kasin21 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 hva kan jeg gjøre, eller hva er feil.. jeg har prøvd og oppdatere driveren som er intel extreme graphics. Lenke til kommentar
kasin21 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 hva kan jeg gjøre, eller hva er feil.. jeg har prøvd og oppdatere driveren som er intel extreme graphics. 8652959[/snapback] bruker s-video utgang og xp home, noen som har tips Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sikker på at du har S-Video inngang på TV? Eller bruker du SCART adapter? Lenke til kommentar
k0n Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Har hatt dette problemet selv, og fikk tips fra en venn at det kunne være ledningen som er i dårlig kvalitet. Fikk låne en sånn med gull og greier, da kom fargene. Senere fikk jeg faktisk den jeg hadde fra før av til å funke, hvis den allerede var tilkoblet pcen og tven (en gang). Edit: Har du prøvd en annen ledning? Endret 1. juni 2007 av k0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå