lars-frr Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Nå funker ikke 3dmarks lengere, det kjører kanskje i 2 min så kræsjer det ut i desktop, har samme problemet med The Sims. Forbanna irriterende, hva kan være galt . Slev tror jeg det er noe galt med skjermkort drivern slev om prøvde å reinst så funka det ikke. Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Litt mer informasjon hadde vært fint. Overklokket, hvilken driver, OS, osv? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 nye chipset drivere, prøv nvidia detonator destroyer hvis du har nvidia drivere. Legg deretter inn nyeste drivere fra nvidia.com. Hvis ikkeno av dette funker, så formatter hele dritten Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Nye grafikkdrivere kanskje. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hadde samme probe selv... fixa det ved å innstalle hovedkort driverne på nytt igjen. da funka de hos meg... prøv det!!! Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Har ikke overklokket pc n , og jeg vet at det ikke er vifta. Men har hatt problemer med at pc bare restarter seg, da skrudde jeg av en sånn ting i Xp som gjør at pc ikke restarter. Men nå så får jeg bare en blå feilmelding på skjermen. Der står det at Nvid.dll et eller annet skapte et problem(må deretter restarte), vet at det da er skjermkortet. Slettet da skjermkort drivern og inst 40.09 ellr 41.09 ekke helt sikker, har ikke fått noen blåmelding enda , men progz som 3dmark og sims funker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå