ulin Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 PC'n rebooter etter 5 minutter hver eneste gang jeg setter den på......etter rebooten er den stabil......hva i all verden kan dette være.......??? :o Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Det var merkelige greier. ... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Det var merkelige greier.... spam! ikke svar får å få høyere msg count Legg inn nye drivere og muligens OS på nytt... hva slags system kjører du? Lenke til kommentar
ulin Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Det er en kamerat av meg....tror han har Win2000...han har vel ikke vært god på å oppdatere driver og slikt heller.....tenkte at en oppdatering av BIOSen ikke ville være å forakte.....men han får aldri fingeren ut og finner HKprodusenten...hehe Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 men han får aldri fingeren ut og finner HKprodusenten... Det skal han heller ikke. Han skal enten inn på www.viaarena.com, www.nvidia.com eller www.intel.com (sier at han ikke har SIS ) Lenke til kommentar
ulin Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Så BIOSen er ikke problemet her ?? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 tror ikke BIOS hjelper han da. Uansett, be han fjerne og legge inn alle drivere på nytt, hvis ikke det funker flash BIOS. Deretter formatterer du hele shiten. Hk produsent finner man enkelt ved å åpne kassa. Hvis han ikke klarer det bør du seriøst hjelpe han med å flashe.. Hvis det er en "ferdig PC" fra dell, IBM, compaq e.l så må du ha egen BIOS fra dem. Lenke til kommentar
ulin Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Det er en typisk hjemmebygget maskin med Aopen kabinett og velutvalgte komponenter etter som jeg skjønner.....uten at jeg vet hva hav har satt inn i kassa si......jeg vet bare at det er HELT usannsynlig at han har oppgradert driverne sine siden den var ferdig......ca. 1 år siden......har sikkert også brukt driverne fra CD-rommen til HK.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå