Coffey Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Filmer som Saw osv. er for all del groteske, men det er ikke slike filmer jeg syns er "forstyrrende".Husker at jeg så Running Scared. Der var den en del jeg ikke likte. Det paret som "tar seg av" små barn, det er slik jeg syns er veldig forstyrrende. Kanskje mest fordi at det finnes flere av den typen mennesker enn det gjør av Jigsaw. 9202983[/snapback] Er så sykt enig der, det paret ga meg en uggen følelse i magan resten av dagen 9203066[/snapback] ja, enig der også! Bare alle detajlene, som plastikkoverlaget på gulvet, lekerommet... 9204119[/snapback] Og når de filmer fra utenom døra, og gutten roper innenfra "Fuck you, I dont touch that!" Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Cachè av Michael Haneke hadde et par scener som fikk haka til å klaske i bordplata... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 slutten på the prestige8658900[/snapback] Den så jeg med Intimvask for et par måneder siden. Husker ikke slutten, så på meg har den gjort veldig lite inntrykk. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg så, etter "anbefaling" , guinea pig 1. Hrerregud, for andre gang i mitt liv helt siden førstegang jeg så shiteating holdt jeg på å kaste opp. Jeg håper for guds skyld at det der var spesialeffekter og ikke ekte. Uansett, det er noe av det mest forstyrrende jeg har sett fram til idag. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Alle disse sjokk-filmene som er fylt opp med ekstrem vold, lemlestelser og ekskrement-spising er unektelig ganske heslige, men når man snakker om 'forstyrrende filmer' tenker jeg mer på blant annet Tetsuo, som i mine øyne har en gjennomgående forstyrrende stemning. Lenke til kommentar
Ezmo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Salo og Cannibal holocaust er vell de filmene med mes rett og slett ekle ting, disturbing går vell mer på det psykiske. "Johnny got his gun" ble jeg av en eller annen grunn litt disturbed i hodet av(mye kan skylles på at jeg lever meg alt for mye inn i filmer ), tanken på ikke kunne vite om du lever, drømmer eller er død Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Syns Salò var like mye forstyrrende psykisk. Den filmen fikk meg til å tenke over menneskelig grusomhet i ukesvis etterpå. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ikke at jeg bryr meg så veldig om det, men det blir liksom bare litt tvilsomt å se på med venner rundt seg. Så den på lan med 3 venner.. I tillegg til Salo kan jeg nevne -Men Behind The Sun -Visitor Q -August-filmene og Slaughtered Vomit Dolls. Kan ikke sammenlignes med filmene over, fordi disse er kun sjokkfilmer. Skikkelig møkkafilmer.. Ellers syns jeg egentlig ikke at Miike lager så veldig forstyrrenes filmer, med unntak av Visitor Q da.. Har sett Ichi The Killer, Audition, Imprint + noen andre, og ingen som har vært så veldig forstyrrende egentlig... Endret 10. oktober 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg syns Requiem For a Dream, Lilja 4-Ever og London to Brighton var langt mer "disturbing" enn filmer som Salò, Guinea Pig, Men Behind the Sun etc. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg husker jeg så Cannibal Holocoast på VHS da jeg gikk på ungdomsskolen, det var ganske heavy egentlig... Vet ikke om jeg har lyst å se flere slike filmer eller ikke, det virker som det er typisk menneske å ville se sånne sjuke greier, men man føler seg jo bare kvalm etterpå... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mest disturbe filmen jeg har sett er Salo. Har også sett Hostel og Saw og alt det der men det er jo ingenting i forhold. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Filmer som Saw osv. er for all del groteske, men det er ikke slike filmer jeg syns er "forstyrrende".Husker at jeg så Running Scared. Der var den en del jeg ikke likte. Det paret som "tar seg av" små barn, det er slik jeg syns er veldig forstyrrende. Kanskje mest fordi at det finnes flere av den typen mennesker enn det gjør av Jigsaw. <{POST_SNAPBACK}> Er så sykt enig der, det paret ga meg en uggen følelse i magan resten av dagen <{POST_SNAPBACK}> ja, enig der også! Bare alle detajlene, som plastikkoverlaget på gulvet, lekerommet... Enig med dere! Skalpeller osv. eww. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå