Barry White Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 (endret) Hei! Jeg vil gjerne starte en designer konkurannse angående min web-side! (Da slipper jo jeg å gjøre noe)adressen til den midlertidige siden er www.home.no/lantreffadressen til et veldig bra innsendt forslag erhttp://home.no.net/morty18/test/?id=crewEr det noen som mener de kan komme med en matchene eller kanskje bedre side så skriv til meg på *********************PS! Hvis dette er feilpostet så dere admin. si ifra før dere sletter meldinga! Endret 21. juni 2017 av Barry White Lenke til kommentar
glabba Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Er det penger å tjene? Eller bare "prestisje"? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Desverre...vi er litt pengefattige...Men prestisje er jo også bra? Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 De sidene var da ikke så bra... :/ Skal være bedre grunn enn "prestasjon" før jeg gidder å lage hjemmeside gratis ass :wink: Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Til de som kan web design, hva slags programmer bruker dere når dere lager sider? Bruker dere Front Page eller skriver dere koden selv? Når det gjelder grafikk da, Photoshop eller Paint Shop Pro? Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Til de som kan web design, hva slags programmer bruker dere når dere lager sider? Bruker dere Front Page eller skriver dere koden selv? Når det gjelder grafikk da, Photoshop eller Paint Shop Pro? hey, jeg bruker Photoshop til grafikk -- så setter jeg tingene sammen i dreamweaver -- så bruker jeg koder til resten jeg ikke er fornøyd med. grunnen til jeg bruker dreamweaver er for det tar allt for lang tid :o Men litt tid må det gå når man skal selge dem.. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Til de som kan web design, hva slags programmer bruker dere når dere lager sider? Bruker dere Front Page eller skriver dere koden selv? Når det gjelder grafikk da, Photoshop eller Paint Shop Pro? hey, jeg bruker Photoshop til grafikk -- så setter jeg tingene sammen i dreamweaver -- så bruker jeg koder til resten jeg ikke er fornøyd med. grunnen til jeg bruker dreamweaver er for det tar allt for lang tid :o Men litt tid må det gå når man skal selge dem.. Er Dreamweaver også et Adobe produkt? Så forresten på siden din, stilig design :wink: Edit: Søkte litt og fant ut at det var et macromedia produkt Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg bruker Netobjects Fusion 7 til å mekke siden og Photshop til grafikk. Er ikke no proff side jeg har, men vil at den skal være så enkel som mulig uten "fancy" utseende. Fusion 7 holder i massevis for det jeg holder på med og det er dønn enkelt å bruke! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 http://come.to/kaksa der finne dokke ei anna konkuranse om web-design også.. der er det tilogmed premie!! -Kim- Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du er litt småsleip. Du lager en konkurranse om hvem som kan servere deg det beste av hjemmesider. Og tilgjengjeld slepper du å gjøre noen ting. Smart , men sleipt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå