chris Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Når jeg har lastet ned et Theme hvordan installerer jeg det eller hva? Lenke til kommentar
M.H Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du må bruke et program som heter StyleXP. Du finner det på www.tgtsoft.com . Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 kan noen si meg hvordan jeg gjør det i Style Xp Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 themexp.org er jo nede. hvor ellers går det an å få tak i themes for XP? de krever msst files! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 For og legge til Themes XP trenger du ikke et prog , klikk med høyre mus knapp på skrivebordet og velg egenskaper . Når du kommer in til Themes menyen må du bare browse deg frem til ditt Theme . Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Hvor er det hen da. under hva under egenskaper Lenke til kommentar
M.H Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 For og legge til Themes XP trenger du ikke et prog , klikk med høyre musknapp på skrivebordet og velg egenskaper . Når du kommer in til Themes menyen må du bare browse deg frem til ditt Theme . Noen Themes går det an å legge til på den måten, men mesteparten av themene jeg jeg har lastet ned, må man bruke StyleXP for å få brukt themene. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvor laster dere ned slike themes gratis? Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=76744 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå