k3nnyb00y Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 heisann folkenZ..jeg er straks ferdig med moped lappen å jeg har ikke så masse peiling på mopeder..men jeg har funnet en jeg synest ser grei ut..men er denne grei for en nybegynner? http://www.wildwest.no/default.asp?cat=10&...howroom&dbid=27 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 den ville jeg ikke kjøpt. ukjent merke, billig, sikkert vanskli å få deler til... kjøp heller en brukt motorhispania furia/ryz eller rieju rr de er billige + at det er masse deler til de....bra er de og Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 sikkert noe Kina drit, ikke kjøp Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 som de sier bær du nok holde deg unna denne. neppe mye reserve deler å få tak i, og en 4 takts moped * grøss * med tanke på hvor late 4. takts lettsykkler er kan jeg ikke angang tenke meg hvor lat en moped må være . Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hold deg unna den mopeden trådstarter. Kjøp deg heller en brukt Rieju, Motorhipania eller Derbi. Kjente og gode merker alle sammen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Betyr jo ikke nødvendigvis at dritten er dårlig, men i fleste tilfeller er det det. Kjøp deg skuter, seriøst, da taper du ikke så mye på det, dessuten er det ikke tragisk og kjøre orginalt da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå