ak50224 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ny serie betyr lavere priser på den nåværende. LB2R blir jo ikke noe dårligere. Sony 40V2500 kan være et bra, og litt billigere alternativ for deg. Den er 40" da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Var på hifi centeret idag og der sa de at LB2R serien var på vei ut og holdt på å bli erstattet av Y-serien eller noe sant. Så hva tror dere om å vente en måneds tid på denne serien eller er det like greit å gå for LB2R? 8682484[/snapback] Neineinei. Den kommer kanskje ikke inn igjen mer på HIFI-Centeret, men den vil være tilgjengelig i andre butikker, dette vet jeg 100% sikkert. LY-serien til LG er et lite hakk dyrere, og er 1080p istedenfor 720p. Hvor mye skulle de ha for 37LY95 da? (Som den heter, den nye 37"'en.) Om du skal vente eller ei kommer jo ann på om du vil ha FULL HD eller ikke. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 14 000,- mener jeg det var, altså det samme som LB2R. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Var på elkjøp idag og så på tv'en og det var et enormt etterslep når de viste fotball på den. Er det noen tv'er som takler fotball uten etterslep? Lenke til kommentar
eneboern Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Var på elkjøp idag og så på tv'en og det var et enormt etterslep når de viste fotball på den. Er det noen tv'er som takler fotball uten etterslep? 8694720[/snapback] Veldig mange klarer det, men flaskehalsen blir signalet. Er signalet for dårlig hjelper det ikke hvor god tv'en er. Har du analoge signaler BØR du oppgradere til digitale når du kjøper tv'en. Ett splittet signal gir sjelden ett godt bilde. Ellers kan du lese test av LB2 http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1640786.ece Når det gjelder samsung R8X serie så bør man være klar over at movieplus kan være ett irritasjons moment. Hvis du trives med den av på du inn i menyen hver gang du slår på tv'en for å deaktivere den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Var på elkjøp idag og så på tv'en og det var et enormt etterslep når de viste fotball på den. Er det noen tv'er som takler fotball uten etterslep? 8694720[/snapback] Det høres fryktelig rart ut, da tven nettopp er laget for å ikke ha etterslep (100hz-panel). Så nå ble jeg overrasket, jeg ser nemlig ikke noe av dette på min LB1R (som har dårligere panel), ei heller på lb2r som vi har i butikken utstillt der jeg jobber. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Det var det jeg og begynte å stusse litt på, syntes det var veldig rart. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skru av True motion. Tror det skal bli bedre da. Da fjerner man etterslep på spill, ifølge en annen tråd på dette forumet. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Var på elkjøp idag og så på tv'en og det var et enormt etterslep når de viste fotball på den. Er det noen tv'er som takler fotball uten etterslep? 8694720[/snapback] Har ikke noe etterslep i fotballkamper på min Sharp LC37RA1E. Ser forresten nå at denne er satt ned fra 13990,- til 9990,- hos HiFi-Klubben. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Alastor, Du vet tilfeldigvis ikke hvilken pris elkjøp kommer til å ha på 37LY95? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den ligger jo på Elkjøp.no. Jeg vet ikke hva butikkpris er, men om evt butikkpris er høyere enn du har funnet hos våre konkurrenter, så matcher butikken det - om varen er tilgjengelig hos konkurrent . Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Aah, takk. Hadde ikke oppdaget at det var flere sider med produkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå