Propofol Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Som tittel sier så er dette noe jeg rett og slett ikke får til. Jeg bruker en gmail-adresse og trenger hjelp. Sjokolade utloves! Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hvis du bruker en Gmailadresse, går du her og følger instruksjonene. (ta bort det som står i ruten) Endret 20. mai 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Hvis du bruker en Gmailadresse, går du her og følger instruksjonene. (ta bort det som står i ruten) 8653794[/snapback] Men det har jo ingen ting med live messenger å gjøre! Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) *borte* Klikkeklikke Misforstod spørsmålet. EDIT: Klikk "Jeg vil bruke min egen mail", og så kommer du til siden du kan endre passord. Endret 20. mai 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Logg inn på hotmail.com, når du er innlogget klikker du på "Alternativer" nesten øverst i høyre hjørne. Så: "Vis og rediger dine personlige opplysninger". Der finner du "Passord:*********" og trykker på "Endre". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå