Venerable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) The Texas Chain Saw Massacre (1974) Buio Omega (1979) Nekromantik (1987) Guinea Pig: Flowers of Flesh and Blood (1985) Endret 20. mai 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 det at forstyrrende scener ikke nødvendigvis er voldelige er helt riktig, som f. eks requim for a dream, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor !Spoilers! det går jo så greit og så blir alt bare verre fram til slutten da alt blir helt forferdelig for karakterene, det gir litt inntrykk. ** Spoilere skjules ved å a) markere teksten og trykke "SKJUL"-knappen eller b) skrive [spoiler]...din tekst...[/spoiler] Mvh, Glenn ~ Moderatorteamet Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 August Underground's Mordum August Underground Lenke til kommentar
mamama Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Irreversible. Cannibal Holocaust. La Pianiste. Funny Games. Synes ikke Svidd Neger er "disturbing". Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 En "viss" scene i Deliverance Lenke til kommentar
superegge Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Salo og Cannibal holocaust er vell de værste jeg har sett. Tror Salo er hakket mer forstyrrende:s Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 August Underground August Underground Mordum August Underground's Penance Redsin Tower Murder-Set-Pieces Scrapbook Men Behind the Sun Caligula II: The Untold Story Salò o le 120 giornate di Sodoma Gummo Happiness Schramm I Spit On Your Corpse, I Piss On Your Grave Eraserhead Imprint Visitor Q Irreversible Seom Man Bites Dog Kichiku Dai Enkai Funny Games Guinea Pig 1, 2 og 3 Nekromantik 1 og 2 Tetsuo Ebola Syndrome Buio Omega Aftermath Ba Xian fan dian zhi ren rou cha shao bao / The Untold Story Shojo no harawata / Guts of a Virgin Pink Flamingos Blood Sucking Freaks Enjoy. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 La Pianiste.Funny Games. 9046472[/snapback] Fancy filmer. Alt av Haneke er "disturbing". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvordan er Caligula-oppfølgeren - disturbing-wise? Jeg har hørt at det er en hest involvert, så du kan forstå at jeg er spent. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvordan er Caligula-oppfølgeren - disturbing-wise? Jeg har hørt at det er en hest involvert, så du kan forstå at jeg er spent. 9060231[/snapback] Korrekt, det er en onscreen erigert hestepenis med i filmen. At jeg så den dubbet på nederlandsk gjorde heller ikke saken så veldig mye bedre. :-O Tror ikke den involverte så mange mannlige avsugninger som originalen, men den har et par scener som fikk meg til å hoppe i godstolen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fair enough. Jeg ser at du selger godprosjektoren, nedtur. Vi hadde mange fine stunder, oss tre. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fikk tak i Salo - sodoma for 120 days. Hoppet raskt igjennom og så masse nakne menn i pikante situasjoner. *delete* Ikke at jeg bryr meg så veldig om det, men det blir liksom bare litt tvilsomt å se på med venner rundt seg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Salò er en inntrykksfull film. Den fikk meg til å tenke på menneskelig grusomhet, analsex og bæsjspising i flere uker etterpå. Vanvittig. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har ikke greid å manne meg opp til å kjøpe Salo eller Sodomas 120 dager selv om det frister litt. Greier ikke å forestille meg at den virkelig er så grusom. Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kommer ikke på noe annent en: Natural Born Killers Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Syns ikke Lilja 4-ever var noe særlig koselig, men nå har ikke jeg sett noen av de filmene som nevnes her.. Bortsett fra Cannibal Holocaust. Den var jo bare lame. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Land of the Dead? Direkte kvalm bare. Jeg syns Schindlers Liste er skikkelig "vond følelse i magene 4 uker etterpå" film. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Kommer ikke på noe annent en: Natural Born Killers 9080577[/snapback] Jeg syns ikke filmen er noe grotesk, volden er på en måte glorifisert... Men det er jo bra mye vold i filmen og da Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Funny Games Dead Ringers (her er det vel ikke noen scener som er så alvorlige, men når jeg så instrumentene gikk fantasien litt i overload..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå