Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min første bil!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg står nå overfor et vanskelig valg, jeg skall nemelig kjøpe meg min første bil. Men vet ikke hvilken, jeg tenker på en pris mellom 50 000 og 60 000. Noen som har noen tips til en bra ungdomsbil til den prisen?

takk for tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, å  høre en fraråde noen å kjøpe BMW, og i samme åndedrag anbefale Volvo gir i hvert fall meg varige mén.

Jeg vet i hvert fall hva jeg ville valgt av de to. ^^

8655187[/snapback]

Fordi?

Dog, å fraråde kjøp av eldre BMW fordi de ikke holder er ikke akkurat et solid argument.

Edit: Vær så snill, ikke kjøp Calibra. Det er en Vectra i dress. Og så utrolig harry at det gjør vondt. Ikke psykisk, men fysisk vondt.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Haha, å  høre en fraråde noen å kjøpe BMW, og i samme åndedrag anbefale Volvo gir i hvert fall meg varige mén.

Jeg vet i hvert fall hva jeg ville valgt av de to. ^^

8655187[/snapback]

Fordi?

8656089[/snapback]

Bare det at han fraråder kjøp av kebabbil, men samtidig anbefaler Volvo. Det er kanskje de to bilmerkene som har flest fordommer knyttet til seg.

Edit: Vær så snill, ikke kjøp Calibra. Det er en Vectra i dress. Og så utrolig harry at det gjør vondt. Ikke psykisk, men fysisk vondt.

8656089[/snapback]

Fordi? ;)

(Jeg er helt enig)

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Wow... det var jo et kreativt forslag :p

Golf funker fint det, men hva er du egentlig ute etter? En typisk ungdommsbil? Bakhjulstrekk? Stor eller liten motor?

8654763[/snapback]

Jeg kjøpte bil til samma summen for et år siden, men da hadde jeg en bil med alt utstyr du kan tenke deg, skinn og turbomotor :roll:

Hva med å prøve noe "utenom det vanlige"?

finn en bil du faller for, søk på finn og autodb.

Lenke til kommentar

8656089[/snapback]

Fordi? ;)

(Jeg er helt enig)

8656234[/snapback]

Fordi eldre BMW kjører bra og har helt grei driftssikkerhet.

Lenke til kommentar

Ok da sier jeg bare 1 ting jeg. Om man virkelig skall ha noe utom te vanlige kjøp Lada det er gode biler som er driftsikre og billig for 95 mod og slik forsikringene er lave og bilene er gode og trygge og kjøre (spesielt på vinterstid) 'Lada spiser "kebabtraller" til frokost!' :) ps snakker på erfaring her har 3 sjøl :) ikke att Lada har så mye som 115 hk men har 80 gode (ved kjøp av 1500ell 1600) men di blir mye sprekere om man får på en Weber eller en solex forgasser. uansett de anbefalest på det varmeste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...