Gå til innhold

Tråden for filmer som er "Disturbing"

Kriss-O

Anbefalte innlegg

Filmer som Saw osv. er for all del groteske, men det er ikke slike filmer jeg syns er "forstyrrende".

Husker at jeg så Running Scared. Der var den en del jeg ikke likte. Det paret som "tar seg av" små barn, det er slik jeg syns er veldig forstyrrende. Kanskje mest fordi at det finnes flere av den typen mennesker enn det gjør av Jigsaw.

9202983[/snapback]

Er så sykt enig der, det paret ga meg en uggen følelse i magan resten av dagen :ermm:

9203066[/snapback]

ja, enig der også! Bare alle detajlene, som plastikkoverlaget på gulvet, lekerommet... :dontgetit:

9204119[/snapback]

Og når de filmer fra utenom døra, og gutten roper innenfra "Fuck you, I dont touch that!" :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så, etter "anbefaling" , guinea pig 1. Hrerregud, for andre gang i mitt liv helt siden førstegang jeg så shiteating holdt jeg på å kaste opp. Jeg håper for guds skyld at det der var spesialeffekter og ikke ekte.

Uansett, det er noe av det mest forstyrrende jeg har sett fram til idag.

Lenke til kommentar

Salo og Cannibal holocaust er vell de filmene med mes rett og slett ekle ting, disturbing går vell mer på det psykiske.

"Johnny got his gun" ble jeg av en eller annen grunn litt disturbed i hodet av(mye kan skylles på at jeg lever meg alt for mye inn i filmer :p), tanken på ikke kunne vite om du lever, drømmer eller er død

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ikke at jeg bryr meg så veldig om det, men det blir liksom bare litt tvilsomt å se på med venner rundt seg.

Så den på lan med 3 venner.. :)

I tillegg til Salo kan jeg nevne

-Men Behind The Sun

-Visitor Q

-August-filmene og Slaughtered Vomit Dolls. Kan ikke sammenlignes med filmene over, fordi disse er kun sjokkfilmer. Skikkelig møkkafilmer..

Ellers syns jeg egentlig ikke at Miike lager så veldig forstyrrenes filmer, med unntak av Visitor Q da.. Har sett Ichi The Killer, Audition, Imprint + noen andre, og ingen som har vært så veldig forstyrrende egentlig...

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar

Jeg husker jeg så Cannibal Holocoast på VHS da jeg gikk på ungdomsskolen, det var ganske heavy egentlig... Vet ikke om jeg har lyst å se flere slike filmer eller ikke, det virker som det er typisk menneske å ville se sånne sjuke greier, men man føler seg jo bare kvalm etterpå...

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Filmer som Saw osv. er for all del groteske, men det er ikke slike filmer jeg syns er "forstyrrende".

Husker at jeg så Running Scared. Der var den en del jeg ikke likte. Det paret som "tar seg av" små barn, det er slik jeg syns er veldig forstyrrende. Kanskje mest fordi at det finnes flere av den typen mennesker enn det gjør av Jigsaw.

Er så sykt enig der, det paret ga meg en uggen følelse i magan resten av dagen :ermm:

ja, enig der også! Bare alle detajlene, som plastikkoverlaget på gulvet, lekerommet... :dontgetit:

Enig med dere! Skalpeller osv. eww.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...