gefo Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hvordan kommer jeg ut på nettet med mandrake 9.0 og ADSL fra telenor.Har prøvd wizard, men er litt blåst når ting ikke funker som p og p. Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg stressa litt men fikk det til å funke av og til... ta deg god tid, å sjekk om du bruker ethernet 0 eller 1 som active.. finner nok ut av det da.. lykke til! roger :wink: Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Husk å innstallere pppoe som driver når du kommer så langt i wizard'en. Lenke til kommentar
gefo Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Fikk det til å funke før jeg fikk svar, men takk for rådene likevel. Lenke til kommentar
dexxter Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 kanskje gefo gidder å dele løsningen for eventuelle andre? Sitter her med samme problemet, pppoe er installert men det funker fortsatt ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå