Kimelimm Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei! Jeg har begynt og bli lei av Nyhetene ang Facebook, har hørt masse drit om det, hva er det med den nett tjenesten? Kan noen bare forklare meg det raskt? Kanskje ikke riktig sted men... MVH Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Facebook is a social utility that connects you with the people around you. Facebook is made up of many networks, each based around a workplace, region, high school or college. You can use Facebook to: Share information with people you know. See what's going on with your friends. Look up people around you. Første treff på google. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Facebook er et "nettsamfunn" hvor man kan legge til vennene sine, danne grupper er klubber, legge ut bilder, poke hverandre... Selv har jeg aldri helt kommet inn i det, men du får prøve deg ut! MVH Eirik Pettersen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 jaja, men hører så mye drit om det, og det har hvert på nyhetene etc... Why? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Fordi du skal være forsiktig med hva du legger ut om deg selv på nettet. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 jaja, men hører så mye drit om det, og det har hvert på nyhetene etc... Why? 8654059[/snapback] det kan vel enkelt og greit forklares med at en god del journalister øyensynlig har litt for lite å gjøre på jobb, men selvfølgelig har de rett i en ting, nemlig at det kan være greit å tenke seg om en ekstra gang før man legger ut hele livshistorien sin på sånne sider. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Fordi det har hatt en helt utrolig popularitet. Det har gått fra rundt tusen nordmenn til rundt 200 000 på noen måneder. Og noe som engasjerer så mange selger. Det er lett å finne igjen mennesker du tidligere har hatt noen relasjoner med, siden ting går på det fulle og hele navnet ditt. Endret 20. mai 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Var vel på nyhetene fordi folk la ut bilder av folk uten at dem hadde godkjent det. Men det gjøres jo på alle andre nettsamfunn også, som f.eks. blink, biip, nettby, etc. Facebook er faktisk blant dem bedre av disse Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Ahh takk da fikk jeg en pekepinn på hva det var Jeghar vært på slike sider før og er sikkert medlem noen steder Takker! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Facebook er, i likhet med Nettby, Blink osv., en strålende plass å opprettholde kontakten med gamle venner og skolekamerater, samt slektninger, du ellers ikke ville holdt kontakt med. Keyboard courage er en flott ting! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Trådstarter har fått svar på sitt spørsmål, og siden det finnes flere tråder (så vidt jeg kan huske) om Facebook, både artikkeldiskusjoner og vanlige forumtråder, stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg