Barry White Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei! Jeg skal kjøpe vannkjøling til mitt 7800GT kort. Jeg har en zalman reserator som er innom skjermkort, cpu og to harddisker. Jeg har hatt et 7800GT før, der jeg brukte zalman skjermkortkjøleblokka som kun dekket core, også hadde jeg aliminiumsbrikker på minne, og så vidt jeg husker så funket det fint, ikke for varme temperaturer, noe det samme som luft. På det nye kortet passer ikke den blokken Men - har ulike 7800GT kort ulik varme? Noen jeg har tenkt på: AC Vannbløkk, twinplex - 395,- Danger Den Vannblokk - 495,- Swiftech GPU-Vannblokk - 595,- Zalman Vannblokk - 195,- Til minne bruker jeg vel aliminium eller kobber, stor forskjell? Jeg er også opptatt av at vannmotstanden skal være liten. Takk for alle tips og råd jeg får! Mvh Terje Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Bumper denne litt jeg, i søken etter litt hjelp! Ingen som har noe vettugt å si? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Av de der er Swiftech sin best, og veldig fremtidsrettet, siden den vil passe skjermkort i mange år (håper man hvertfall) TuppenX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå