Tor Tur Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei, jeg har gått til innkjøp at markør, men trenger et sted å spille ettersom paintballparken i lillestrøm har flytta til hellerudsletta og nå selger kasser med ball for 750! Dette er uaktuelt for meg å bruke penga mine på så hvor er det lovlig å spille? Kan jeg liksom bare ta med meg noen kompiser å fyre av noen 1000 ball ute i skogen? Bor midt i lillestrøm så det er egentlig ikke så mye skog her Lenke til kommentar
indus Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 det er jo noe som heter allemansretten (eller noe) så du har jo lov til å spille i skogen men det bør ikke være bebyggelse eller populære stier/veier der. for det værste som skjer er at folk ringer poletiet fordi det er maskerte folk i skogen som skyter på hverandre. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Haha, indus. ^^, Gjør som noen i "bygda" vår har gjort; skaff dere brukte gamle paller, tomme tønner, og bygg småe skyttergraver i marka midt ute på ei slette eller i skogen. Man trenger ikke bruke penger på å få laga en bra paintball-bane. Bare litt innsats, fantasi og vilje. Alt kan brukes. Lykke til EDIT: leif Endret 21. mai 2007 av iPlex Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 http://www.splat.no/forum/showpost.php?p=129201&postcount=8 sjekk ut dette , litt og regler og lover. passe ok forum for paintball info , jeg har og akkurat kjøpt meg markør , og skal begynne og spille , 2 spille dag i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå