Tramell Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hei. Er nå drita lei av Striker Extreme . Har KUN vært probs fra dag 1. Har nå lest i alle fora til øya var og er møkka lei. Sender kortet i retur i mårra, det er jæ... sikkert. Trenger derfor nytt hk. MÅ handle på MPX.NO! Har sett på disse: http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=3290...6171&sku=329410 Hvilket er "best" av disse, eventuelt annet kort som kan være bedre til mitt bruk, hos MPX?? Jeg bruker data`n til: Spilling Video-redigering Film-titting (skal kjøpe HD-drive senere/kople på tv m/HDMI) Vanlig kontor/surfing Se signatur for innhold i maskina Takknemlig for svar Endret 20. mai 2007 av Tramell Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Jeg kan varmt anbefale Asus P5B-E Plus Stabilt og bra kort som klokker bra (hvis du skal det?) Jeg synes også det er greit å slippe å betale for SLI når man ikke skal bruke det! For du har ikke bruk for det vel? Endret 20. mai 2007 av skongsli Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hei. Skal både oc og sli Skal kjøpe større skjermkort senere, har ikke råd akkurat nå,med bedre enn det jeg har Endret 20. mai 2007 av Tramell Lenke til kommentar
wiak Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 sjekk abit sine, vis du vil prøve noe annet Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Har ikke Abit på MPX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Anbefaler P5N-E SLI. Billig, klokker bra, og har såvidt jeg har oppfattet det ingen slike issues som en del av "storesøsknene" har hatt. Har ett slik selv, og det fungerer utmerket til overklokking. Endret 20. mai 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Ja, jeg tror også det er et bra kort. Hvordan er det i forhold til dette tro........ http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70966 Noen som har dette? Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 :!: Masse folk, men ingen som mener noe? Får vell gå for P5N32-E da. Håper minnet og alt det andre passer da. Må vel oppgradere psu i samme slengen. Tenker på Thermaltake 850W Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Vil bare takke TL1000S, wiak, og skongsli for responsen Endret 20. mai 2007 av Tramell Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hmm fra striker til p5n32. Det er samme kort. Hva var problemet med striker. Nå er min kunnskap om 680i rimlig høy. Du kan jo se på my faq 680i i signatur Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 P5N32E-SLI og Striker Extreme er i bunn og grunn samme kortet, så problemene vil ikke nødvendigvis være borte ved å bytte kort de imellom. Jeg tror nVIDIA har utrolig mye problemer med sine 680i SLI-kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Ja dette var litt morsomt. Trådstarter får to konkrete råd som jeg vil påstå er rimeleg "bankers", utifra ønsket om en stabil overklokk. Spør så om et esktremt dyrt "proff-kort" basert på i975x som er sånn passe for OC såvidt jeg har oppfattet (fra diverse fora). Er vel også få her som har erfaring med det hk'et (Asus P5W64-WS PRO). For så å velge samme chipset/tilsvarende hk som han er "møkka lei" av. Endret 21. mai 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sant det TL1000S, jeg kan iallefall varmt anbefale P5W64-WS PRO, helt ypperlig, spesielt da jeg har PCI-X-SCSI-kontrollere i maskinen min, og da er det kortet helt snadder, rett og slett. Bedre 775-hk til proffbruk skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk TL1000S, det vcar pene ord. Kanskje du burde vite hva problemet mitt med Striker`n er før du er stor i kjeften? Problemet er at bios-chippen på det kortet blir ødelagt, når jeg starter opp maskina. Det har skjedd 2 ganger nå, og mpx/jeg klarer ikke finne ut hvorfor. Så rådet er nå å gå for det dyreste kortet? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hva med MSI eller ALI basert hovedkort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk TL1000S, det vcar pene ord.Kanskje du burde vite hva problemet mitt med Striker`n er før du er stor i kjeften? Problemet er at bios-chippen på det kortet blir ødelagt, når jeg starter opp maskina. Det har skjedd 2 ganger nå, og mpx/jeg klarer ikke finne ut hvorfor. Så rådet er nå å gå for det dyreste kortet? 8660952[/snapback] Stor i kjeften ja. "Look who's talking" :!: Jeg har vært klar over problemene med Striker/680i helt siden disse kortene ble "sluppet". Så gjenstår det å se om du er istand til å ta imot ett velment råd uten å bumpe tråden din eller slenge dritt tilbake til de som vil gi deg ett råd. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 :!: han mener sikkert ikke noe messig. kan jo be han ta det litt seriøs. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Har snakket med mpx nå, og fått beskjed om å sende alt i retur. De tror det muligens er psu som har vært gåen hele tida. Sånn er det. TL1000S. Hvis du klarer å lese innlegget mitt, så ser du at det har >INGENTING med chipsettet å gjøre, de problemene jeg har med maskina. DERFOR kan jeg velge samme/lignende kort. Når jeg ber om hjelp/gode råd her på forumet tar jeg selvsagt imot det. Skulle bare mangle. Å prøve å drite ut andre, fordi de ikke har de ENORME kunnskapene du selv visstnok besitter, er bare barnslig, og det kan du bare kutte ut med en gang. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har ikke erfaring med Intel og nforce,men utfra alt jeg har lest på forkjellige forum,slutter jeg meg til TL1000 og hans forslag på Asus P5N-E SLI.Der har du både sli mulighet og et godt klokkekort. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 tramell: Drøy ordbruken din før du blir fratatt retten til å skrive på forumet. Problemene med Striker Extreme og P5N32E SLI Deluxe er velkjente, trål f.eks XS-forumet og se før du uttaler deg og slenger dritt til andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå