Gå til innhold

Ny handsfree til Nokia 6300

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny bluetooth-handsfree til min Nokia 6300, og skulle gjerne hatt noen råd.

Jeg er ikke sikker på at jeg skal ha Nokia for alltid, så jeg må ha noe som er universelt. Har tidligere hatt trøbbel med å bruke nokia handsfree på SE og omvendt. Har sett litt på Jabra (http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=62980). Noen som har erfaring med denne eller andre modeller fra Jabra? Plantronics ser jo også aktuelt ut.

Det som også hadde vært en fordel er om man kunne fått en liten overgang slik at man kunne brukt samme lader til tlf og handsfree. Er smålei å drasse på ladere for telefon, handsfree, kamera og mp3-spiller.

Jeg hører i utgangspunktet veldig lite på musikk fra mobilen min. Er det da verdt å gå for en som er A2DP kompatibel? Et stereoheadsett er jo gjerne også litt større og mer arbeidsomt å ta på seg (i bilen for eksempel).

Er i starten av jakten her, så alle innspill som kan pense meg inn mot et valg er velkomne :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker selv plantronics discovery 655 handsfree og er svært fornøyd med den. Følger med vanlig lader, usb lader og en batterilader, dvs en holder for et stk AAA batteri som holder til å lade opp ca 3 ganger.

Henger fint i øret, og veier så lite at du knapt merker den. Har ikke klart å få den til å falle ut ennå.

Angående å bruke samme lader som tlf, så må du sjekke om noen av nokia sine bruker samme lader, og evt. om noen av de frister...

Lenke til kommentar

Jeg bruker en Plantronics 320. Den har god lydgjengivelse for brukeren, er enkel å synce med telefonen, liten og lett. I tillegg ser den bra. Problemet er at de jeg snakker med klager over mye støy og dårlig lyd og har ofte problemer med å høre hva jeg sier. Ser at støyproblemer (at den fanger inn mye bakgrunnsstøy) er ankepunktet mot Plantronics i endel tester. Ellers godt fornøyd!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bumper bare posten litt jeg. Er også ute etter en bluetooth-handsfree. Har sett litt på Jabra JX10, og lurer derfor på deres erfaringer og råd. Hvilken handsfree skal jeg velge? Hadde tenkt meg innenfor prisklassen; 800-1000kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...