Gå til innhold

Trolig four player co-op in Halo 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting kan vell være mer morsomt om du og 2-3 andre kompiser kan herje rundt? 2 player co-op er kjekt det.. Men har i mangen spill savnet muligheten for mer en 2 stk! Så dette hadde ikke vert dumt om det stemte! Som paranoide sier, du trenger ikke spille 4 selv om det eventulet går an! :)

Lenke til kommentar

Dette hørtes helt enormt ut.. Co-op er supermorro når det er bra laget og jeg har flere ganger ønsket at det var mulig med mer enn 2stk samtidig. F.eks Gears of war kunne jo fint hatt 4player co-op siden det nesten alltid er 4stk som labber rundt sammen uansett.

oioioi som jeg gleder meg nå til spillet kommer. Har spilt litt på mp-betaen nå og den fikk igang Halo-følelsen igjen for å si det mildt..

Leeenge til 26.sept nå :blush:

Lenke til kommentar
Hehe. ja kansje Bungie har gjort legendary så vanskelig nå at man må spille 4 for å klare det :!:  Legendary var jo alt for lett på Halo 1 og 2

8653430[/snapback]

Du er syk! :ohmy:

8663414[/snapback]

eller nørd :)

Lenke til kommentar
Hehe. ja kansje Bungie har gjort legendary så vanskelig nå at man må spille 4 for å klare det :!:  Legendary var jo alt for lett på Halo 1 og 2

8653430[/snapback]

Du er syk! :ohmy:

8663414[/snapback]

eller nørd :)

8664168[/snapback]

Eller en syk nørd? :hmm: hehe. Har spilt en del ja. har slitt ut en Xbox laser og 2 discer bare på Halo :blush: Skillen har falt dramatisk nå da etter at jeg ble hekta på WoW :(

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...