Speik Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vel, har lastet ned nyeste versjon av Direct Connect ++, og installert det. Har satt opp alt slik det skal være, og connected til en hub. Problemet er at når jeg er inni hubben, så får jeg ikke til å connecte til brukere, og når jeg søker etter ting kommer det ingen resultater. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er du i active mode? Få åpnet porten i routeren og send den til maskinen din, så ordner det seg nok. Hvis du ikke vet hvordan så er http://www.portforward.com/ et lurt sted å starte. Lenke til kommentar
tmolvik Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei, Jeg har prøvd å forwarde porter, og kommer meg inn i active mode like etter at dette gjort. Problemet er at det bare funker én gang.. Den neste gangen jeg logger inn, så er det som om ingenting har skjedd. Innstillingene ligger der fortsatt i routeren og i DC++, og dersom IP-adressen har skiftet siden sist så endrer jeg denne. Hva skal jeg gjøre for at det skal virke til enhver tid? Prøvde å forwarde på nytt til en ny port en gang, og da virket den igjen, men på nytt bare én gang, før jeg kun kan bruke passiv ved neste pålogging. Håper noen har mulighet til å hjelpe meg med denne... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 *** Strider mot retningslinjene. Stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg