske rasen har gjort en annen planet levedyktig? Sånn som vi mennesker såvidt har begynt å tenke på på månen / mars.

Lenke til kommentar

Haha, så du tror NSA sitter og overvåker denne tråden og sletter bevisbildene umiddelbart om de blir lagt ut?

 

Det heter National SECURITY AGENCY, ikke National anti space craft agency.

 

Gi meg den beste UFO-videoen du har sett, så skal vi se om vi ikke får debunket den.

 

Kunnskapslack at jeg ikke tror UFOer. Det er TRO, ikke kunnskap. Hvor har du denne kunnskapen fra? Jeg ber deg legge ut beviser gang åp gang, men du holder det tilbake.

 

Vis meg en astronom som tror på flygende tallerkener! Astronomer studerer himmelen 24/7, så hvis det er noen som har sett UFOer må det være dem!!

 

Du må ikke svare, men jeg bare lurer: Hvor gammel er du?

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar
For det andre har Disclosure Project lagt ut tusenvis på tusenvis av sider der ALT forklares.

Hvor?

Jeg har vært inne på sidene deres og har ikke funnet noen bevis. Ikke én eneste side med bevis er lagt ut. De sier de har bevis, men de legger ikke ut disse bevisene. Dermed blir "bevisene" bare en påstand. De påstår at de har bevis, men beviser ikke påstanden med å legge ut smakebiter engang. Da er det høyst naturlig å være skeptisk.

Lenke til kommentar
For det andre har Disclosure Project lagt ut tusenvis på tusenvis av sider der ALT forklares.

Hvor?

Jeg har vært inne på sidene deres og har ikke funnet noen bevis. Ikke én eneste side med bevis er lagt ut. De sier de har bevis, men de legger ikke ut disse bevisene. Dermed blir "bevisene" bare en påstand. De påstår at de har bevis, men beviser ikke påstanden med å legge ut smakebiter engang. Da er det høyst naturlig å være skeptisk.

Du har faktisk rett (når jeg ser etter =P). Synes det er rart. Hva er poenget med å ikke legge ut bevisene sine?

Lenke til kommentar

Viss du ikke tror NSA kan slette bilder og videoer som blir lagt ut av de så tar du feil. NSA har nok mer kontroll over hva folk driver med enn du noen sinne kan forestille deg. Og som sagt: Når de vet kildene er ALT lettere. De vet om Dr. Greer, og viss de bestemmer seg for å forfølge han 24/7 så gjør de det uten problemer. Så da sier du kanskje "Så hvorfor dreper de han bare ikke da, og alle andre som jobber for DP?" Vel, svaret er at nå har DP skapt så mye oppstyr rundt det her at om han skulle bli drept på mystik vis så hadde ting komt frem i lyset mer enn før, mildt sagt.

 

Den beste UFO filmen jeg har sett er den filmet i Mexico.

 

Jeg har ikke beviser. Tror du jeg sitter her hjemme med skuffen full av konfidensielle mapper eller? Jeg tror på dette her, og har sett mange UFO filmer (der 95% av dem er falske) og lest mange rapporter om saken. Har blant annet gravd ganske dypt inn under Are 51 / 17. Bevisene er det ikke jeg som sitter på, men hadde jeg hatt de så skulle du fått de :)

 

Jeg har ikke en "record" av alle astronomer som har komt med uttalelser om de tror / ikke tror på aliens / UFOer. Har du? Viss du er så skråsikker som du er på at det ikke finnes en ENESTE astronom som tror på aliens, så vil jeg se hvor du har fått vite det fra :)

 

Ang. Bevisene deres så ble alt lagt ut for pressen og dommere i regjeringen så de kunne lese det og se over det. De hadde jo en stor pressekonferanse. Bevisene ble ikke lagt ut for oss, men for andre :) Hvor de er nå trener dere ikke spørre meg om, jeg er ikke med i DP.

Lenke til kommentar
Å de videoene fra NASA da? Ok er enig i at det teknisk sett ikke er beviser, men når de er filmet i rommet av NASA så holder jeg i det minste litt høyere enn noe som er filmet av oppmerksomhets kåte tapere. Eller den fra det meksikanske politiet, det er jo fra offisielt hold. Og Kule lyn følger ikke etter fly. De kunne heller ikke sees med øynene, bare med det natt kameraet de hadde.

Men når man snakker om "de" videoene, hva med de som viser mange hundre kuler som flyr i formasjon igjennom luften?[/b]

 

Det er ingenting - INGENTING - som tilsier at dette skal være flygende tallerkener fra andre planeter. Grunnen til at folk tenker på flygende tallerkener når så fort de ser lys på himmelen, er at de har blitt hjernevaska. De forventer nærmest at det er farkoster, og da ser man som kjent det man vil se. Det er lysfenomener vi ikke fullt ut kan forklare ennå. Simple as that.

 

UFOer er vår tids eventyr. Naturlige fenomener vi ikke kunne forklare ble tidligere koblet til tusser, troll, huldra osv. I dag er det UFOer. Et stort prosentantall amerikanere sier de har blitt bortført av aliens. Kan jeg gjøre annet enn å le?

 

Vis meg hundrevis av kuler i formasjon gjennom luften?

 

Du har faktisk rett (når jeg ser etter =P). Synes det er rart. Hva er poenget med å ikke legge ut bevisene sine?

 

"Non profit"-organisasjonen DP har ingen beviser. Derfor.

Lenke til kommentar
Viss du ikke tror NSA kan slette bilder og videoer som blir lagt ut av de så tar du feil. NSA har nok mer kontroll over hva folk driver med enn du noen sinne kan forestille deg.

 

Den beste UFO filmen jeg har sett er den filmet i Mexico.

 

 

Jeg har ikke en "record" av alle astronomer som har komt med uttalelser om de tror / ikke tror på aliens / UFOer. Har du? Viss du er så skråsikker som du er på at det ikke finnes en ENESTE astronom som tror på aliens, så vil jeg se hvor du har fått vite det fra :)

 

Ang. Bevisene deres så ble alt lagt ut for pressen og dommere i regjeringen så de kunne lese det og se over det. De hadde jo en stor pressekonferanse. Bevisene ble ikke lagt ut for oss, men for andre :) Hvor de er nå trener dere ikke spørre meg om, jeg er ikke med i DP.

 

Kilde, kilde, kilde, kilde, kilde???

 

NASA har ikke en dritt kontroll på hva jeg legger ut på internett. Har du noen gang lagt ut en film på nettet som har blitt slettet umiddelbart av NASA? Tror du NASA har en egen avdeling med tapere som sitter og overvåker ethvert diskusjonsforum på nettet? Lol. Hadde det fantes filmer, ville det vært umulig å hindre spredning. Det finnes ingen filmer som beviser at vi blir besøkt. Det er ren og skjær ønsketenkning. Det finnes lysfenomener vi ikke kan forklare foreløpig, men det er ingenting som tilsier at vi blir besøkt av grønne menn.

 

Dr. Greer, hahaha! Klovnen som selger meditasjonssett som skal sette deg i telepatisk kontakt med aliens! Hehehehe, ja, han klarer nok fint å drite seg selv ut uten hjelp fra NASA.

 

Er det filmen det meksikanske forsvaret tok som er den beste du har sett? I så fall ble jeg veldig lite imponert.

 

Jeg lurte på hvor gammel du er. Ikke for å latterliggjøre deg eller noe, men jeg vil sterkt advare deg fra å dykke altfor dypt ned i UFO-sekter og slikt. De er tvers igjennom skitne hele gjengen, og vil ha deg til å bruke penger på dem. De er dyktige til å manipulere deg og skape forventning. Derfor holder de tilbake bevisene. De vil ha enda flere tilhengere og mer penger først. Så skal det store snart skje, THE DISCLOSURE!! Det er så likt religion som det kan få blitt. The disclosure vil aldri skje, og det vil heller ikke Jesu tilbakekomst.

 

Get real!

Lenke til kommentar
Å de videoene fra NASA da? Ok er enig i at det teknisk sett ikke er beviser, men når de er filmet i rommet av NASA så holder jeg i det minste litt høyere enn noe som er filmet av oppmerksomhets kåte tapere. Eller den fra det meksikanske politiet, det er jo fra offisielt hold. Og Kule lyn følger ikke etter fly. De kunne heller ikke sees med øynene, bare med det natt kameraet de hadde.

Men når man snakker om "de" videoene, hva med de som viser mange hundre kuler som flyr i formasjon igjennom luften?[/b]

 

Det er ingenting - INGENTING - som tilsier at dette skal være flygende tallerkener fra andre planeter. Grunnen til at folk tenker på flygende tallerkener når så fort de ser lys på himmelen, er at de har blitt hjernevaska. De forventer nærmest at det er farkoster, og da ser man som kjent det man vil se. Det er lysfenomener vi ikke fullt ut kan forklare ennå. Simple as that.

 

UFOer er vår tids eventyr. Naturlige fenomener vi ikke kunne forklare ble tidligere koblet til tusser, troll, huldra osv. I dag er det UFOer. Et stort prosentantall amerikanere sier de har blitt bortført av aliens. Kan jeg gjøre annet enn å le?

 

Vis meg hundrevis av kuler i formasjon gjennom luften?

 

Du har faktisk rett (når jeg ser etter =P). Synes det er rart. Hva er poenget med å ikke legge ut bevisene sine?

 

"Non profit"-organisasjonen DP har ingen beviser. Derfor.

 

Tør ikke svare Captain_Obvious? Typisk sånne som deg ^^,

 

Denne filmen er det vel han snakker om:

http://www.youtube.com/watch?v=A4d4D-Ym7JY...feature=related

 

Noen formasjon er det vel strengt tatt ikke, men objekter som stopper, beveger seg igjen, osv. Ganske fasinerende :)

 

(forskjellige filmer)

 

EDIT: Den filmen han tenkte på var bare en liten del av den filmen.

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar
Viss du ikke tror NSA kan slette bilder og videoer som blir lagt ut av de så tar du feil. NSA har nok mer kontroll over hva folk driver med enn du noen sinne kan forestille deg.

 

Den beste UFO filmen jeg har sett er den filmet i Mexico.

 

 

Jeg har ikke en "record" av alle astronomer som har komt med uttalelser om de tror / ikke tror på aliens / UFOer. Har du? Viss du er så skråsikker som du er på at det ikke finnes en ENESTE astronom som tror på aliens, så vil jeg se hvor du har fått vite det fra :)

 

Ang. Bevisene deres så ble alt lagt ut for pressen og dommere i regjeringen så de kunne lese det og se over det. De hadde jo en stor pressekonferanse. Bevisene ble ikke lagt ut for oss, men for andre :) Hvor de er nå trener dere ikke spørre meg om, jeg er ikke med i DP.

 

Kilde, kilde, kilde, kilde, kilde???

 

NASA har ikke en dritt kontroll på hva jeg legger ut på internett. Har du noen gang lagt ut en film på nettet som har blitt slettet umiddelbart av NASA? Tror du NASA har en egen avdeling med tapere som sitter og overvåker ethvert diskusjonsforum på nettet? Lol. Hadde det fantes filmer, ville det vært umulig å hindre spredning. Det finnes ingen filmer som beviser at vi blir besøkt. Det er ren og skjær ønsketenkning. Det finnes lysfenomener vi ikke kan forklare foreløpig, men det er ingenting som tilsier at vi blir besøkt av grønne menn.

 

Dr. Greer, hahaha! Klovnen som selger meditasjonssett som skal sette deg i telepatisk kontakt med aliens! Hehehehe, ja, han klarer nok fint å drite seg selv ut uten hjelp fra NASA.

 

Er det filmen det meksikanske forsvaret tok som er den beste du har sett? I så fall ble jeg veldig lite imponert.

 

Jeg lurte på hvor gammel du er. Ikke for å latterliggjøre deg eller noe, men jeg vil sterkt advare deg fra å dykke altfor dypt ned i UFO-sekter og slikt. De er tvers igjennom skitne hele gjengen, og vil ha deg til å bruke penger på dem. De er dyktige til å manipulere deg og skape forventning. Derfor holder de tilbake bevisene. De vil ha enda flere tilhengere og mer penger først. Så skal det store snart skje, THE DISCLOSURE!! Det er så likt religion som det kan få blitt. The disclosure vil aldri skje, og det vil heller ikke Jesu tilbakekomst.

 

Get real!

 

For det første så er det stor forskjell på NSA og NASA, noe du tydeligvis ikke har forstått.

For det andre så er det snakk om kilder. NSA trenger ikke slette filmer, bilder og evt. dokumenter du legger ut, fordi du er et absolutt null. Du kan ikke forandre folks meninger uansett, ikke mange i alle fall. Studer NSA litt bedre du ;)

 

Syns filmen fra det meksikanske forsvaret var veldig bra eg :) Hva er det du syns er så dårlig med den da?

 

Jeg er 18 år, og hva jeg gjør med mitt liv er utenfor din rekkevidde. Jeg velger å tro på dette sånn at det ikke kommer som et sjokk når det først blir offentliggjort :)

Lenke til kommentar
Å de videoene fra NASA da? Ok er enig i at det teknisk sett ikke er beviser, men når de er filmet i rommet av NASA så holder jeg i det minste litt høyere enn noe som er filmet av oppmerksomhets kåte tapere. Eller den fra det meksikanske politiet, det er jo fra offisielt hold. Og Kule lyn følger ikke etter fly. De kunne heller ikke sees med øynene, bare med det natt kameraet de hadde.

Men når man snakker om "de" videoene, hva med de som viser mange hundre kuler som flyr i formasjon igjennom luften?[/b]

 

Det er ingenting - INGENTING - som tilsier at dette skal være flygende tallerkener fra andre planeter. Grunnen til at folk tenker på flygende tallerkener når så fort de ser lys på himmelen, er at de har blitt hjernevaska. De forventer nærmest at det er farkoster, og da ser man som kjent det man vil se. Det er lysfenomener vi ikke fullt ut kan forklare ennå. Simple as that.

 

Vis meg hundrevis av kuler i formasjon gjennom luften?

 

Du har faktisk rett (når jeg ser etter =P). Synes det er rart. Hva er poenget med å ikke legge ut bevisene sine?

 

Hey, jeg har ikke sagt at det er farkoster kontrollert av utenomjordiske vesener. Men de er uidentifiserte (så vidt jeg vet ihvertfall), å vi kan identifisere veldig mange ting nå.

 

Videoen med alle kule tingene som flyr rundt kan du se i UFO konferanse videoen jeg (tror) jeg har linket til i første post. Vist ikke kan jeg se om jeg kan finne.

 

Har også sett en video av 2 kuler som snurrer rundt hverandre, å der kan man se at de har en overflate å ikke er bare av lys. Så ut som stål eller noe slik.

 

Det er ikke videoen Phannyboy har postet jeg snakket om. Den jeg snakket om var filmet fra bakken.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Hva har utenomjordiske med overnaturrlighet å gjøre Traadstarter? Hvordan kan du sammenligne "Aliens" med jesus? Vil det si at evt. utenomjordiske som trodde på mennesker trodde på noe overnaturlig?

 

Jeg ser ingenting overnaturlig med aliens, bare en mer utviklet art enn oss selv. Vanskelig å tro? Sjekk Hubble Ultra Deep Field bildet :)

 

Kan oljebrønner bevege seg? :O

Lenke til kommentar
NSA trenger ikke slette filmer, bilder og evt. dokumenter du legger ut, fordi du er et absolutt null.

Syns filmen fra det meksikanske forsvaret var veldig bra eg :) Hva er det du syns er så dårlig med den da?

 

Jeg er 18 år, og hva jeg gjør med mitt liv er utenfor din rekkevidde. Jeg velger å tro på dette sånn at det ikke kommer som et sjokk når det først blir offentliggjort :)

 

Så filmene er ikke mer imponerende enn at de raskt ville blitt debunket, er det det du sier?

 

Fin film fra Mexico, men beviser for at det er intelligente aliens inni dem? Lol. Nei du, da er det intelligente aliens inni kulelyn også. Hva er så kulene? Jeg vet ikke. Det er faktisk ikke flaut å innrømmendet: vi vet ikke! Du MÅ ikke ha en teori når du ikke har noen forutsetninger. Det er det som kjennetegner alle religiøse: de føler et sterkt behov for å forstå alt. Ja, det gjør vi vel alle, men religiøse går et skritt lenger: selv når vi ike har mulighet til å vite, er de så utålmodige at de finner opp sine egne forklaringer, eventuelt støtter seg til en teori andre har tenkt ut for dem. Uten beviser, bare pjatt og tolkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...