gamerman Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Metroid Prime til gamecube ruler jeg prøvde det i går og det var jævli bra det er kanskje en av de beste spillene på gamecube det vikk 9.8 i score på ign gå inn på linken nedenfor http://cube.ign.com/articles/376/376866p4.html Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hittil har det vunnet Game of the Year hos både Gamespot og Gamespy, så det virker jo lovende. Har ikke prøvd det selv, men gleder meg sinnsykt. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har fullført spille å er igang på hard. Spillet er på top 5 listen min for beste spill noen sinne... Et genialt spill! Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvis ikke freeloader snart kommer ut må jeg vente til februar :x Vil ha metroid prime nå.....! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hva er egentlig handlingen i spillet? (jeg gidder ikke lese alt det greiene på IGN på engelsk :wink: ) Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du er Samus Aran, som er ei hot chick in battle suit. Som er ute flyr med romskipet sitt, du lander på en romstasjon som ser ganske øde ut, denne stasjonen funker som en "tutorial". Til slutt sprenger den, å du mister det meste av dine funksjoner, rulle til ball osv. Når du setter deg i skipet for å stikke av, kommer det en gigantisk full, som flyr ned mot nærmeste planet, du følger etter til Tallon IV som er planetens navn. Sånn begynner spillet. Når du lander på planeten vet du INGEN ting, det er det som er mye av clue i spillet. Du skal gå rundt utforske en gigantisk planet, uten å vite alt for mye, du kan scane data, da du lærer mye om hvordan livet på planeten var før i tiden osv. Men ganske tidlig i spillet finner du at hovedmålet ditt er å samle 12 artifacts til til en stor maskin aktig sak. Se video Reviewen fra Gamespot her, der får dere vite alt dere trenger vite om spillet. Jeg anbefaler og se HELE filmen, med åpent sinn, den er på ca. 20 min. http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?...w0097.asx&first Kos dere Får dere som ikke skjønner hvordan dere skal bruke adressen, start Windows Media Player, så file, og open URL, så limer dere inn denne adressen, men det skal gå bare ved å klikke på den :wink: Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bare paste noe litt genialt jeg forklarte for en dud på IRC: [13:18] <Quak3r> Ja, etterhvert som du kommer ut i spiller, blir jo fiendene mye mer tollerange i forhold til skyte kraft;P [13:19] <Quak3r> For å ta et eksempel da. [13:19] <Quak3r> Som jeg opplevde opp til flere ganger. [13:20] <Quak3r> Du kan ha sånn missil combo, altså du lader opp det vanlige våpnet, trykker på missil knappen, da fyrer du av 5 missiler sammen med den ladde kula, dette smeller. [13:20] <Quak3r> Når du treffer en av de sterkere fiendene med dette kan du se for deg at de flyr til helvete;P [13:21] <Quak3r> Jeg skøyt et slikt skudd mot en som sto på en platform litt over meg.. han ble slengt inn i veggen, sikkelig sånn "smash" slengt inn i veggen, mens han glir nedover veggen halvdød prøver han ta tak i kanten, det gjør han, henger å dingler litt glipper taket, faller litt nedover, treffer flatt formen nedenfor. [13:22] <Quak3r> Med litt av kroppen på platt formen, og noe uten for.. du hører et "knekk" som han knekker et eller annet da han treffer det.. så ruller han vidre nedover, lader smash i bakken rett ved siden av deg, RIMELIG død;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå