Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor fort ?

Anbefalte innlegg

holder med Hurt denne gangen faktisk . Du har litt av en fantasi jonas , for skulle du klare 90 ned en bakke måtte den vært ekstremt bratt med ekstrem medvind , og med clutchen inn

for 90 med 12-65 drev går ikke på en helt orginal derbi motor , du hadde jo drept helle motoren , når jeg regner ut hva turtall du hadda da , så hadde du 16 000 RPM å det hadde ikke engang derbi motoren din tålt .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
holder med Hurt denne gangen faktisk . Du har litt av en fantasi jonas , for skulle du klare 90 ned en bakke måtte den vært ekstremt bratt med ekstrem medvind , og med clutchen inn

for 90 med 12-65 drev går ikke på en helt orginal derbi motor , du hadde jo drept helle motoren , når jeg regner ut hva turtall du hadda da , så hadde du 16 000 RPM  å det hadde ikke engang derbi motoren din tålt .

8657013[/snapback]

Vel, jeg tuller ihvertfall ikke. Dette har kun skjedd 2-3 ganger, så det er ikke noe som er "normalt" for den. Fikk den jo over 50 på tredje gir da. Derfor bytta jeg fra 12-14 tenner foran.

Jonas; har du målt med GPS?

8657079[/snapback]

Nei, ikke direkte med GPS. Men veit jo at bilene jeg har målt opp mot viser 4-5 km/t for mye ved 80 da. Og GPS er ikke alltid til å stole på det heller. Veit om mange ganger da GPS'en har vist totalt feil..

Lenke til kommentar
over 50 på 3 gir..

hehehe, sikker på at du har plomberingen ?

70 i nedover bakke med litt medvind går jeg mer enn gjerne med på, men 90km/t er å gå over streken.

Og om du har kritisert meg tidligere er ikke relevant til saken.

8657189[/snapback]

Vel, du som sier jeg har kritisert deg da. Så skjønner ikke helt hvor du vil?

Når jeg tidligere har sagt at den på noen få, gode dager gikk i 70-75 på flat mark, så er det vel ikke så rart at den skal kunne gå 10-15 km/t fortere i en nedoverbakke?

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Du kan ikke hatt 75 km/t på flat mark.

Det er umulig med en plombert crossmoped (alt av moped for den sakskyld)

Enten er alle bilene du måler med feil eller så juger du.

8657684[/snapback]

Vel, jeg hadde så. Har til og med vitner! Og hvordan kan du uttale deg om at det er umulig? Du er vel kanskje altvitende du også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...