independent Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Har kjøpt meg ny ekstern, den funket første dagen men andre dagen så finner eg han ikkje. Finner den der inne du formaterer, og på "Trygg fjerning av maskinvare" der ligger den. men ikkje på min data maskin. Eg skal Fomatere den men går ikkje den har liksom ingen respons. Lenke til kommentar
indus Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Prøv: my Computer -- manage -- disk management Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 han fant den der tror jeg Er den ikke på min datamaskin? eller er den der, bare at den ikke svarer? Funker den på andre dataer? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Han kan jo bare prøve og partisjonere da. Må ofte partisjonere nye disker. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Han kan jo bare prøve og partisjonere da. Må ofte partisjonere nye disker. 8656189[/snapback] Ja, før man tar den i bruk ja. Men han sier den funket første dagen. Men ja, kan jo prøve å formatere og partisjonere en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå